Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

90 000km

Problém je v tom, že autobaterie se nabíjí 10 % kapacity baterie po dobu cca 14 hodin. V tvém případě je to 6200 mA. A nabíječka dává jen 1800 mA. Mělo by to jít nabít taky, ale za úměrně delší dobu.Je to spíš udržovací nabíječka přes noc v třeskutých mrazech v garáži...

Upraveno od MIRAXMIRA

Hlavně prosimtě nepoužívej tu nabíječku jako udržovací ! 1.8A ti jí bude normálně nabíjet ,tím pádem bude i plynovat a ne udržovat. Udržovací proud je daleko nižší!!!!

Jinak to chce opravdu nabíječku s větším nabíjecím proudem. S touhle to bude trvat déle,ale stejně by se měla nabít.

V každém případě co ukáže hustoměr to platí! Ty automaty já prostě nemusím. Není nad klasickou doma dělanou nabíječku! Ale chyba může bejt i v akumulátoru. A ted mě prosím nekamenujte,ale u Banneru by mě to vůbec nepřekvapilo.

Puč si kloudnou obyčejnou nabíječku a uvidíš

I s voltmetrem se dá naprázdno něco naměřit, nezapomínejte, že olověný akumulátor je tvrdým (a to že velmi) zdrojem proudu. Už jen fakt, že má 12-ti voltový akumulátor po nabití méně než zhruba 12,3 V (měřeno bez zátěže), je dostatečně vypovídající.

akumulator je mäkky zdroj prudu

  • 3 týdny později...

Nevite někdo rok výroby baterie Akuma?

Je na ní vyraženo 2213325 a ještě 22321

akumulator je mäkky zdroj prudu

Co to meleš? Neblbni... teda pokud to nebyl vtip ;)

No to teda!! :angry:

  • 2 týdny později...
1. Máš to tam pořád, nebo nandaváš jen po zaparkování? A kolik uvádějí životnost?

2. To se ten solární panel zapojuje, do zapalovače?

3. A jste si jisty ze to funguje?

................................................................................

....................

ad 1+2. Mám přichyceno trvale na cloně a je to zapojeno do kabeláže přes pojistku. Životnost - to se uvidí :-) Mám to od 06/2006.

Ostatní - viz Návod.PDF u Conradů.

ad3. Věřím, že to funguje jako každý jiný prodávaný "Dobíječ" Aku.

Měřil jsem to multimetrem při instalaci a dle intenzity osvětlení tam teklo kolem 100mA.

Chtěl bych se zeptat jaké jsou zkušenosti po 3rokách užívání toho solárního panelu teké o něčem takovém uvažuji.

Dneska jsem po dlouhem premysleni koupil Vartu silver dyn.74ah.Puvodni 7apul roku stara jeste v pohode ale novou vartu jsem koupil v akci za 2150kc v akci.Super cena a auto startuje lip :p

  • 2 týdny později...
Co to meleš? Neblbni... teda pokud to nebyl vtip ;)
preco by som mal blbnut? preco by mal byt akumulator tvrdy zdroj? 2minuty kym sa nevybije? :palec2:

nazdar lidi dnes mi necekane po 3 letech odesla 74 banerka a malem me jeblo tolik penez stala a ted musim novou to me utvrdilov tom ze baterka 55 z kaufcu bude stacit

nazdar lidi dnes mi necekane po 3 letech odesla 74 banerka a malem me jeblo tolik penez stala a ted musim novou to me utvrdilov tom ze baterka 55 z kaufcu bude stacit

tak nakonec to nebyla baterka ale 110amperova pojistka na baterce v te plastove krabce ale stejne jsem koupil novou VARTU BLOU 74/680 za 2000,- v kamenym obchode luxus cenovak

Tak to pročítám a musím se pochlubit.Já mám o1 66kw tdi a v ní odzačátku vartu 70A bezůdržbovou .Poslední 3 zimy jsem jí jedenkrát nabíjel starou nabíječkou toť veškerá údržba.Je jí 8,5 roku.A jezdím 17km do práce a 17 zpět.Už se ale pomalu dívám po jiné.Problém je v tom, že ty které by se mi tam hodily mají větší průměr kontaktú.Jinak když se zaměňuje údržbová za bezůdržbovou tak se musí přestavit dobíjení.

