Přejít na obsah

1.4 TSI (90 kW)


Marios

Doporučené příspěvky

eko nemám, :-))

spokojenej jsem, ale je to TSI, tedy velice citlivé na úpravy a musí se to ladit, stejně tak potom na kvalitu benzínu, auto jede lépe, především od 2.000 otáček, kdy je serie taková mdlá a bez chutí,

ve středních otáčkách +- stejné a ve vyšších je to také trochu znát ....

dělal jsem to právě kvůli projevu série v rozmezí 2.000-3.000 otáček, nějaký nárust tam bude i celkově, ale ne až tak moc, on už tenhle motor je docela dost v serii,

až vyměním olej, tak to nechám odbrzdit, bohužel jsme to dělali tak nějak hned při pokecu, takže jsem neodbrzdil před, ale nakonec, já ty grafy ani nepotřebuju :kol-48:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak večer jedu do Ženevy, tak jsem zvědavej. No, teď jsem to šel nastartovat a asi prvních 5 sec. je ten zvuk někde nějaký jiný a pak se změní. Nevím, kde to vzniká a možná slyším jen trávu růst, uvidíme. Auto je Leseplanu, najeto 36.000 cca , nějak divoce s tím nejezdím. Dojedu-li tam i zpět, jdu na olej, pak si poslechnu, jak to zní. Vyrobeno 03/2011, zatím žádný problém, ale čtení příspěvků tady mi na klidu moc nepřidává.Hezkou neděli všem, Svátek matek, a vůbec....ať nám to jezdí, ne? :-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

...je to TSI, tedy velice citlivé na úpravy a musí se to ladit, stejně tak potom na kvalitu benzínu...já ty grafy ani nepotřebuju :kol-48:

Já měl několik čipovanejch TDI, ale TSI jsem si nechat čipnout zatím netroufnul, i když mi ten průběh připadá takovej "eurounijně ekologický" :kol-134:

Co znamená "musí se to ladit"? BTW Já grafy taky nikdy neměl, člověk tu změnu poznal, a když navíc ty motory vydržely statisíce km, nějaké číslo mě vlastně ani nezajímalo...

a vůbec....ať nám to jezdí, ne? :-))

To bych řek je nejdůležitější! :kol-142:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak píšu ještě z Ženevy. Ujel jsem to od 17:00 cca z Brna do Ženevy ke špitálu do 07:43 dnes ráno. Průměr 111 km/hod , spotřeba 7,4l dvě pauzy po cca 1 hodině, 1173km od baráku ke špitálu. Zaparkoval jsem dvěma kolama na chodníku před špitálem a šel se zeptat, zda to tam můžu nechat. No jistě, jak jinak. Když jsem se vrátil, pozdrav od "městapa" za 120 švýcarských frantíků-jak jinak, že. Ale o tom psát nechci. V 16.30 jsem vylezl, přečetl si pozdrav za oknem a nastartoval. Volnoběh 1200 cca auto "brblalo" (neumím to popsat, vynechávalo, motor šel nepravidelně-nevím jak dlouho, ale minimálně do minuty to bylo, protože jsem jen seděl za volantem a tupě zíral střídavě na pokutu a na otáčkoměr-ani nějak nevím, zda jsem se rozjel když to ještě brblalo nebo až pak, ale pak už to jelo normálně-venkovní teplota podle auta 13,5 °C, nadmořská výška nic moc 375 m n.m.,tlak nějakých 97,3 kPa-to jsem měřil ve špitále, ne kvůli autu :-) Do výmšny oleje to ukazuje 5200 km a tak nevím, co to bylo, ještě nikdy to neudělalo. Neměl jsem z toho vůbec dobrý pocit, asi přestanu číst ty příspěvky tady-neb jak říká klasik "dokud dědeček nevěděl jaký má krevní tlak, tak byl úplně zdravý".... Dnes se tu vyspím, ráno jedu do Basileje a pak domů. Napíšu, zda mne táhlo 90 kW nebo "švýcarské strakaté plemeno" až do Brna :-)...a když mě ti bejci ze škodovky naserou, tak už si fakt příště toho medvěda koupím, kašlu na sousedy...:-) Hezký den všem od jezera :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ahoj, tak něco podobného to dělá na mém voze po výměně rozvodů - servis teď neví co s tím - radí se s M.B.

/mám najeto 69000/

Upřesním

po výměně rozvodů mám 2 typy ranních startů:

1.brblavý zvuk, vysoký volnoběh, motor jde na 3-4 válce, hádá se občas i střelí dolů do výfuku /na starších motorech bych to typoval na ulité svíčky, super bohatou směs ev. poruchu karburace-plováku-vysoká hladina...../

2. tvrdý, nepřírozený chod motoru, silné klepání, motor jde na 4 válce, volnoběh cca v normě.

Pocitově menší výkon, vše pomalu ustupuje s ohřevem motoru, ale první cca 1-2 minuty mám velice špatný pocit.

Na režim v jakém se motor nachází po nastartování nemá vliv noční teplota .

