blizard Vloženo 26. Červen 2009 Sdílet Vloženo 26. Červen 2009 no u mě po výměně zadních kotoučů za nové, ty staré byly zrezlé na krajích a výměně komplet řízení už ani ťuk, vše naprosto v pohodě. Spíš si myslím, že pomohly ty zadní kotouče s deskama. Jinak dával mi tam "origo" v reálu jsou vzadu ATE, ale byly za babku, tak prdím na to. Ale v každém případě vše v poho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirekkkkkkkkk Vloženo 10. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2009 Nazdar ! Ja som uz tiez vyskušal všetko možné /Brembo, AT, Ferodo, Textar/ a tiež mám ten istý problém na mojej Oct 1,9tdi 81kw, r.v.98. Zimerman som zatial nemal ale moc nádejí tomu nedávam. Taktiež mám v poriadku celú nápravu aj náboje a som už z toho chorý.http://forum.skodahome.cz/style_emoticons/default/fever.gif Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia TDI-81kw Vloženo 13. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2009 zdar mám rok octavii,r.v2001 dovoz Německo,též zvlněné kotouče,výměna za feroda,za rok najeto 25000km a žačli házet znovu,tak jsem nechal stočit ty původní originál,a zatím klid tak uvidím kolik vydrží.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robert2000 Vloženo 14. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2009 Takze ja jsem mel trw-za 4000km v prd.liORG-5000km zimmermann 4500km Vse slo srat a to mam nove a org nebo trw vse co je napsano v tom prohlaseni co se tady objevilo ( www.autoprima) to jest cepy silentbloky ,loziska atd naboje jsou taky v toleranci tak uz fakt nevim v cem muze byt chyba zajimalo by me jak to kdo vyresil pokud se mu to podarilo co menil atd.Dekuji PS:nepiste prosim vymena za rs brzdy atd protoze to auto jezdilo na org prednich prvnich 120000km a nic se nekroutilo!! Ja som tam dal originaly skodovacke lebo tie stare boli sjete proste na kasu /ale fungovali bez problemov, cuduj sa svete tiez skodovacke/. Nove skodovacke sa po 2000km skrutili tak som ich dojel /reklamovat to nema zmysel su s tym opletacky ci uznaju reklamacku atd./ a po 50 000km som ich vymenil za ATI /sportove/ drazkovane na zadnych som spravil tiez generalku vymena bubnu + cely mechanizmus pruzinky celuste atd. vysledok ucinnost lepsia zatim to netrepe cca po 1000km uvidime po 5000km ako to bude vyzerat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatyCZE Vloženo 15. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2009 Přidávám se do diskuze. TDi 81kW 1999, před 15 tisíci přední kotouče měněny za Brembo Max. Poslední dobou začaly škubat, ale jen při brzdění v rychlosti cca 80-90 km/h. Ve skodovackym servise mi rekli ze to spravi vymena silentbloku ramen, tak je vymenily, ale problem stale pretrvava. Při dobržďování na křižovatku nebo do klidovýho stavu je cítit, že auto brzdí víc-míň-víc-míň, jako kdyby se přerušovaně šlapalo na pedál, neni to tak intenzivní, ale cítit to je. Je na kotouči vlnka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Octavinek Vloženo 16. Červenec 2009 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2009 (editace) Vlnka néé, ploška! Podle zde zmíněné studie! Editováno: 16. Červenec 2009, autor: KaJe citace předchozího příspěvku je zakázaná Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armor1 Vloženo 6. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2009 Caute. Ja tiez idem menit v sobotu brzdy kvoli vibraciam do pedalu aj na volante. Budem davat Bremba a brzdove dosticky Textar tak ako sa to pise tu na fore. Bol som si dat skontrolovat nabojky a su v poriadku. Rozhodol som sa zmenit aspon silent bloky, nakolko toto je druha vymena kvoli vibraciam. Tak uvidime ci to pomoze. Chcel by som sa ale poradit ohladom zvacsenia zadnych brzd. Minule som parkoval pri BMW X3 a vsimol som si ze ma rovnako velke brzdove kotuce vpredu aj vzadu a preto by som rad vedel vas nazor - pomohlo by zvecsenie zadnych kotucov znizeniu sil posobiacich na prednu napravu? Mam Octaviu Combi 1,9 TDi. Myslim ze pri zatazenom aute by to mohlo dost ulahcit pracu prednych kotucov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Viktor X Vloženo 8. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2009 No podle mého laického názoru i to BMW X3 má nutně při brždění podstatně větší síly na brzdě vepředu prostě proto, že se zadek odlehčí a nemá takový přítlak, takže obě stejné budou spíš pro parádu ergo poměr sil zůstává stejný, i když dáš větší kotouč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
