Listopad 2, 200915 r 90 000km Problém je v tom, že autobaterie se nabíjí 10 % kapacity baterie po dobu cca 14 hodin. V tvém případě je to 6200 mA. A nabíječka dává jen 1800 mA. Mělo by to jít nabít taky, ale za úměrně delší dobu.Je to spíš udržovací nabíječka přes noc v třeskutých mrazech v garáži... Upraveno Listopad 2, 200915 r od MIRAXMIRA
Listopad 3, 200915 r Hlavně prosimtě nepoužívej tu nabíječku jako udržovací ! 1.8A ti jí bude normálně nabíjet ,tím pádem bude i plynovat a ne udržovat. Udržovací proud je daleko nižší!!!! Jinak to chce opravdu nabíječku s větším nabíjecím proudem. S touhle to bude trvat déle,ale stejně by se měla nabít. V každém případě co ukáže hustoměr to platí! Ty automaty já prostě nemusím. Není nad klasickou doma dělanou nabíječku! Ale chyba může bejt i v akumulátoru. A ted mě prosím nekamenujte,ale u Banneru by mě to vůbec nepřekvapilo. Puč si kloudnou obyčejnou nabíječku a uvidíš
Listopad 5, 200915 r I s voltmetrem se dá naprázdno něco naměřit, nezapomínejte, že olověný akumulátor je tvrdým (a to že velmi) zdrojem proudu. Už jen fakt, že má 12-ti voltový akumulátor po nabití méně než zhruba 12,3 V (měřeno bez zátěže), je dostatečně vypovídající. akumulator je mäkky zdroj prudu
Listopad 25, 200915 r akumulator je mäkky zdroj prudu Co to meleš? Neblbni... teda pokud to nebyl vtip
Prosinec 4, 200915 r 1. Máš to tam pořád, nebo nandaváš jen po zaparkování? A kolik uvádějí životnost? 2. To se ten solární panel zapojuje, do zapalovače? 3. A jste si jisty ze to funguje? ................................................................................ .................... ad 1+2. Mám přichyceno trvale na cloně a je to zapojeno do kabeláže přes pojistku. Životnost - to se uvidí :-) Mám to od 06/2006. Ostatní - viz Návod.PDF u Conradů. ad3. Věřím, že to funguje jako každý jiný prodávaný "Dobíječ" Aku. Měřil jsem to multimetrem při instalaci a dle intenzity osvětlení tam teklo kolem 100mA. Chtěl bych se zeptat jaké jsou zkušenosti po 3rokách užívání toho solárního panelu teké o něčem takovém uvažuji.
Prosinec 4, 200915 r Dneska jsem po dlouhem premysleni koupil Vartu silver dyn.74ah.Puvodni 7apul roku stara jeste v pohode ale novou vartu jsem koupil v akci za 2150kc v akci.Super cena a auto startuje lip
Prosinec 15, 200915 r Co to meleš? Neblbni... teda pokud to nebyl vtip preco by som mal blbnut? preco by mal byt akumulator tvrdy zdroj? 2minuty kym sa nevybije?
Prosinec 17, 200915 r nazdar lidi dnes mi necekane po 3 letech odesla 74 banerka a malem me jeblo tolik penez stala a ted musim novou to me utvrdilov tom ze baterka 55 z kaufcu bude stacit
Prosinec 18, 200915 r nazdar lidi dnes mi necekane po 3 letech odesla 74 banerka a malem me jeblo tolik penez stala a ted musim novou to me utvrdilov tom ze baterka 55 z kaufcu bude stacit tak nakonec to nebyla baterka ale 110amperova pojistka na baterce v te plastove krabce ale stejne jsem koupil novou VARTU BLOU 74/680 za 2000,- v kamenym obchode luxus cenovak
Prosinec 18, 200915 r to atony1: Fakt blbneš.... http://cs.wikipedia.org/wiki/Elektrick%C3%....C3.A9ho_zdroje
Prosinec 18, 200915 r Tak to pročítám a musím se pochlubit.Já mám o1 66kw tdi a v ní odzačátku vartu 70A bezůdržbovou .Poslední 3 zimy jsem jí jedenkrát nabíjel starou nabíječkou toť veškerá údržba.Je jí 8,5 roku.A jezdím 17km do práce a 17 zpět.Už se ale pomalu dívám po jiné.Problém je v tom, že ty které by se mi tam hodily mají větší průměr kontaktú.Jinak když se zaměňuje údržbová za bezůdržbovou tak se musí přestavit dobíjení.
