Jump to content
Joshua

Skrtici klapka 1.6 75 kW

Recommended Posts

Ja jsem bohuzel tez moc nepokrocil. Byl jsem jeste u plynaru, neco mi tam nastavili ale rozdil takrka zadny. V nejblizsi dobe se chystam na spojku (ta by prisla na radu tak jako tak) a zapalovani (kabely, civka). Dam vedet kdyz bude neco noveho...

j.

díky za odpověd.ja plyn nemam,takže spojení s plynem bych vyloučil jelikož si myslím,že máme stejnou nebo podobnou závadu.Před chvilí mi volali ze servisu,že na tom dělají i o víkendu a že je to pro ně otázka prestiže.jakmile něco zjistí,tak dám vědět. libor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja jsem bohuzel tez moc nepokrocil. Byl jsem jeste u plynaru, neco mi tam nastavili ale rozdil takrka zadny. V nejblizsi dobe se chystam na spojku (ta by prisla na radu tak jako tak) a zapalovani (kabely, civka). Dam vedet kdyz bude neco noveho...

j.

No tak já mám konečně ten problem vyřešen.Sice trvalo měsíc než na to přišli,ale zaplatbůh,že to nevzdali.Byl to vstřik na na 3 válci.Jeho výměna mě stála 4500 + další ukony ktery na tom dělali.Stříkalo to tam moc paliva a to se nestačilo spalovat,takže proto to cukání a semtam i to chcipnutí.Myslím ,že podle příznaků budeš mít stejný problem,ale kdybych byl na tvém místě,tak bych nejdříve zkusil přípravek na čištění palivoveho systemu,ktery se naleje do plně natankovaný nádrže a ono to vyčistí ty nečístoty ve vstřikovacích triskách.Stojí asi 330kč.Kdyžtak ti můžu poslat odkaz,jak vypada ten přípravek.Doufám,že ti to pomůže.tak čau LIBOR

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nazdar lidi,

petrtyllovi teda zavidim, bohuzel tato zavada u me nepripada v uvahu, protoze se to projevuje jak na benzin, tak (hlavne) na plyn.

Me problemy stale pretrvavaji, uz jsem s tim stravil hodiny a hodiny...

Nejvic me vadi nizky volnobeh spojeny s problemy pri rozjizdeni. Vypozoroval jsem ze pri lehkem pridani plynu nekdy nejdrive lehce klesnou otacky a az pak zacnou stoupat. Kazdopadne to odspodu nema zadny tah a musim se rozjizdet extremne opatrne, nejdriv opatrne plyn a az stoupnou otacky opatrne spojka. A i tak to zacuka a obcas i zdechne. Nejhorsi je podelne parkovani u nas v ulici, to prepinam na benzin, na ten to sice taky cukne, ale preci jen tak lehce nechcipne. Tez pri dojezdu pred krizovatkou to obcas zdechne. Je zajimave ze mi prijde ze se volnobeh zhoupne vzdycky kdyz auto uplne zastavi, presto ze uz mam treba chvili vyrazeno...

Druhy problem je cukani pri jizde po dalnici >120kmh. To jako by motor premyslel jestli jet nebo nejet. Vic se to projevuje pri prudsim pridani, ale i pri konstantni jizde. Tento problem (cukani) pocituju jen na plyn, ale mam pocit za na benzin to taky zrovna nijak extra netahne.

Abyste to nemuseli cist od zacatku, shrnu co jsem doposud udelal:

- dukladne vycisteni skrtici kllapky (fotky v pocatecnim prispevku)

- vymena dvojiteho teplotniho cidla

- vymena trubky odvetravani (praskla dole u korene)

- vymena gumoveho tesneni v sani (4x krouzek) a u klapky

- vycisteni vahy vzduchu, odpojeni vahy vzduchu, zkouska s novou orig. vahou vzduchu - zadne zlepseni

- kontrola hadic u sani, dotesneni praskliny na trubce mezi vahou a klapkou (zatim izolacka)

- vymena zapalovaciho modulu za jiny (orig, ne novy), u puvodniho byl jeden z kontaktu silne zoxidovany