olisoft Vloženo 9. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2009 To je vtedy, ked uvazujes brzdenie pri jazde priamo vpred. KEd zatacas a pribrzdujes, tak Ti vacsie kotuce vzadu mozu zadok "prebrzdit" a bude ho blokovat (auto do smyku)... System musi byt vzdy vyvazeny. Vacsi kotuc vzadu musi byt kompenzovany predkom, alebo priskrtenym regulatorom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
armor1 Vloženo 10. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 10. Srpen 2009 (editace) Takže brzdy komplet vymenené. Vibrácie úplne prestali, krásne to brzdí - Brembo + Textar. Vymenil som aj Silentbloky - pri prehliadke pred vymenou vyzerali popraskané ale v skutočnosti boli roztrhnuté, tak dúfam že to bol dôvod prečo sa kotúče skrútili, a už bude pokoj. . Inac este jeden poznatok: Vychadzali mi zvuky zo zadnej nápravy - vrzganie. Po kontrole v servise povedali že to sú silentbloky stabilizatora, zacvakal som opravu ale problem to neodstranilo. Po case som prisiel na to ze to vrzga bud pri brzdení, alebo pri zatiahnutej ručnej brzde. Ked bola rucna dole tak to bolo ticho. Moje odvovodnenie. Zadne brzdy boli neoriginalne a asi si nejak nesadli s dostickami. Slabsie brzdili. Nakoľko som mal aj v predu v rovnakom čase vymenené originál brzdy vyvíjal sa na nich vačší brzdový tlak a spolu s poškodenými silenblokmi to spôsobilo pokrútenie predných brzdových kotúčov. Po výmene vrzganie zadnej napravy zmizlo, auticko brzdi ako predtym. Tak dufam ze aspon niekomu pomozem ak mal obdobné problémy. Este ak by to niekoho zaujimalo: Cena Kotucov komplet s dostickami - 220 Eur, robota 40 Eur. Editováno: 11. Srpen 2009, autor: armor1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
texas Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 Takže brzdy komplet vymenené. Vibrácie úplne prestali, krásne to brzdí - Brembo + Textar. Vymenil som aj Silentbloky - pri prehliadke pred vymenou vyzerali popraskané ale v skutočnosti boli roztrhnuté, tak dúfam že to bol dôvod prečo sa kotúče skrútili, a už bude pokoj. . Inac este jeden poznatok: Vychadzali mi zvuky zo zadnej nápravy - vrzganie. Po kontrole v servise povedali že to sú silentbloky stabilizatora, zacvakal som opravu ale problem to neodstranilo. Po case som prisiel na to ze to vrzga bud pri brzdení, alebo pri zatiahnutej ručnej brzde. Ked bola rucna dole tak to bolo ticho. Moje odvovodnenie. Zadne brzdy boli neoriginalne a asi si nejak nesadli s dostickami. Slabsie brzdili. Nakoľko som mal aj v predu v rovnakom čase vymenené originál brzdy vyvíjal sa na nich vačší brzdový tlak a spolu s poškodenými silenblokmi to spôsobilo pokrútenie predných brzdových kotúčov. Po výmene vrzganie zadnej napravy zmizlo, auticko brzdi ako predtym. Tak dufam ze aspon niekomu pomozem ak mal obdobné problémy. Este ak by to niekoho zaujimalo: Cena Kotucov komplet s dostickami - 220 Eur, robota 40 Eur. Zdra Armor1, zlvnene kotuče čo som mal na svojej octe boli original, vymenil som ich za Pilenga ( vtedy mi na ne urobili super cenu) ale zistil som že je to aj super sračka, pretože sa zvlnili tak po cca 5000 km. Tak som ich vyhodil a zamenil za kotuče Brembo + Textar platničky tak asi v minulom roku v septembri. (bolo hned poznat že je to kvalita) a brzdilo to pefektne.Súčastne s vymenou za nove brembo som vymenil aj všetky čapy so silenblokmi vratane tičí stabilizátorov ( a teraz aj nove tlmiče bilstein B4 s ložiskami a uloženim). Za rok som najazdil cca 13000 km. Čuduj sa svete nehadzalo to spočiatku vobec. ale až teraz som si všimol po dlhšej dobe, že pri rychlosti a 80-110 to začina niekedy hadzat. Vravim niekedy z toho dovodu, že sa občas stane že brzdim a nehadzu...neviem do kelu fakt čo to už može byt. Skusim ešte pozriet plavajuce čapy brzdoveho strmena či niesu už vychodene. Cloveče lamem si nad tym hlavu už pomaly 3 rok. najazdil som za ten čas cca 80 000 km a tot su už 3.kotuče čo menim. potom ma už len napada jedno ako je spominane vyžšie podla študie, dat premerat odchylku naboja a vymenit ho aj s ložiskom. Na to sa chystam koncom mesiaca tak uvidime. Určite dám vediet. Prajem ti aby ti to už šlapalo a nemusel si sa s touto temu už viac zaoberat . God bless Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
