Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

Jsem, taky už asi týden majitelem Octavie s motorem 1.4 TSi. Jsem spokojen jak s autem, tak i s motorem. Souhlasím s vámi, že není problém jezdit do 7l a to úplně bez problému. Normální plynulou jízdou se syrovým motorem mám průměr 6,6. Osobně jsem čekal víc, hlavně po několika přečtených recenzí včetně té ve Světě Motorů. Nakonec, můžete se přesvědčit po kliknutí na odkaz v podpisu.

Editováno: , autor: pava
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

také nechám první výměnu na 30 000 km, pak přejdu na 15 000, asi koupím olej 5W-30 nebo 0W-40, také asi Castrol nebo co bude :palec2:

Nevím proš nechat první výměnu na 30 a pak po 15 tis.? Všichni víme, že nejhorší je pro motor první tisíce km, kdy dochází k záběhu a opotřebení. Já bych volil první při 10tis a pak třeba po 15 tis.

Je jasný že to není favorit, kde se muselo tuším po 2tis. km na olej, že obrábění je na vysoké úrovni díky CNC strojům. Ale proč třeba bratr s M3 měl první garančku při 2tis. km a kamoš s mazdou MPS při 5 tis. km? Jsou to sice jiné stroje, ale taky mají olej, písty a spoustu dílů...

Můj názor.

Ps: udělal jsem si první olej při 7.5 tis., další jsem nechal na garančce pro záruku. (cena oleje net.- 1000kč) Při ceně auta to je prd

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Bonus vyššího výkonu bude vlastní asi všem TSI motorům. V posledním čísle SM je srovnávací test Superbu 1.4TSI s Mercedesem 2.0 a naměřený výkon i točivý moment byl téměř totožný s dřívějším testem. Jestli na tom Cimbu své čipování staví, tak je to skvělý obchod...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

koukal jsem, že VW Touran má v uveden u 1.4 TSI výkon 103 kW/5600 otáčkách, šla by řídící jednotka dát i do oktávky? :kuk:

mne sa zda schodnejsia cesta dat chip z cinskeho greenlajnu 1,4 TSI 96 kW :palec2:

Bonus vyššího výkonu bude vlastní asi všem TSI motorům. V posledním čísle SM je srovnávací test Superbu 1.4TSI s Mercedesem 2.0 a naměřený výkon i točivý moment byl téměř totožný s dřívějším testem. Jestli na tom Cimbu své čipování staví, tak je to skvělý obchod...

jj, ten Superb mal miesto 92 kW 106,5 kW :palec2:

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak předně všechny zdravím. Nedá mi to a na tohle tém reaguji. :) Mám OII 1.4TSI DSG (7°) Combi, Elegance, ...no jednoduše ...jsem nadšen...(jasně objem ničím....atd). Ne, uplně v pohodě, super ježdění. Umí zabrat, ale i se jen "courat", spotřeba je moc dobrá (např. naposledy Plzeň - Zlín : +- 400km , dálnice, 3x kolona, 3 dospělí, něco v kufru, průměrná spotřeba 6,7, průměrná rychlost 103km/h, jel jsem hodně na tempomat - no snažil jsem se, ale D1 je humus). Pokud se někdo rozhoduje, můžu doporučit, jasně převodovku každý podle sebe, ale já už jen tuhle. lol

Jo a co do výbavy...noo já nad rámec svojí (Elegance) např. paket pro špatný cesty, ten 100%.

Nějaký zkušenosti už s tím to motorem mám a opravdu jen pozitivní - auto nemá cenu popisovat, myslím jako Octavii...nicméně motor je povedený...

Pokud bude někdo chtít nějakou další zkušenost a já budu vědět odpovím i na e-mail. Nejsem automechanik a ani auta neprodávám, jsem normální majitel.

Editováno: , autor: DaveDAD
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...