Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
tak sem si nakonfiguroval dve varianty, TSI s manualem a s automatem. uvidime jak vyjdou splatky. Mate nekdo zkusenosti se sportovim podvozkem?

Já jsem objednal SII se sportovním podvozkem a 18" kolama, nebude to moc tvrdé?

Vloženo
Já jsem objednal SII se sportovním podvozkem a 18" kolama, nebude to moc tvrdé?

to zalezi na co si zvykly. ja sem s tim jel na predvadecce, sportovni podvozek a 18ky (k TDI PD DSG opravdu zvlastni kombinace bych rek) a pro me to bylo tak akorat, ale ja sem zvykly na opravdu tvrda auta. Treba oktavka o ktere se rika ze ma tvrdsi podvozek je pro me hodne mekka, standardni podvozek passatu je pro me az nepouzitelny. nejde o to ze bych jezdil jak zavodnik, proste nemam rad naklony pri projizdeni zatacek.

proste je to tvrde, ale nijak extremne.

Vloženo

Taky jsme řešili co vybrat.

Nakonec volba padla na 1.8TSI s 7st. DSG.

A myslím že to bude dobrá volba, jen jsem zvědav na spotřebu.

V katalogu Škodovka udává kombinovanou 7,6l , ale v konfigurátoru udávají 7,1l.

Volal jsem tedy do Škodovky a do zítřka prověří co je správně.

Vloženo

Samé dobré zprávy.

Tak ta kombinovaná spotřeba u 1,8 TSI v DSG je opravdu 7,1l/100Km.

Všechny agregáty pro nový model Superb budou do září 2009 homologovány

jako EU 4. Motorizace v níže uvedeném seznamu však budou v předstihu plnit

exhalační normu EU 5 mezi ně patří i 1,8/118 kW (A)

V případě zájmu mají zákazníci od 36. kalendářního týdne 2008 možnost získat

od oddělení homologací prohlášení výrobce dokládající plnění limitů

exhalační normy EU 5.

  • o 3 týdny později...
Vloženo

to jsem teda zvědav na tvou reálnou spotřebu... 7,1 l se mi zdá trochu přitažený za vlasy... uvidíme... jinak gratuluju k objednávce! jakou máš barvu? mě se dost líbí ta vínová!!!! :palec2:

Vloženo
to jsem teda zvědav na tvou reálnou spotřebu... 7,1 l se mi zdá trochu přitažený za vlasy... uvidíme... jinak gratuluju k objednávce! jakou máš barvu? mě se dost líbí ta vínová!!!! :palec2:

to vorlajz: auto objednává otec - a bude stříbrné - musí neb na něj dostane příspěvek z firmy

Moje auta jsou v podpisu ;)

  • o 4 týdny později...
Vloženo

Vím že to není zrovna pro váš club, ale já mám v VW Passat CC 1.8 TSI a nestěžuju si, průměr cca 7.3l a taky nejezdím jako s hnojem, jen takový dodatek:

Zdá se mi, že nemá cenu jezdit po dálnici pod 130km/h, protože se na spotřebě výrazně neušetří, ideální to je kolem 150.

Vloženo

koupil někdo už ten šestiválec 3,6 ? Docela by mně zajímala jeho reálná spotřeba, protože třeba když jsem jezdil nedávno s A4 Avant 1,8 TSI, tak jsem se prostě nevešel ani do 10 litrů. A neměl jsem ani pocit, že jedu nějakej závod.

Vloženo

Ahoj, tak reálná spotřeba se prozatím pohybuje okolo 7-9l, moc záleží na stylu jízdy (auto se teprve zajíždí).

Jinak jsem kombinací 1.8TSI a DSG unešený. Zatím jsem s nim najel pouze 800Km, tak je na nějaké velké hodnocení brzo, ale je to tichý a velmi kultivovaný motor ve spojení s 7st. DSG.

Na volnoběh nejen že uvnitř neslyším motor, ale ani jej necítím v interieru. Paráda. ;)

  • o 2 měsíce později...
  • o 3 měsíce později...
Vloženo (editace)
Taky jsem zvědavej na real spotřebu 3.6, počítám že průměrná bude cca 12-15l

Aj môj odhad, má nietko 3,6 ???

Editováno: , autor: DavidSK
  • o 1 rok později...
Vloženo

Tak doma přibyl i 3,6 FSI.

Bratr vyměnil SI 1,8T za SII 3,6 FSI

Realná spotřeba se pohybuje u 3,6 okolo 10l/100Km.