texas Vloženo 17. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2009 kurna ale stale nechapem jednemu.....ako to že tento problem nemaju trebars Golfi IV, maju rovnake napravy, ten dieslovy motor je podla mna tiež rovnakej vahy ako na octe.... Asi by sme potrebovali Herryho Pottera aby tu klitbu zažehnal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
khekar Vloženo 31. Srpen 2009 Sdílet Vloženo 31. Srpen 2009 Takze ja jsem mel trw-za 4000km v prd.liORG-5000km zimmermann 4500km Vse slo srat a to mam nove a org nebo trw vse co je napsano v tom prohlaseni co se tady objevilo ( www.autoprima) to jest cepy silentbloky ,loziska atd naboje jsou taky v toleranci tak uz fakt nevim v cem muze byt chyba zajimalo by me jak to kdo vyresil pokud se mu to podarilo co menil atd.Dekuji PS:nepiste prosim vymena za rs brzdy atd protoze to auto jezdilo na org prednich prvnich 120000km a nic se nekroutilo!! Ahoj, běžně montujeme kotouče ATE a zároveň samozřejmě nové desky ATE. Je to prvovýroba a není s nimi problém. Je ovšem nutné dodržet pokyny výrobce a asi 300km brzdy "zajet" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia TDI-81kw Vloženo 8. Září 2009 Sdílet Vloženo 8. Září 2009 zdar taky už nevím co stěma kotoučema udělat když sem octu koupil byli origo wv.házely od začátku,vyměnil sem je za Feroda vydržely necelých 20tis a začly házet též,nechal sem je stočit ale na dlouho to nepomohlo ale co sem zkusil v té rychlosti co hážou zatáhnout ruční brzdu a vybrování není tak intenzivní coto může být Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
texas Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 tiež mam ten istý problem...akurat ja už mám 3 novy par na predných kotučov dokonca Brembo aj s platničkami...a zasa ich idem stačat......a vemenene je v podstate všetko na prednej naprave okrem praveho ložiska a nabojov........ale Jeden mechanik mi raz povedal, že na dieslovych oktavkach vam to bude robit stale, že je zle rozložena vaha na prednej naprave, pretože na takom dieslovom Golfe alebo Seate ktoré maju totožne predne napravy, s tým problem nie je. Jedina vec vraj ako to vyriešit je vymena za RS brzdy... Fakt sa to nikomu vyriešit nepodarilo iným sposobom? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 (editace) Mno já nevím, mám 4x4 s 74kw TDI a "cimrmany" + ferodo desky a nekopou, nechal jsem si je vyměnit u šikovného servisáka. Co z toho plyne ? Buď jezdíte moc rychle a uvaříte je během chvíle, nebo špatně nainstalovaný nebo jezdíte moc pomalu a zatuhnou vám třmeny... Přední 280mm, zadní 239mm, prostě klasika FS-III, silentbloky na rameni z TT, jinak všechno uložení z fabriky = 190t km. Editováno: 11. Září 2009, autor: lukash Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
octavia TDI-81kw Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 tiež mam ten istý problem...akurat ja už mám 3 novy par na predných kotučov dokonca Brembo aj s platničkami...a zasa ich idem stačat......a vemenene je v podstate všetko na prednej naprave okrem praveho ložiska a nabojov........ale Jeden mechanik mi raz povedal, že na dieslovych oktavkach vam to bude robit stale, že je zle rozložena vaha na prednej naprave, pretože na takom dieslovom Golfe alebo Seate ktoré maju totožne predne napravy, s tým problem nie je. Jedina vec vraj ako to vyriešit je vymena za RS brzdy... Fakt sa to nikomu vyriešit nepodarilo iným sposobom? ¨no byl sem u nás v mototechně,a řešil sem problém z kotoučema a prodavač má 4-golfa tdi a má taky problémy s kroutěním kotoučů..jinak sem dnes koupil silenbloky na přední ramena zdají se mě poteřelé tak je zítra vyměním a budu zvědavý jestli bude nějaký rozdíl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modranka Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 ja mam ten sam problem a neverim ze se muzou spatne zajed brzdy ja uz jich par udelal na ruznych autech a nic jsem zajizdet nemusel dokonce se mi taky parkrat stalo ze jsem je spalil a nic se neskroutilo tak nevim proc by zrovna octavka mela byt hakliva na zajeti brzd kdyz ty same brzdy maji koncernove auta napr. golf 4,audi 3,seat toledo-ibiza atd. ja to resim tim ze menim brzdy za RS to je jediny overeny zpusob ktery funguje a kdyz si spocitam ty kotouce co jsem vymenil a ruzne veci tak ty brzdy vyjdou o hodne levneji a mas klid a muzes si brzdit jak chces prece kdyz budu na ceste nebudu premyslet jak mam brzdit ne? proste zabrzdim a je to !!!!! Zdar,,mam vymenene brzdy za RS a zacal mi triast volant,nie tak ako ked som mal 280 ale trase,tak uz fakt neviem a nechapem.Mam vymenene komplet vsetko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
