Přejít na obsah

auto.klima v zime


tinima

Doporučené příspěvky

k tym problem klimatizacii sa cem este vratit..prosim neukamenujte ma :feve:..mne na starej octine (O2) zasa robilo to ze na mieste vodica isiel zimny a na mieste spolujazdca teply vzduch..pritom som mal rovnaku teplotu na oboch zonach..v servise mi nevedeli povedat co to je...zadnu chybu nehlasilo..vymenili aj kvapalinu a nic nepomohlo..ale som raad ze na tejto novej uz fici vsetko ako ma..uz tolko nemrznem a spolujazdec sa nepoti :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no ještě spotřebu do toho zamotej... vždyť je to fuk... :)

Tak tak, vorlajz.

Spotřebu není třeba řešit, vždyť se jedná o komfortní funkci. V televizi měřili spotřebu když jedeš s klimou a když máš otevřený okýnka a klima byla úspornější (to bylo v létě) - samozřejmě v zimě je to jen o pohodlíčku.

Mnohdy si lidi na auta navěsí různé "šperky" jako např: spojlery a jiné vifikundace a zvýšenou spotřebu neřeší, tak proč toto řešit, když jde o pohodlí...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec chlapci! Chci jen doplnit k výše napsanému: v režimu AUTO skutečně jede kompresor klimatizace (aby se vysušil vstupující vzduch), takže se malinko zvedne spotřeba. To celkem chápu, naopak nechápu druhou věc: u všech OII. vybavených motory 1.9TDI a 2.0TDI je u Climatronicu zabudován mimo radiátoru a výparníku ještě navíc elektrický topný článek - velice dobrá věc, auto začne topit mnohem dřív, než se ohřeje motor. ALE tento topný článek "jede" jen v režimu AUTO!!! Díky zvýšené zátěži alternátoru samozřejmě taky trochu zvedá spotřebu, ale stojí to za to. Jen mě s***e, že tento elektrický článek nejede v režimu ECON.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdarec chlapci! Chci jen doplnit k výše napsanému: v režimu AUTO skutečně jede kompresor klimatizace (aby se vysušil vstupující vzduch), takže se malinko zvedne spotřeba. To celkem chápu, naopak nechápu druhou věc: u všech OII. vybavených motory 1.9TDI a 2.0TDI je u Climatronicu zabudován mimo radiátoru a výparníku ještě navíc elektrický topný článek - velice dobrá věc, auto začne topit mnohem dřív, než se ohřeje motor. ALE tento topný článek "jede" jen v režimu AUTO!!! Díky zvýšené zátěži alternátoru samozřejmě taky trochu zvedá spotřebu, ale stojí to za to. Jen mě s***e, že tento elektrický článek nejede v režimu ECON.

Zajímavé zjisteni ohledne toho, ze el. primotopny clanek jede jen v rezimu AUTO

Kde ji to zjistil?

V zime jezdim take na ECON ale pokud tedy nemaka pri ECOnu ten predehrev tak je to naprd :help:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro upresneni...

ja to mam kdyz mam zmackle AUTO a pak dam ECON tak sviti oboje

Pokud v tomto rezimu pootocim treba regulatorem vetraku tak mi AUTO zhasne a zustane svitit nej ECON

Pokud pri sviticim AUTO otocim regulatorem vetraku tam mi zhasne AUTO a nesviti mi nic

Hlavne by me zajimalo pri kterem rezimu funguje ten elektricky primotop co ma TDi?????????

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

K těm zimákům.......pamatuju dobu(před cca 15lety) kdy zimáky mít na autě prostě neexistovalo.....to se jezdilo celoročně na stejných gumách a to že v tí době byli zimy pořádný oproti tomu jaký jsou dneska,to začátkem listopadu to napadlo a slezlo to začátkem dubna......a nikdy jsem žádný velký problémy neměl natož bouračku....člověk si prostě musel dát většího majzla......a to bych teda řekl že se dle mě bouralo daleko míň než dnes...

Jasně dnes je jiná doba a taky samozřejmě přezouvám max.koncem řijna...auta mi jezděj několikrát týdně Rakousko apod.,tak tam je to nutnost,ale tady u nás bych to nějak nehrotil.....obvzláště po posledních 2-3 zimách...

Takovej příklad......na firmě kde zajištuju dopravu pracuje spousta cizinců...mimo jiné např.Holanďani,Angláni atd. a překvapilo mě když sem tak před rokem a něco přišel dělat Holanďan(evropskej prezindent továren) a přivezl si sem svojí A6-Allroad a při první zimě tu na všechny čuměl jak magor proč přezouváme auta na zimní..to on z Holandska vůbec neznal a to že zas z vlastní zkušenosti vim že tam taky dokáže napadnout pořádně sněhu,takže zimu tam maj asi jako u nás....on to vůbec neřešil...jezdil dál na těch gumách na jakých to měl v Holandsku.......a že zrovna pro něj z jeho gigant.přijmem by byli zimáky asi jako pro mě koupil rohlíky,takže o nějaký prachy mu vůbec nešlo....on to prostě nikdy nedělal,tak nad tim mávnul rukou.....

Další příklad Angličana byl do puntíku to samé....ten to taky z anglie vůbec neznal.....to mi potvrdil i jeden Čecháček kterej šel odsud pracovat zas do anglie.... ten si tam vzal svýho Passata-combi a když ho tam před první zimou která ho tam čekala postavil na zimní kola,tak si jeho spolupracovníci ťukali na čelo jestli je normální a nechápali proč to dělá......

To sis asi spletl forum... :smich:

tady resime kdy a jak sviti AUTO a ECON a jak vlastne funguje u TDi standardne montovane pridavne elektricke topeni

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...