Spíš podezírám ten přestavovač, že zůstane při startování nějak zaseknutý /nevím přesně jak funguje a co ho ovládá/ a až po ohřevu motoru začne fungovat správně.

Po záhřátí auto funguje tak jak má, vše se jeví /včetně pr. spotřeby/, že je OK.

Jen snad, už na to bylo upozorňováno pár měsíců nazpátek, pocitově turbo nabíhá a zabírá při o něco vyšších otáčkách, než dříve

Editováno: , autor: Racek08
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě mě tak napadá SW motoru, já auto kupoval v srpnu 2011, když jsem ho přebíral, tak už byla v ECU motoru zaznamenám 1 flash, tak to vypadá, že v rámci předprodejního servisu nahrávalii

nový resp. jiný SW jednotky motoru,

Takový ten "tvrdý" chod motoru jsem zaznamenal taky a to za těch hrozných mrazech (-25) po nastartování a vyjetí před dům, než jsem za sebou zavřel vrata, znělo to přesně jako ohřátý TDI,

což ale považuju za normální projev studeného přímovstřikového motoru,

taky mi někdy otáčky vyskočí po startu nad 1.000 ot., ale po několika sekundách klesají, děje se to ne při úplně studeném startu a ne za mrazu, ale tak nějak kolem 13-15 stupňů venku a částečně vychladlém autě,

jediné drnčení - klapání, které jsem několikrát zažil, bylo na volnoběch z převodovky (opět spíše při ohřátém a částečně vychladlém autě), původně jsem myslel řetěz, ale stačilo sešlápnout spojku a bylo ticho ...

P.S. jinak mě pocitově turbo nabíhá výše (při cca 1.800 - 2.000) už od novoty, dost jsem z toho byl vedle, v recenzích samá chvála na tah od nízkých otáček (no asi mám jiné hodnocení tahu :-) ), docela mě to zklamalo a nakonec jsem to musel tak nějak zachránit úpravou chipem.

Editováno: , autor: Jar_da
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No na budíkách před tebou máš takové kolečko na přeřízení hodin přece ne? Tak to odmáčkni a najdeš to tam až budeš přeskakovat s hodin na minuty...

Aha, me to akorat po zmacknuti resetuje trip km a po otoceni doleva/doprava pridava hodiny/minuty.

EDIT: v pohode, uz jsem to nasel...je treba to dlouho podrzet

Editováno: , autor: JayFader
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

myslim, ze maxidot mam, jak se lisi od normalniho PP? mam elegance 2009, ale kdyz prepinam jednotlive funkce (dvoutlacitkem na pacce steracu) tohle tam nemam. jestli je tam jeste nejake jine menu, o tom nevim... mam tam treba zobrazeni aktualni rychlosti digitalne, ale je to maxidot, nebo jen PP? Kazdopadne jsem zkousel podrzet kolik pod otackomerem pul minuty a nic, zkusil jsem drzet nulovaci tlacitko pul minuty a taky nic. Co delam spatne?

Editováno: , autor: JayFader
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....dojel jsem. Ráno to už neudělalo. Švýcarské strakaté nebylo potřeba. Jaký je rozdíl v průměru 111 a 98 ? 1,5 litrů na 100 km. Zpátky průměr 98 a spotřeba 5,9.....

jo a ten "tvrdý chod motoru" to je přesně stejný pocit-já to furt ještě přisuzuji starému oleji, ale trefil jsi to úplně přesně......ale asi je to jen pocit. Nevím, ale jak jsem psal, je to "pocitově velmi nepříjemné".....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky


myslim, ze maxidot mam, jak se lisi od normalniho PP? mam elegance 2009, ale kdyz prepinam jednotlive funkce (dvoutlacitkem na pacce steracu) tohle tam nemam. jestli je tam jeste nejake jine menu, o tom nevim... mam tam treba zobrazeni aktualni rychlosti digitalne, ale je to maxidot, nebo jen PP? Kazdopadne jsem zkousel podrzet kolik pod otackomerem pul minuty a nic, zkusil jsem drzet nulovaci tlacitko pul minuty a taky nic. Co delam spatne?

Budíky s MaxiDotem vypadají takto:
post-32075-0-14220800-1337183323_thumb.j
Do menu se dostaneš, když podržíš tu kolíbku (dvoutlačítko) na delší dobu než 1s. :kol-28:
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

....dojel jsem.

Je trochu smutné, když se zánovním autem člověk zažívá triler tohoto tipu. :kol-26:

Když mluvíte o spotřebách, dneska jsem kouknul na PP a průměr byl 19km/h a spotřeba 9,6l/100km. Pánové no řekněte, kdo z vás to má?

Jednalo se samozřejmě asi o 37km cukaček po Praze.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj, Bradavičník, bývalý to soukmenovec PazdRatha. :kol-46:
Skoro takové číslo jsem dnes také viděl - cesta pár km po Praze do servisu, přes několik semaforů, kde jsem samozřejmě vychytal všude červenou, pak chvilku poposkakování a nakonec ještě spadlé šraňky. Tam jsem to tedy zhasnul. :kol-31:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...