- vymena orig kabelu za brisk s medenym jadrem

- dotesneni posledniho spoje vyfuku vzadu pod autem

- svicky meneny v lete z orig. na denso pri prestavbe na plyn (pry plynu svedci tydle jednojiskrove), se starymi se to rozjizdelo stejne (blbe)

- menena spojka (to jen pro uplnost, ze to cuknuti pri rozjezdu urcite neni spojkou)

- vymazani adaptacnich hodnot, samozrejme prizpusobeni klapky a toho ventilu zpetneho vedeni

Po vycisteni vahy a klapky se stabilizoval volnobeh, po dotesneni sani se zlepsilo cukani ve vyssich rychlostech. Jinak pres vsechnu snahu vse pri starem.

Vic me ted nenapada, ale podle meho zbyva snad uz jen lambda. Asi taky vymenim tu tlustou trubku sani, co mam ted spravenou izolackou. Tam je ze strany takova gumova membrana, jestli treba uz nedoseda, ja uz nevim.

Ad dotesneni sani jsem prisel na zajimavou metodu. Odpojit tu tlustou hadici u vahy vzduchu, nastartovat motor (pojede bez filtru a bez vahy) a pak rukou ucpat tu hadici. Sanim motoru se stahne na minimalni delku az motor chcipne. Po chcipnuti je ticho a ve stahnute hadici silny podtlak, ktery odhali kazdou netesnost.

Na diagnostice se mi projevujevuji pri cukani na dalnici obcas vypadky v zapalovani, obcas to zahlasi bohatou smes. Nejlepsi na tom je ze po jakekoli chybe motoru automaticky zahlasi chybu i brzda a deaktivuje se esp, mozna i abs, coz mi prijde vuli vypadkum zapalovani skutecne logicke...

Jestli mate nekdo nejaky napad, budu fakt vdecnej. Me napada jak jsem psal uz snad jen ta lambda... Delal jsem testy podle DP a tam vychazi ok. Hodnoty jsou nektere hranicni. Nekdo tu popisoval podobny problem s lambdou, ale to bylo az kdyz se motor zahreje, me to dela prakticky porad. Volnobeh mam na 640-670, coz je taky hranicni. K cemu je vlastne ta druha lambda za katem, ma tez nejaky vliv na jizdu? Co kdyz se lambda odpoji, jede to v nejakem nouzovem rezimu jako kdyz odpojim vahu? Nebo se znici kat?

Jsem z toho fakt spatnej, takovyho casu a porad ho.no. Pritelkyne me asi sezere. Krome toho s tim autem nechce nic mit. Soused se mi smeje ze mi to trikrat chcipne nez zaparkuju, proste idylka...

Diky predem za podporu

J.

(Octavia 1.6, AVU, 2001, plyn AG Autogas)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cau lidi,

tak mi asi odchazi skrtici klapka. Kolisajici volnobeh, blbe se s tim rozjizdi, obcas to dokonce zdechne.

Nechaval jsem ji cistit, cistil jsem vahu vzduchu, mazal adaptivni hodnoty motoru, opakovane delal zakladni nastaveni klapky, kontroloval tesnost vzduchoveho potrubi...

Jeste ji o vikendu rozdelam a kouknu, jak ji vycistili, to jedine jsem nechaval delat v servisu, tak tam je jista neduvera.

Kazdopadne se uz poohlizim po nove, kdyz se nezadari s cistenim. Mela by to byt podle vseho 06A 133 062 AB.

Cena u Auto Jarov neco pres 15tis!!!

To je prece uplne ujete...

Nemate nekdo lepsi zdroje?

Chci samozrejme orig., u skrtici klapky nechci riskovat nejakou Cinu.

Zdravi Jirka

(Octavia I, 2001, 1,6 75KW, motor AVU)

stačí rozebrat, pročistit zkontrolovat zdali ti do klapky neutíká olej, příčina může být špatná, vadná trubka sání oleje.... to byl můj případ, ale může to být skutečně už špatnou klapkou

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, ale klapku mam cistou. Jak pisu v mem poslednim shrnuti ob prispevek nahore.