Prosinec 19, 200915 r Tak to pročítám a musím se pochlubit.Já mám o1 66kw tdi a v ní odzačátku vartu 70A bezůdržbovou .Poslední 3 zimy jsem jí jedenkrát nabíjel starou nabíječkou toť veškerá údržba.Je jí 8,5 roku.A jezdím 17km do práce a 17 zpět.Už se ale pomalu dívám po jiné.Problém je v tom, že ty které by se mi tam hodily mají větší průměr kontaktú.Jinak když se zaměňuje údržbová za bezůdržbovou tak se musí přestavit dobíjení. nazdar kup si tu VARTU zas jsou opravdu dobry a jestli to nemas daleko do Olomouce tak ted maji v Akume slevu a dot velkou o 1500 je to 74/680 je to ta modra ta strbena stoji o 700 vic a ma 74/720 pokdu se nepletu
Prosinec 19, 200915 r Tak to pročítám a musím se pochlubit.Já mám o1 66kw tdi a v ní odzačátku vartu 70A bezůdržbovou .Poslední 3 zimy jsem jí jedenkrát nabíjel starou nabíječkou toť veškerá údržba.Je jí 8,5 roku.A jezdím 17km do práce a 17 zpět.Už se ale pomalu dívám po jiné.Problém je v tom, že ty které by se mi tam hodily mají větší průměr kontaktú.Jinak když se zaměňuje údržbová za bezůdržbovou tak se musí přestavit dobíjení. nazdar kup si tu VARTU zas jsou opravdu dobry a jestli to nemas daleko do Olomouce tak ted maji v Akume slevu a dot velkou o 1500 je to 74/680 je to ta modra ta strbena stoji o 700 vic a ma 74/720 pokdu se nepletu
Prosinec 19, 200915 r Dneska jsem po dlouhem premysleni koupil Vartu silver dyn.74ah.Puvodni 7apul roku stara jeste v pohode ale novou vartu jsem koupil v akci za 2150kc v akci.Super cena a auto startuje lip Nazdar,chci se zeptat,jestli Ti pasovaly kontakty při výměně na tu silver dyn?
Prosinec 19, 200915 r Nejlepší je baterie do které "vidíš", tzn. dají se vyšroubovat víčka a můžeš si změřit hustotu elektrolytu, co je platné, že baterii můžeš nabít, ale po nabíjení by jsi měl mít hustotu 1.28, ale jak to zjistit, mocktát se mi v praxi stalo, že je po nabíjení elektrolyt řídký a tím baterie nemá kapacitu, navíc u těch bezúdržbových se může stát, že ti altík přebíjí a elektrolyt se nadměrně odpařuje a pak se stane, že je tam např. jen polovina elektrolytu a co pak...už jsem to několikrát viděl, takže pokud baterku,tak např. černou Vartu, má sice vývody přelepené samolepkou, ale ta se dá odtrhnout, otevřít a dolít, pak batrka vydrží klidně 6-9 let...
Prosinec 19, 200915 r Octavia 1.6 55kW - baterie 44 Ah ... při mrazech startuju a palubní počítač celý pohasne... co myslíte, chtělo by to silnější baterku ? Elektrické okna atd. ....
Prosinec 19, 200915 r mě to pohasíná taky to neřešim dokud startuje nezabejvám se tim navíc při startování to stejně odpojuje většinu spotřebičů samo aby šlo napětí kam má
Prosinec 19, 200915 r Ja mel puvodni jak jsem koupil auto 60 Ah, ale jak odesla, tak jsem koupil rovnou 74 Ah.
Prosinec 19, 200915 r chlapi, kdyby jste si radej koupily poradny baterky a ne ty srackovy s kauflandu apod...
Prosinec 19, 200915 r jo, to musím napsat bývalému majiteli o autí se staral parádně, ale na baterce šetřil - lépe řečeno mu toto údajně řekli ve škoda servisu autorizovaném, že 44 Ah stačí.
Prosinec 19, 200915 r ja spise myslim, co se tyce do kvality, u nas doma pouzivame varty na vsechny ctyri auta, dokonce i na traktor a nemuzu si stezovat , sice to stoji nejaky peniz navic, ale oplati se zainvestovat , myslim, ze se to oplati hlavne v zime, taktez i dobra udrzba, kolik z vas ji nabilo na zimu? nebo spise, nez prisly ted mrazy?
Prosinec 21, 200915 r Chtěl bych se zeptat jaké jsou zkušenosti po 3rokách užívání toho solárního panelu teké o něčem takovém uvažuji. Ja teda nevim, ale podle me je ten solar skoro k nicemu, pokud teda nemas auto pres tyden zaparkovany a hlavne ... elektronika odpojuje zapalovac po nejaky dobe vypnuti klicku, takze bych rekl na 99,9% ze to relatko ti zadnou stavu ze solaru do baterie nepusti, leda to napojit naprimo pres vypinac a odpojovat to pri kazdy jizde pred startovanim ...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.