Tak to pročítám a musím se pochlubit.Já mám o1 66kw tdi a v ní odzačátku vartu 70A bezůdržbovou .Poslední 3 zimy jsem jí jedenkrát nabíjel starou nabíječkou toť veškerá údržba.Je jí 8,5 roku.A jezdím 17km do práce a 17 zpět.Už se ale pomalu dívám po jiné.Problém je v tom, že ty které by se mi tam hodily mají větší průměr kontaktú.Jinak když se zaměňuje údržbová za bezůdržbovou tak se musí přestavit dobíjení.

nazdar kup si tu VARTU zas jsou opravdu dobry a jestli to nemas daleko do Olomouce tak ted maji v Akume slevu a dot velkou o 1500 je to 74/680 je to ta modra ta strbena stoji o 700 vic a ma 74/720 pokdu se nepletu

Tak to pročítám a musím se pochlubit.Já mám o1 66kw tdi a v ní odzačátku vartu 70A bezůdržbovou .Poslední 3 zimy jsem jí jedenkrát nabíjel starou nabíječkou toť veškerá údržba.Je jí 8,5 roku.A jezdím 17km do práce a 17 zpět.Už se ale pomalu dívám po jiné.Problém je v tom, že ty které by se mi tam hodily mají větší průměr kontaktú.Jinak když se zaměňuje údržbová za bezůdržbovou tak se musí přestavit dobíjení.

nazdar kup si tu VARTU zas jsou opravdu dobry a jestli to nemas daleko do Olomouce tak ted maji v Akume slevu a dot velkou o 1500 je to 74/680 je to ta modra ta strbena stoji o 700 vic a ma 74/720 pokdu se nepletu

Dneska jsem po dlouhem premysleni koupil Vartu silver dyn.74ah.Puvodni 7apul roku stara jeste v pohode ale novou vartu jsem koupil v akci za 2150kc v akci.Super cena a auto startuje lip :p

Nazdar,chci se zeptat,jestli Ti pasovaly kontakty při výměně na tu silver dyn?

Nejlepší je baterie do které "vidíš", tzn. dají se vyšroubovat víčka a můžeš si změřit hustotu elektrolytu, co je platné, že baterii můžeš nabít, ale po nabíjení by jsi měl mít hustotu 1.28, ale jak to zjistit, mocktát se mi v praxi stalo, že je po nabíjení elektrolyt řídký a tím baterie nemá kapacitu, navíc u těch bezúdržbových se může stát, že ti altík přebíjí a elektrolyt se nadměrně odpařuje a pak se stane, že je tam např. jen polovina elektrolytu a co pak...už jsem to několikrát viděl, takže pokud baterku,tak např. černou Vartu, má sice vývody přelepené samolepkou, ale ta se dá odtrhnout, otevřít a dolít, pak batrka vydrží klidně 6-9 let...

Octavia 1.6 55kW - baterie 44 Ah ... při mrazech startuju a palubní počítač celý pohasne... co myslíte, chtělo by to silnější baterku ? Elektrické okna atd. ....

mě to pohasíná taky to neřešim dokud startuje nezabejvám se tim navíc při startování to stejně odpojuje většinu spotřebičů samo aby šlo napětí kam má

Ja mel puvodni jak jsem koupil auto 60 Ah, ale jak odesla, tak jsem koupil rovnou 74 Ah.

chlapi, kdyby jste si radej koupily poradny baterky a ne ty srackovy s kauflandu apod...

jo, to musím napsat bývalému majiteli :) o autí se staral parádně, ale na baterce šetřil - lépe řečeno mu toto údajně řekli ve škoda servisu autorizovaném, že 44 Ah stačí.

ja spise myslim, co se tyce do kvality, u nas doma pouzivame varty na vsechny ctyri auta, dokonce i na traktor a nemuzu si stezovat , sice to stoji nejaky peniz navic, ale oplati se zainvestovat , myslim, ze se to oplati hlavne v zime, taktez i dobra udrzba, kolik z vas ji nabilo na zimu? nebo spise, nez prisly ted mrazy?

Baterku z Kauflandu nebrat ... Brat Vartu s modrým okem ... :ph34r:

Chtěl bych se zeptat jaké jsou zkušenosti po 3rokách užívání toho solárního panelu teké o něčem takovém uvažuji.

Ja teda nevim, ale podle me je ten solar skoro k nicemu, pokud teda nemas auto pres tyden zaparkovany a hlavne ... elektronika odpojuje zapalovac po nejaky dobe vypnuti klicku, takze bych rekl na 99,9% ze to relatko ti zadnou stavu ze solaru do baterie nepusti, leda to napojit naprimo pres vypinac a odpojovat to pri kazdy jizde pred startovanim ...

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.