Chlapi, nejlepe kolegove s AVU, nemate nejaky napad?

Diky J.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zkontroloval jsi vsechny hadice?ja jsem totiz mel prsklaou hadici na trubce nasavani za skrtici klapkou, v tom kolene, co jde do motoru ( vicko od oleje) nejdriv to skakalo pri rozjezdech, plyn si delal pri rozjezdu co chtel, pak naskoncila chyba motoru a ejhle, praskla hadicie na trubce sani ze spodu! tak jsem to zalepil,zafacoval a od te doby je pokoj a s tim couvanim, na tomto motoru musis pridat trochu vice plynu a kdyz couvas do kopecka, tak pridej plyn, jinak to bude zdechat, taky me to vrtalo hlavou zdechani pri couvani,ale je potreba trochu pridat plynu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky pridam svuj podobny problem do krámu... :) mam oct. 1,6 74kw benzin AKL r.v.98... pri trosku prudsim pridavanim plynu na neutral se me to jakoby zakuckavalo nechce se tomu jakoby do otacek,obcas to strely-plcne do sani... za jizdy kdyz pridam plyn tak se tomu obcas nechce vubec...jen to zacne vic hucet a ztezka to zrychluje,a pocukava. nekdy zas auto jede a tahne tak jak ma. dela to jak za tepla tak za studena. vymenil sem:

palivovy filtr

vzduchovy filtr

lambdu

svicky

škr.klapka vycistena

mechanik me chtel zkontrolovat skrtici klapku,ale nemohl se na ni dostat v diagnostice,odmitalo to pristup-sam nevi co s tim.

jak tu byla rec o prasklem vlnovci,kterym se odsava vzduch z vika ventilu,tak to sem mel praskle,ale jak je tam ta mala membranka,tak tu sem celou zalepil silikonem,takze to nenasava falesny vzduch.

taky si s tim nevim rady. kdyby mel nekdo nejaky rady,tak budu rad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prisel sem na par veci ohledne teto zavady. nechal sem si sestelovat skrtici klapku po vycisteni-prevest do zakl. nastaveni-hodne to pomohlo (delal to pres VAG-COM ale nejde to hned na poprve...povedlo se to az tak na pošesté,prej je to normalka takze trpelivost). jeden kabel ke svicce byl zoxidovany jak svina-tym padem nepravidelna jiskra+intenzita... a i kdyz mam novu lambdu,tak napeti na ni ma porad i na volnobeh kolisat na vrch dule (v grafu),ale me stoji a az pri turovani to skace...takze zavada nekde na privodu k lambde...

takze kdo ma benzinaka a ma podobne problemy,tak skuste

-po vycistení klapky nastavit klapku do zakl. nastaveni...

-radej nove kabely ke svickam-popř svicky kdyz jim neverite...

-ve vagu skontrolovat jestli napeti na lambde porad skace navrch-dule jak na volnobeh tak v otackach...

-tesnost saciho traktu-falesny vzduch...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neviem či je pozde ale ja mám podobný problém ale s tým že ked vypnem zohriaty motor/BFQ/ už ho nenaštartujem ,iba ked trošku motor vychladne.Potom pri naštartovaní má strašne mäkký chod je lenivý.Na stdenom motore ide ako píla ale pri rozjezdu je to bez sily ,krutáku.Mimochodom aký model plynového zariadenia používate ,treba už sekvenšný vstrek a v akej cene je montáž do vozidla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak aby toho nebylo malo tak se taky pridam mam taky 1.6 74kw AKL rok 98 a muj problem je ze za studena motor slape jak ma vsechno v poho otacky na volnobeh nekolísají ale jak mile stim jezdím tak pul hodky tak to auto hrozne zlenivi kdyz dojizdím na semafor tak se otacky houpou jak na houpace a kolikrat se nemuzu ani rozjet protoze mi to zdechne ale to vse jenom pri zahratem motoru vsechni hadice sem skontroloval a vag nic neukazal.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Neviem či je pozde ale ja mám podobný problém ale s tým že ked vypnem zohriaty motor/BFQ/ už ho nenaštartujem ,iba ked trošku motor vychladne.Potom pri naštartovaní má strašne mäkký chod je lenivý.Na stdenom motore ide ako píla ale pri rozjezdu je to bez sily ,krutáku.Mimochodom aký model plynového zariadenia používate ,treba už sekvenšný vstrek a v akej cene je montáž do vozidla.