texas Vloženo 11. Září 2009 Sdílet Vloženo 11. Září 2009 Takže Golf s tým ma tiež problem a RS brzdy nepomohli...Takže ste mi teraz protiargumentovali obidve vychytavky ktore som na tento problem mal Tak ale toto už je fakt sila.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrosk Vloženo 12. Září 2009 Sdílet Vloženo 12. Září 2009 Mno já nevím, mám 4x4 s 74kw TDI a "cimrmany" + ferodo desky a nekopou, nechal jsem si je vyměnit u šikovného servisáka. Co z toho plyne ? Buď jezdíte moc rychle a uvaříte je během chvíle, nebo špatně nainstalovaný nebo jezdíte moc pomalu a zatuhnou vám třmeny... Přední 280mm, zadní 239mm, prostě klasika FS-III, silentbloky na rameni z TT, jinak všechno uložení z fabriky = 190t km. Ahoj A aku značku brzd maš v zadu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondrosk Vloženo 26. Září 2009 Sdílet Vloženo 26. Září 2009 Ahoj tak som objednal kotuče zimermann do predu a aj do zadu su vrtane a desky ATE tiež tie červene športove ak už toto nevydrži tak ja už neviem čo s tym. Nemate niekto nejake skusenosti s takouto kombinaciou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dandiel Vloženo 28. Září 2009 Sdílet Vloženo 28. Září 2009 Některé tady nechapu. Měnite jne kotouce porad dokola a edelate asi nic jineho z napravou. Chyba proc se ty kotouce krouti je v tom,ze mate bud spatne silentbloky,nebo vuli v loziskach. Takze je nutne pred vymenou za . sadu kotoucu vyměnt loziska a nejlepe i silentbloky, seridit geometrii a melo by byt vse ok. Me se original zacli take trosku kopat, vymenil sem silentbloky, loziska a auto jezdi bez problemu. Akorat se budu muset vrhnout na zadni brzdy jeste. To ze by je nekdo uvaril moc brzo je myslim malo realne,to auto musi byt na brzdy dimenzovane, jen tak se kotouc nezvlni, mozna zezacatku je potreba na nej byt opatrny, pak uz ale msui snaset normalni brzdeni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leo_pipes Vloženo 28. Září 2009 Sdílet Vloženo 28. Září 2009 u me vyreseno. kotouce "cimrman" a desky textar nejlepsi mozna kombinace. najeto uz pres 5tkm a super. mam najeto 200tkm a na naprave je vse puvodni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
texas Vloženo 28. Září 2009 Sdílet Vloženo 28. Září 2009 Některé tady nechapu.Měnite jne kotouce porad dokola a edelate asi nic jineho z napravou. Chyba proc se ty kotouce krouti je v tom,ze mate bud spatne silentbloky,nebo vuli v loziskach. Takze je nutne pred vymenou za . sadu kotoucu vyměnt loziska a nejlepe i silentbloky, seridit geometrii a melo by byt vse ok. Me se original zacli take trosku kopat, vymenil sem silentbloky, loziska a auto jezdi bez problemu. Akorat se budu muset vrhnout na zadni brzdy jeste. To ze by je nekdo uvaril moc brzo je myslim malo realne,to auto musi byt na brzdy dimenzovane, jen tak se kotouc nezvlni, mozna zezacatku je potreba na nej byt opatrny, pak uz ale msui snaset normalni brzdeni... Ja viem, ja viem, más pravdu. Ja som vymenil všetko na prednej naprave, okrem jedneho praveho ložiska. Takže budem musiet vymenit aj to prave....najbližčiu dobu sa na to hcystam.Jedna kontrolna otazka. Predne kotuče mam teda znovu zlvnene, ak vymenim ložiska, bude mi stacit ked kotuče len stočimm alebo musim kupit nove? kotuce Brembo, platnicky textar Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
texas Vloženo 28. Září 2009 Sdílet Vloženo 28. Září 2009 ono je to asi tak že nie vždy su financice na niečo vačšie ako trebars vymena ložisiek, pravdaže ked chces kvalitu, tak tam supnut original a tie nie su najlacnejšie.A samozrejme na aute aspon teda ja chodim dennodenne, na to som si ho kupil, aby mi hadam nestalo v garaži......tak ale ked už toto vymenim, fakt ma to nasere ked to bude robit znovu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.