pava Vloženo 19. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 (editace) Jsem, taky už asi týden majitelem Octavie s motorem 1.4 TSi. Jsem spokojen jak s autem, tak i s motorem. Souhlasím s vámi, že není problém jezdit do 7l a to úplně bez problému. Normální plynulou jízdou se syrovým motorem mám průměr 6,6. Osobně jsem čekal víc, hlavně po několika přečtených recenzí včetně té ve Světě Motorů. Nakonec, můžete se přesvědčit po kliknutí na odkaz v podpisu. Editováno: 19. Srpen 2010, autor: pava 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 19. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 19. Srpen 2010 Ja jen doplnim k te spotrebe, ze mam 1.8 TSI a vcera cesta Jeseník - Olomouc - Jesenik (250 km) ve ctyrech lidech, zaple klime a vysledna spotreba byla 6,5 l/100 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 20. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 20. Srpen 2010 Spotřebu začínající číslem 9 jsem měl jen jednou, když jsem stál s napůl studeným motorem hodinu v koloně. Zprvu jsem tomu nechtěl věřit, ale s 1,4TSI se dá jezdit za 6.3, kterou uvádí výrobce v kombi cyklu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 23. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 Podle servisu Škoda by tam měl být Shell Helix 5W-30 LongLife III a ten jsem také dolíval. Tak dnes som ho bol kupit (na internete som si zistil, ze liter stoji 10,90€) a v obchode mi nukali liter za 22€ !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikutik Vloženo 23. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 Vazne rozmyslam nad tou vymenou oleja, len pridete do servisu a poviete, ze chcete vymenit olej nie po 30 000 ale po 15 000, hej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 24. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 24. Srpen 2010 Škodovka doporučuje Shell a na olejovém víčku je emblém Castrolu. Nebude lepší používat Castrol SLX Professional Powerflow LL III 5W-30? Firma Castrol nemá vlastní výrobu olejů, ale nakupuje u konkurence, takže Castrol nebrat! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 26. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 26. Srpen 2010 také nechám první výměnu na 30 000 km, pak přejdu na 15 000, asi koupím olej 5W-30 nebo 0W-40, také asi Castrol nebo co bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
edition dědek Vloženo 1. Září 2010 Sdílet Vloženo 1. Září 2010 také nechám první výměnu na 30 000 km, pak přejdu na 15 000, asi koupím olej 5W-30 nebo 0W-40, také asi Castrol nebo co bude Nevím proš nechat první výměnu na 30 a pak po 15 tis.? Všichni víme, že nejhorší je pro motor první tisíce km, kdy dochází k záběhu a opotřebení. Já bych volil první při 10tis a pak třeba po 15 tis. Je jasný že to není favorit, kde se muselo tuším po 2tis. km na olej, že obrábění je na vysoké úrovni díky CNC strojům. Ale proč třeba bratr s M3 měl první garančku při 2tis. km a kamoš s mazdou MPS při 5 tis. km? Jsou to sice jiné stroje, ale taky mají olej, písty a spoustu dílů... Můj názor. Ps: udělal jsem si první olej při 7.5 tis., další jsem nechal na garančce pro záruku. (cena oleje net.- 1000kč) Při ceně auta to je prd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 3. Září 2010 Sdílet Vloženo 3. Září 2010 no plánuju výměnu oleje po zimě, někdy v březnu. Teď mám najeto 10 000 km, tak počítám, že budu mít najeto tak 14 000 km, tak to nechám vyměnit a pak každý rok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Celerjehnusnej Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 (editace) Přátelé, už máte někdo 1,4 TSI čipnuté ??? Pokud ano, zajímal by mě konečný výsledek. Mr. Cimbu už má na webovkách parametry a dává to na 110 kW a 260 M.m. Za 17 tisíc. Docela dost. Editováno: 30. Září 2010, autor: Celerjehnusnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 (editace) hlavne by som to dal najprv na brzdu...novinari namerali jednej seriovej 116 kW! Editováno: 30. Září 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pava Vloženo 30. Září 2010 Sdílet Vloženo 30. Září 2010 Bonus vyššího výkonu bude vlastní asi všem TSI motorům. V posledním čísle SM je srovnávací test Superbu 1.4TSI s Mercedesem 2.0 a naměřený výkon i točivý moment byl téměř totožný s dřívějším testem. Jestli na tom Cimbu své čipování staví, tak je to skvělý obchod... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 koukal jsem, že VW Touran má v uveden u 1.4 TSI výkon 103 kW/5600 otáčkách, šla by řídící jednotka dát i do oktávky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 1. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 V Touranu je dvojitě přeplňovaná 1.4 TSI... takže nešla, je to "trochu" jinej motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 (editace) koukal jsem, že VW Touran má v uveden u 1.4 TSI výkon 103 kW/5600 otáčkách, šla by řídící jednotka dát i do oktávky? mne sa zda schodnejsia cesta dat chip z cinskeho greenlajnu 1,4 TSI 96 kW Bonus vyššího výkonu bude vlastní asi všem TSI motorům. V posledním čísle SM je srovnávací test Superbu 1.4TSI s Mercedesem 2.0 a naměřený výkon i točivý moment byl téměř totožný s dřívějším testem. Jestli na tom Cimbu své čipování staví, tak je to skvělý obchod... jj, ten Superb mal miesto 92 kW 106,5 kW Editováno: 1. Říjen 2010, autor: Cjoctavian Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 Jj, to by stačilo, 96 kW je lepší než 90. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 1. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 a to ti je 90kW málo??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 1. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 1. Říjen 2010 mne uz je Ved aj Tebe bolo 85 malo, nie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 2. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 2. Říjen 2010 a to ti je 90kW málo??? Je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 3. Říjen 2010 Autor Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 Jo 85kW v atmosféře mi po pěti letech ježdění bylo málo Ale nikdy bych auto nečipoval, radši jsem si koupil nové se silnějším motorem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
canzou Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 (editace) tak holt příště rozbiju prasátko a koupím 1.8 TSI Editováno: 3. Říjen 2010, autor: Cjoctavian citacia predchadzajuceho prispevku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DaveDAD Vloženo 3. Říjen 2010 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2010 (editace) Tak předně všechny zdravím. Nedá mi to a na tohle tém reaguji. Mám OII 1.4TSI DSG (7°) Combi, Elegance, ...no jednoduše ...jsem nadšen...(jasně objem ničím....atd). Ne, uplně v pohodě, super ježdění. Umí zabrat, ale i se jen "courat", spotřeba je moc dobrá (např. naposledy Plzeň - Zlín : +- 400km , dálnice, 3x kolona, 3 dospělí, něco v kufru, průměrná spotřeba 6,7, průměrná rychlost 103km/h, jel jsem hodně na tempomat - no snažil jsem se, ale D1 je humus). Pokud se někdo rozhoduje, můžu doporučit, jasně převodovku každý podle sebe, ale já už jen tuhle. Jo a co do výbavy...noo já nad rámec svojí (Elegance) např. paket pro špatný cesty, ten 100%. Nějaký zkušenosti už s tím to motorem mám a opravdu jen pozitivní - auto nemá cenu popisovat, myslím jako Octavii...nicméně motor je povedený... Pokud bude někdo chtít nějakou další zkušenost a já budu vědět odpovím i na e-mail. Nejsem automechanik a ani auta neprodávám, jsem normální majitel. Editováno: 6. Říjen 2010, autor: DaveDAD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
skater Vloženo 29. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 Nemáte také pocit, že tento motor se pomalu ohřívá a tím pádem trvá dlouho, než začne auto topit? Schválně jsem si udělal srovnání s jiným benzínovým (atmosférickým) motorem a ten se na stejné trase ohřál o polovinu rychleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 29. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 Mam na maske aj zimnu clonu - a rucicka teplomera sa v tychto mrazoch dvihne o 1 dielik po nejakych 4-5 km... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clint Vloženo 29. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 29. Prosinec 2010 To jsi ještě nejel s dieslem Co takhle termostat? Zahřeje se úplně na provozní teplotu, nebo zůstává na 60ti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.