Studeny Ti chyti, teply Ti chyti a ked ho nechas tak pol hodiny stat, tak len toci a nechce nastartovat? Ak ano, tipujem na teplotne cidlo. Nudzovo mi pomahalo, ked som mu pridal pri startovani plyn, vtedy chytil, ale riesenie nic moc... Cidlo stoji cca 20EUR, vymenis v pohode sam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

prosím ,kde je to tepelné čidlo,ak je vodnom bloku z PVC ,kde je aj termostat ,tak to mám celé nové ,včetne termostatu a obidvoch čidiel.Jedno je v tom bloku z PVC a jedno asi za termostatom /čidlo otvorenia-funkcii termostatu/.

Ale zistil som ,že mám netesný vlnovec za výfukovým zberačom.Môže popliesť RJ lebo prvá lamda vo výfukovom zberači vykazuje možno iné hodnoty ako drhá lamda za katalyzátorom. Neviem..........

Nevie mi niekto poradiť ako odstránim netesnosť na vlnovci a ako vyberiem prvú časť výfuku - zdá sa mi tam málo miesta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Netesnost vlnovca (ak nie je niekde na trubke pred alebo za nim) vyriesis len jeho vymenou.

Kazda netesnost tam moze mylit RJ, lebo lambda ukazuje blbosti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jsem si rikal ze bych sem mohl hodit prubezne info:

Bohuzel jeste nejsem s uvedenymi problemy definitivne vyporadanej.

Vymenil jsem jeste tu tlustou hadici sani co vede ke klapce. Klapku jsem nakonec vymenil za jinou novejsi (jetou z bouracky). Po vymene se mi zlepsil problem s trhanim na plyn ve vyssich rychlostech. To uz prakticky nedela. Nicmene druhy problem mam stale. Pri lehkem pridani plynu na volnobeh (jako pri rozjezdu) spise otacky o neco spadnou a pak eventuelne zase stoupnou. Takze to chce fakt opatrne a se cvikem, jinak clovek vypada jak prvni lekce autoskoly. Dela to na benzin i na plyn. Doufam ze obe klapky nemaj ten samej vakl, proto se chystam na lambdu ktera je snad uz posledni co jsem nemenil....

Zdravi Jirka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravím chlapi,

já se také přidám s cukáním do krámu :(.

Mám 1,8T 110kW+LPG v Superbu, a mým problémem je cukaní při rozjezdu:

studený motor, nastartování v pohodě, ale nedá se vyjet, pokud vyjedu, otáčky spadnou na cca 1500 a pukud přidám tak se to dusí a dusí, většinou ale nechcípne.Jede to jakoby na 3 válce, pokud víc sešlápnu plyn nebo dám nadoraz ozve se i detonace a skáču jako koza.Pokud chvíli počkám (asi zahřátím) a nebo trochu dám vyšší otáčky na chvíli (to je různé od cca 30 sec až minutu) tak se už dá vyjet celkem i normálně. Před 14dny jsem čistil škrtící klapku metodou stříkání do ní (nedemontováno) a problém se totálně zvětšil už to i zdechalo. A auto jelo i po zahrátí cukavě a do kopců to moc netáhlo, mělo nepravidený chod. Zajímavé bylo že jakmile se to přepne na plyn tak to bylo celkem ok, hladné. Pokud jsem přepl manuálně zpět na ben. cukatáru.

