Tdííí Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 ja kdyz dobijim baterku tak ani neodpojuji plus a ani minus od baterky..normalne to tam cvaknu a nabijim.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Konny Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Ale já ji nemam vybitou. Normálně s ní jezdím a auto startuje na první cuk. Jen ráno když je auto vymrzlé, tak startér má problémy. A pokud půjde na nabíječku, tak v garáži a to ji taky nemusím vyndavat ...Teď potřebuji vědět, kolik tam má být vody, abych ji případně dolil. Když odšroubuješ zátky, tak v každém otvoru je taková plastová měrka a spodní část té měrky by měla být ponořená v elektrolitu, pokud není, tak dolít... Snad jsem to napsal srozumitelně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 Ahoj, mám 1.9 TDI PD, rv 2002 a teď v zimě když ráno startuju, tak se startéru moc nechce. Je cítit, jak bojuje s motorem, který si i párkrát škitne než naskočí. Žádný viditelný pokles napětí jako pohasínající žárovky ale nepozoruji.Má cenu měnit baterku? Zatím jsem vybral Vartu Silver Dynamic 74Ah/750A. pri tom problematickom studenom starte skus odmerat napetie na baterke ,ak pri startovani neklesne pod 10V ,problem by som hladal niekde inde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxdivemaster Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 FOXDIVEMASTER nauc sa CITAT TY :palec2: :smich: :smich: Precitaj si NAVOD NA OBSLUHU SKODA OCTAVIA strana 138. Tak KECA A VYMYSLA SI aj SKODOVKA :p :smich: Bavime sa o obycajnej baterke zo zatkami. :p kazda baterka ma zatky i ta bezudrzbova!navod sem cetl,ja se reagoval na ten tvuj predchozi manual,ale je to fuk to bysme to tu resili do nekonecna Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 6. leden 2009 Sdílet Vloženo 6. leden 2009 FOXDIVEMASTER nauc sa CITAT TY :palec2: :smich: :smich: Precitaj si NAVOD NA OBSLUHU SKODA OCTAVIA strana 138. Tak KECA A VYMYSLA SI aj SKODOVKA :p :smich: Bavime sa o obycajnej baterke zo zatkami. :p kazda baterka ma zatky i ta bezudrzbova!navod sem cetl,ja se reagoval na ten tvuj predchozi manual,ale je to fuk to bysme to tu resili do nekonecna :palec2: ALE tu sme riesili BATERKU a nie zhavenie - Na to je ina tema zalozena. lol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
traveller Vloženo 7. leden 2009 Sdílet Vloženo 7. leden 2009 (editace) ... odpověděl jsem si sám .. :-) Editováno: 7. leden 2009, autor: traveller Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 zdravim vas. potrebujem radu aku baterku by ste mi poradili na OI 1.9 TDI 66kw, r.v. 1998, naj. 73.000km? a kde sa maju najlacnejsie autobaterie. dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 zdravim vas. potrebujem radu aku baterku by ste mi poradili na OI 1.9 TDI 66kw, r.v. 1998, naj. 73.000km? a kde sa maju najlacnejsie autobaterie. dakujem ja mam v 1.9SDI bateriu EXIDE ULTRA 75ah 750A. stav km pri kupe baterky 120tis. Momentalny stav km-336450-bateria stale OK. Jazdim pravidelne aj v zime.Vek baterie je asi 4roky.Pri kupe zohladni aj audio v aute-ak tam maš "vela muziky" kup nieco silnejsie ako odporuca vyrobca auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RaKa Vloženo 8. leden 2009 Sdílet Vloženo 8. leden 2009 Když jsem si uvědomil, že autu je 6 let a za 2-3 roky ho budu chtít prodat tak jsem nakonec koupil novou, abych si jí ještě užil a ne jako s mým posledním autem, kdy mi baterka klekla půl roku před prodejem ... A ráno auto už opět startuje bez problémů. Takže díky za odpovědi ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 no vidim ze rady sa len tak hrnu uplne mi postaci ak by ste mi poradili aka tam ma byt original nakolko ten program kde zadavam kody mi nenasiel auto takze neviem aka tam ma byt na 1.9 tdi 66kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 Do 1,9 TDI-66 Kw ide bateria od 70Ah-80Ah podla stupna vybavy. :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
andrew25 Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 no ja mam pisanu vybavu GLX : central, 4x elektricke okna, posilovac riadenia, 2x airbag, radio, elektricke stresne okno ... bez klimy, abs ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 [ attachment=115346:DSC00078.JPG] prepac za kvalitu foto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mark Vloženo 9. leden 2009 Sdílet Vloženo 9. leden 2009 Na TDi je vhodnou volbou autobaterie 74Ah a aspoň 680A startovací proud. Někdo slyší více na značku, někdo třeba na cenu a delší záruku.....např. 3-letá záruka určitě není k zahození. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libcinek Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Ja mam takovou baterku a strejda do 1,8 si ji koupil take. Ahojky,také mám Vartu už pět let a úplná paráda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radas1 Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Jen takový dotaz, na Octu se může použít baterka s vápníkem? A v čem je ta baterka lepší, když obsahuje ten vápník? A může se použít s vápníkem?? neříkám,že je lepší jen jsem dal pžíklad Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmerlin Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 (editace) Chlapi, jakou baterku do 1.6 74kw r.v. 99 vybava SLX (tj. klima, vyhrivane sedacky, zrcatka, okna v el., a obyc radio s original 8x repro)? Zatim mi to krasne startuje, ale otci ted lehla baterka, tak abych aspon vedel, kdyby nahodou Editováno: 12. leden 2009, autor: mmerlin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Chlapi já se vám divím, kupte tam to, co tam patří dle příručky. Vyserte se na značku, bude-li pomyslně , a to znova uporňuji na slovíčko"pomyslně" horší značka-bude tedy levnější-česky za méně peněz, a tudíž si můžete dovolit další novou baterii koupit o rok nebo dva dříve, což má taky něco do sebe. Tak se nechovejte jako děti a vybete si, bud no name-a koupím si druhou dříve, nemo pomyslnou značku a budu ji dusit dokud to půjde. Já volím variatu č. 1. Česky pro nechápavé lacino a často !! Pochopil to někdo- kdyby náhodou ano-odepište Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 (editace) A může se použít s vápníkem?? neříkám,že je lepší jen jsem dal pžíklad baterie s "vápníkem" začala dávat MB s proměnými intervaly - (nevím - začalo to faceliftem???). "Vápníková" má menší samovybíjení, menší odpařivost ale vyžaduje vyšší dobíjecí napětí. Dáte - li tuto baterku do auta které je nastavené na normální baterku bude vápníková lehce nedobíjena (žádná tragedie) a dáte - li to opačně bude lehce přebíjena. Pokud jezdíte malé pojížďky (100km denně je malá pojížďka) nic se dít nebude. Pokud budete jezdit 3x týdně do Paříže a zpět (rozuměj dlouhé jízdy pořád a minimum startování) tak to pro ni nebude moc dobrý. Stav lehkého nedobití jí nic nedělá, ale přebíjení je to nejhorší co pro ni můžete udělat... S proudy (Ampéry) a Ah (amperhodiny) to nemá nic společného - přečtěte si můj příspěvek o pár výše... Jakou baterku koupíte je v podstatě jedno.... 12V to je snad jasný a Ah od 55 do 65 pro benzíny a nafty od 65 do 75 - je to fakt jedno!!!!! Nevyhazujte prachy za zbytečně moc Ah je to k ničemu a v ničem vám to nepomůže a jestli Vartu za 4000 na 6 let a nebo noname za 2000 na 4 roky je na vás (přibližně, nechytejte mne za slovo že stojí 3999...) Editováno: 12. leden 2009, autor: 1.8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
indet Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Já měl V 2.0TDI 61Ah Akumu a letos jsem ji nahradil 63Ah Vartou Silver Dynamic. Jen přemýšlím zda jsem neměl vzít raději tu 77Ah, která stála jen o pár set víc ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
1.8T Vloženo 12. leden 2009 Sdílet Vloženo 12. leden 2009 Já měl V 2.0TDI 61Ah Akumu a letos jsem ji nahradil 63Ah Vartou Silver Dynamic. Jen přemýšlím zda jsem neměl vzít raději tu 77Ah, která stála jen o pár set víc ? A proč proboha? Myslíš že to bude líp startovat? ne. Lip to pojede? ne. Dýl startovat? k čemu? když to nenatočíš se 45AH tak je něco špatně a budeš to v takovém případě točit tak dlouho až bys vysál i tu 77? Akorád bys zaplatil, vozil kila navíc, a to je vše! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
indet Vloženo 13. leden 2009 Sdílet Vloženo 13. leden 2009 Třeba podle výrobce baterie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 Zdarek lidi, kdyz uz tu resine to dobijeni apod. kolik by mela mit baterka napeti pri nastartovanym motoru? ja na ni mam 14,5 V, to uz je docela hodne ne? meril sem to teda po nastartovani, jeste to zkusim po nejaky "delsi" jizde po nejakejch tak 20ti minutach az bude nejak dostatecnejc nabita po startu ... nebo myslite ze to je tim ze se dobiji? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juro sdi Vloženo 20. leden 2009 Sdílet Vloženo 20. leden 2009 (editace) To PatrickE3: hodnota napetia 14.5V je idealna. Pri napeti 13.5V a menej uz hrozi nedostatocne dobijanie akumulatora. Tych 14V by si mal namerat stale rovnako- je to prevadzkove napetie elektro instalacie v aute. Po starte ide do baterie len vecsi prud,volty by sa menit nemali. Editováno: 20. leden 2009, autor: juro sdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatrickE3 Vloženo 22. leden 2009 Sdílet Vloženo 22. leden 2009 (editace) Aha, jsem myslel ze i to napeti by se melo treba o 1V zvednout ... jako chapu ze 1V treba neni hodne, ale radia apod maj psany napeti kolem 13,8 V ne? tak tim me to trochu znejistilo ... v elektrice se obcas stouram, ale tak primo o tom dobijeni zas tak nevim, krom par veci, ktery mi "zatim" vzdycky vystacili ;-) tak se radsi ptam, nez se zacnu honit za nicim :-D Editováno: 29. Říjen 2012, autor: PatrickE3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.