Při stále jízdě ve městě jde spotřeba k 13l/100Km.

Při jízdě po okrskách jde jezdit za 7,5l/100km, ale stojí to hodně přemáhání.

Real tedy okolo 10l/100Km.

Když jsou buky na auto, tak je i na oves.

  • o 1 rok později...
Vloženo

Tak mám 1.8 TSI 7°DSG se sportovním podvozkem na 17" kolech-verze Combi r.v. červenec 2011.

Tvrdé to není, spíš optimálně stabilní v zatáčkách.

Spotřeba kolem 7,5 teď v zimě při ostřejším způsobu jízdy 8,2

  • o 10 měsíců později...
Vloženo

Naco je treba si dat pozor u Superba tdi 125kw r.v.2009 najeto 100tis. CR s dsg. Je treba se tam neceho obavat? Nebo tyhle motory jsou bezporuchove? Nema nekdo osobni zkusenost? DPF filtry, vstrikovace,nahon oil cerpadla atd.? Diky za info :kol-47:

  • o 7 měsíců později...
Vloženo (editace)

Zdravím,

 

prosím o vaše doporučení ohledně výběru motoru do S2 FL.

Uvažuji nad 1.8 TSI nebo 2.0 TDI (125 kW), v obou případěch s DSG.

(Za 7 let mám na O2 1.9 TDI 77kW DSG najeto asi 180.000 km, takže asi 25.000 km ročně.)

 

Výhody TDI:

Nižší spotřeba

Vyšší výkon, vyšší kroutící moment

 

Nevýhody TDI:

Vyšší cena (ale jen o 35.000 Kč tuším)

Jen 6ti stupňové DSG, tj. nutné výměny oleje (asi 0,10 Kč na 1 km)

Start-stop (lze vypnout přes diagnostiku?)

Filtr pevných částic (nutná výměna)

Rozvody (po 150.000 km)

Horší zrychlení než TSI s nižším výkonem (asi kvůli vyšší hmotnosti)

 

Prodejce mě trochu překvapil, když mi řekl, že 1.8 TSI si nikdo nekupuje a že není možné u nich provést zkušební jízdu s touto motorizací.

Editováno: , autor: Prochaine
Vloženo

V manuálu bych asi vzal 2.0 TDI, ale s DSG spíše 1.8 TSI, protože DSG ten dvoulitr neskutečně podtáčí, což sebou nese dunění a vibrace. Ale koukám, že jsi měl 1.9 TDI DSG, takže na to nejspíše budeš zvyklý.

DPF je problém jen pokud budeš jezdit krátké trasy, jinak by měl min. 100 tis. km vydržet.

Start-stop co vím, by deaktivovat jít měl, ale neověřeno.

Rozvody, no řetěz budeš měnit beztak i u TSI, takže tohle bych neřešil.

Zrychlení není vše, ale benzín je prostě lineárnější, spektrum využitelných otáček je větší.

Velké plus u TSI je kultivovanost a tichost proti TDI, horší je to v zimě, TSI později topí, protože TDI má přídavný topný element.(Nicméně je možné, že s FL má PTC i TSI).

 

Taky bude rozhodující, jaké trasy jezdíš, jestli často dálnice, tak bych vzal TDI, přeci jen, ta spotřeba je jinde. Jestli spíše budeš courat po okreskách a po dědinách, tak bych vzal TSI, protože TDI by tě při časté 50 otravovalo duněním v 1300 ot.

Vloženo

Jezdím většinou Prahu a kolem Prahy. Obvykle krátké trasy (50 km). U současného motoru jezdím za 7 průměr, dlouhé trasy se dostávám i na 5,5 litru.

Prodejce tvrdí, že nejčastěji se prodává 2.0 TDI 103kW, ale moc se mi tomu nechce věřit. Cenový rozdíl mluví spíš pro silnější motorizaci.

Pomalé topení v zimě mě tedy neskutečně štve i u současného 1.9 TDI - mám pocit, že tam snad ani žádné PTC není, nebo je rozbité.

Vloženo (editace)

Tak mi to topí vcelku rychle.

Co můžu sledovat, tak nejrozšířenější je skutečně 103kW diesel.

Je docela smůla, že není předváděčka 1.8 TSI, ale to podle mě nevadí. Hlavně si projeď 2.0 TDI CR s DSG, jestli ti to řazení do nízkých otáček nevadí.

Editováno: , autor: Lancelot

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...