Min týden jsem koupil VAGkabel a znovu pročistil stejnou metodou klapku a hlavne nastavil VAGem, byla tam pochopitelně chyba.No a vypadalo to na veliké zlepšení a dokonce 2 testovací jízdy proběhly i se startem bez zaškobrtnutí i za studena.Ted auto stojí od nedele tak uvidím jak to dneska nakopnu 5dní stálo. Tento jev se totiž projevoval ještě ve větší míře pokud auto stálo více dní v klidu.

Jsem zvědav dnes.

Jinak také jsem se díval na utěsnění hadic, některé jsou vyměněné a myslím si že snad nějaká netesnost není. Jen ještě mám podezření na tu tlustou hadici směr od škrtící klapky k intercoleru.Pro jistotu jsem to zatěsnil tou stříbrnou krásně lepící a těsnící páskou.

Ještě se závada projevovalal více pokud bylo v nádrži méně benzínu, ale nevím jestli to nepřeplácla nějaka jiná prioritnější věc.

Vyměněno:

Vzduch filtr,

svíčky byli NGK,ted Brisk silver bez efektu (mám najeto 93tis km)

vyměněny hadice od LPG,jedna hadička s malým průměrem na vrchu sání, kontrola dotažení všech spojů

testována váha vzduchu - ok

čidlo teploty - hodnoty ok,ale k do ví

klapka čistěna a nastavena ted o víkendu

Veděl by někdo co jestě by to mohlo dělat?

Jestli mám před sebou ještě to co Joshua tak poteškoště;)

Díky a po víkedu hned podám zprávu.

Zdraví Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podávám info jak jsem slíbil. Takže:

škrtící klapku jsem vymontoval zjistil že až zas tak špinavá není, ale vyčistil jsem ji pořádně co blíštivého lesku, namontoval a nastavil Vagem.Nastavení hlásí OK.Hodnota 0 (nula) se mi ale nepodařila tímto vyčištením nastavit.Dle DP musí být hodnota 0 před nastavováním já mmám ale 2% občas tam skočí 1,6%. A mám dotaz jaká je upná výchozí poloha klaky?? Je zavřená kolmo??? Díval jsem se na obrázky nových a jsou také mírně přiotevřené, ale né to lik jak ta moje. Přikládám obrázky.

V pátek dle očekávání start špatný, ale zlepšení výrazné (pokud se dá tedy soudit, protože teplota okolí byla docela přijatelná).Chcípnutí nebylo ani velké cuknutí, ale motor brblaz zvukově zase nehezky, při zvýšení otáček,auto zatáhlo, po šešlápnutí naplno opět detonace.Ale zá pár sec OK.

Dotaz 1) Je ta škrtící klapka ve výchozí poloze zavřená? Je ta má vadná? Viz obrázky.

Zjištění: Začal jsem postupně odpojovat čidla a zjišťovat stav hlášení.A zjistil jsem že po odpojení čidla chladící kapaliny, myslel jsem že je to na 1000%to dole vpravo co je přímo v trubce z výstupu chladiče, tak VAG nezahlásil nic, na beh motoru žádný vliv! Budík na palubce ukazoval!! To není čidlo chladící kapaliny??Co to tedy je? Ostatní čidla po odpojení ihned naskočily ve VAGu.(Vyzkošeno, čidlo teploty nas vzduchu - za škrtící klapkou ,čidlo tlaku mezi šrtící kl a intercoolerem - ty se hlásí a je vidět hned změna,např -48stC).

Omlouvám se za kvalitu fotek, fotky jsou jen z mobilu, ale myslím že dostatečně pěkné.

post-18550-1242634935_thumb.jpg

post-18550-1242634944_thumb.jpg

post-18550-1242634953_thumb.jpg

post-18550-1242634957_thumb.jpg

post-18550-1242634963_thumb.jpg

post-18550-1242634968_thumb.jpg

post-18550-1242634973_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj všichni, mám se svojí 1.6 74kW podobný problém, při rozjezdu se otáčky propadají i když mám plný plyn a při volnoběhu ručička otáčkoměru běhá mezi 600-1300 otáčky, problém se ale vyskytuje jen, když je motor opravdu zahřátý, t.j. venku je alespoň 25 stupnu a já popojíždím v zácpě, jinak vše funguje jak má, v zimě jsem měl klid. Dělá mi to především na LPG, velmi nepatrně je to znát i na benzín, tam mám ale spíš pocit těžkého plynového pedálu. Co s tím, myslíte, že to má souvislost s tepelným čídlem? Jestli ano, tak to čidlo je jen jedno? A poznal bych něco na VAG? A na kterém kanále?

Díky moc

Luboš

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdravím chlapi,

já se také přidám s cukáním do krámu :(.

Mám 1,8T 110kW+LPG v Superbu, a mým problémem je cukaní při rozjezdu:

studený motor, nastartování v pohodě, ale nedá se vyjet, pokud vyjedu, otáčky spadnou na cca 1500 a pukud přidám tak se to dusí a dusí, většinou ale nechcípne.Jede to jakoby na 3 válce, pokud víc sešlápnu plyn nebo dám nadoraz ozve se i detonace a skáču jako koza.Pokud chvíli počkám (asi zahřátím) a nebo trochu dám vyšší otáčky na chvíli (to je různé od cca 30 sec až minutu) tak se už dá vyjet celkem i normálně. Před 14dny jsem čistil škrtící klapku metodou stříkání do ní (nedemontováno) a problém se totálně zvětšil už to i zdechalo. A auto jelo i po zahrátí cukavě a do kopců to moc netáhlo, mělo nepravidený chod. Zajímavé bylo že jakmile se to přepne na plyn tak to bylo celkem ok, hladné. Pokud jsem přepl manuálně zpět na ben. cukatáru.

Min týden jsem koupil VAGkabel a znovu pročistil stejnou metodou klapku a hlavne nastavil VAGem, byla tam pochopitelně chyba.No a vypadalo to na veliké zlepšení a dokonce 2 testovací jízdy proběhly i se startem bez zaškobrtnutí i za studena.Ted auto stojí od nedele tak uvidím jak to dneska nakopnu 5dní stálo. Tento jev se totiž projevoval ještě ve větší míře pokud auto stálo více dní v klidu.

Jsem zvědav dnes.

Jinak také jsem se díval na utěsnění hadic, některé jsou vyměněné a myslím si že snad nějaká netesnost není. Jen ještě mám podezření na tu tlustou hadici směr od škrtící klapky k intercoleru.Pro jistotu jsem to zatěsnil tou stříbrnou krásně lepící a těsnící páskou.

Ještě se závada projevovalal více pokud bylo v nádrži méně benzínu, ale nevím jestli to nepřeplácla nějaka jiná prioritnější věc.

Vyměněno:

Vzduch filtr,

svíčky byli NGK,ted Brisk silver bez efektu (mám najeto 93tis km)

vyměněny hadice od LPG,jedna hadička s malým průměrem na vrchu sání, kontrola dotažení všech spojů

testována váha vzduchu - ok

čidlo teploty - hodnoty ok,ale k do ví

klapka čistěna a nastavena ted o víkendu

Veděl by někdo co jestě by to mohlo dělat?

Jestli mám před sebou ještě to co Joshua tak poteškoště;)

Díky a po víkedu hned podám zprávu.

Zdraví Martin

tohle mi delala lambda pred katem,zajimave bylo,ze nenahlasila ani jednu zavadu.Zkusebne se odpojila a hle bylo po problemu.Dali jsme novou a uz je vse OK,az na to,ze pri jizde na LPG se mi rozsvecuje kontrolka motoru se sporadickou prilis chuda smes.Ach jo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravim panove

vcera mi zacalo na me Octavii 1.8 20v 97 benzin delat totez co vetsine vas, blbnul mi volnobeh, kdyz jsem prudce pridal motor nahle stratil na otackach jako kdyby ho neco skritilo nebo dusilo, rozjizdet se s tim do byl hotovej kriz, jit s tim pres kolonu bylo neco hrozneho, musel jsem motor stale drzet v otackach a pomalu popojizdet vpred, nemel jsem ani paru co by to mohlo bejt, skousel jsem ledacos ale nic nepomahalo, pak mi jeden znamej poradil abych vymenil palivovej filtr, ja nato vzdyt to je pytomost, kuli filtru by to nemohlo delat, ale nakonec jsem to skusil a vymenil ho, kdyz jsem vylil benzin s toho co sem vyndal ke konci s neho lezli pekny sracky, a povim vam ze po vymene filtru to jakoby zazrakem slape jak predtim, mozna to vypada jako pekna blbost ale ja tomu taky neveril a div se svete mne to jede, koukal jsem tady a zadny z vas palivovej filtr nemenil tak sem si rekl ze vam tady napisu, mozna vam to nepomuze a mozna jo ale mne rozhodne pomohlo.

A pak dejte vedet jesli vam to nekomu pomohlo nebo ne ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dnes jsem si koupil čistič na škrtící klapky a chtěl jsem se zepatat jak jí mám vyčistit.Na návodu je,že jí mám prostříkat a nechat působit,pak zapnout motor a ještě jednou jí prostříkat při středních otáčkách.Ke spreji mám i dlouhou hubici,jen nevím od kud jí mám nastříkat?mám povolit tu širokou hadici co je na klapce a prostříkat a nebo od jinud?nebude lepší jí vzndat a pak prostříkat venku?díky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Podávám info jak jsem slíbil. Takže:

škrtící klapku jsem vymontoval zjistil že až zas tak špinavá není, ale vyčistil jsem ji pořádně co blíštivého lesku, namontoval a nastavil Vagem.Nastavení hlásí OK.Hodnota 0 (nula) se mi ale nepodařila tímto vyčištením nastavit.Dle DP musí být hodnota 0 před nastavováním já mmám ale 2% občas tam skočí 1,6%. A mám dotaz jaká je upná výchozí poloha klaky?? Je zavřená kolmo??? Díval jsem se na obrázky nových a jsou také mírně přiotevřené, ale né to lik jak ta moje. Přikládám obrázky.

V pátek dle očekávání start špatný, ale zlepšení výrazné (pokud se dá tedy soudit, protože teplota okolí byla docela přijatelná).Chcípnutí nebylo ani velké cuknutí, ale motor brblaz zvukově zase nehezky, při zvýšení otáček,auto zatáhlo, po šešlápnutí naplno opět detonace.Ale zá pár sec OK.

Dotaz 1) Je ta škrtící klapka ve výchozí poloze zavřená? Je ta má vadná? Viz obrázky.

Zjištění: Začal jsem postupně odpojovat čidla a zjišťovat stav hlášení.A zjistil jsem že po odpojení čidla chladící kapaliny, myslel jsem že je to na 1000%to dole vpravo co je přímo v trubce z výstupu chladiče, tak VAG nezahlásil nic, na beh motoru žádný vliv! Budík na palubce ukazoval!! To není čidlo chladící kapaliny??Co to tedy je? Ostatní čidla po odpojení ihned naskočily ve VAGu.(Vyzkošeno, čidlo teploty nas vzduchu - za škrtící klapkou ,čidlo tlaku mezi šrtící kl a intercoolerem - ty se hlásí a je vidět hned změna,např -48stC).

Omlouvám se za kvalitu fotek, fotky jsou jen z mobilu, ale myslím že dostatečně pěkné.

Já mám stejný problém mám jí taky takhle otevřenou a hodnoty mám 0,8% a když si dám základní nastavení ve skupině 60 tak mi to napíše 01 a chyba.Už nevím jak nastavit klapku?první jsem vypojil baterii a klapka se nenastavila tak jak jsem potřeboval a ani vagem mi to nejde.Mám Octavii 1 RS 132kW.díky

Share this post


Link to post
Share on other sites
Já mám stejný problém mám jí taky takhle otevřenou a hodnoty mám 0,8% a když si dám základní nastavení ve skupině 60 tak mi to napíše 01 a chyba.Už nevím jak nastavit klapku?první jsem vypojil baterii a klapka se nenastavila tak jak jsem potřeboval a ani vagem mi to nejde.Mám Octavii 1 RS 132kW.díky

Dáváš skupinu 60 v základním nastavení?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zdravim panove

vcera mi zacalo na me Octavii 1.8 20v 97 benzin delat totez co vetsine vas, blbnul mi volnobeh, kdyz jsem prudce pridal motor nahle stratil na otackach jako kdyby ho neco skritilo nebo dusilo, rozjizdet se s tim do byl hotovej kriz, jit s tim pres kolonu bylo neco hrozneho, musel jsem motor stale drzet v otackach a pomalu popojizdet vpred, nemel jsem ani paru co by to mohlo bejt, skousel jsem ledacos ale nic nepomahalo, pak mi jeden znamej poradil abych vymenil palivovej filtr, ja nato vzdyt to je pytomost, kuli filtru by to nemohlo delat, ale nakonec jsem to skusil a vymenil ho, kdyz jsem vylil benzin s toho co sem vyndal ke konci s neho lezli pekny sracky, a povim vam ze po vymene filtru to jakoby zazrakem slape jak predtim, mozna to vypada jako pekna blbost ale ja tomu taky neveril a div se svete mne to jede, koukal jsem tady a zadny z vas palivovej filtr nemenil tak sem si rekl ze vam tady napisu, mozna vam to nepomuze a mozna jo ale mne rozhodne pomohlo.

A pak dejte vedet jesli vam to nekomu pomohlo nebo ne ;)

No to je pravda palivovej filt jsem neměnil, chtěl jsem ale tak jsem od tohu upustil soudě z toho že kdyby byl špatně průchodný tak by se benzín špatně tlašil dopředu a nechtělo by to jet pořád a hlavně při akceleraci "na podlahu". Hmm zkusím, zatím jsem dal auto do dílny a oni to vidí na střiky a chcou je čistil ultrazvukem jedna cca 600 Kč :( Mě se to ale nezdá, myslím že to nepomůže a že jen vyhodím prachy za čištění.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnes jsem si koupil čistič na škrtící klapky a chtěl jsem se zepatat jak jí mám vyčistit.Na návodu je,že jí mám prostříkat a nechat působit,pak zapnout motor a ještě jednou jí prostříkat při středních otáčkách.Ke spreji mám i dlouhou hubici,jen nevím od kud jí mám nastříkat?mám povolit tu širokou hadici co je na klapce a prostříkat a nebo od jinud?nebude lepší jí vzndat a pak prostříkat venku?díky

Když jsem čistil poprvé,tak jsem šplíchal hadičkou dovnitř klapky při mirně sešláplém plynu aby byla klapka otevřená ( potřebujete asistenta, nebo asistentku ;) ).

Když motor zdechne bude v paměti závad chyba o tlaku za škrtící klapkou.Smazat VAgem.

Pak ale nastavit VAGem škrtící klapku,kanál 60, základní nastavení, poslední pole , 3 stavy ....xxx, beží, adp OK

Jasně že sundáš hadici. NO a podruhé jsem ji demontoval úplně a vidíš ji na mých předchozích obrázcích, tak můžeš porovnat....

Ahoj

Martin

Share this post


Link to post
Share on other sites

taky se přidám s dotazem na čištění, žádné problémy zatím nemám ale zajímá mě jak se to vlastně dělá ...

ty máš klapku s lankem? nebo jak jsi dosáhl mírného otevření klapky? čistil jsi za běhu motoru???

já myslel že se sundá hadice sání, prostříkne klapka pak vše vrátí a nastartuje motor.

Nedovedu si představit jaký bude mít motor chod když mu sundám hadici sání a motor nastartuju.

Jakákoli dírka v hadici znamená lítání otáček tak toto musí být masakr.

Dost bych se bál že když za běhu motoru budu do motoru stříkat nějaký sajrajt, tak se všechny čidla a lambdy zblázní

berte to jako dotaz, nikdy jsem to ani neviděl dělat natož sám aplikovat, třeba se s tím motor popere a nevadí mu to

snad pisne někdo zkušený ;) díky

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...