Přejít na obsah

1.8 TURBO


tapir

Doporučené příspěvky

kol102 milý Molochu,

ty si myslíš že jsme tady všichni nepříčetní a nesvéprávný, nebo jako proč bychom tady něco tvrdili co není pravda. Jenom si tady sdělujem svoje poznatky a zajímavý je, že se shodujeme :) . Já tě snad budu muset svýzt, abys věřil, nebo já už nevim. Někde zkusim najít video, co jsem si točil na mobil údaje z palubáku, kde je všechno, průměrná rychlost, ujetý km atd. A jestli chceš i tohle zpochybňovat, tak to napiš rovnou, ať se s tim nehledám. Víš že existujou ekojízdy? Slyšel si o tom někdy vůbec? :ninja: Když může dvoulitrová 16ventilová benzínová Vectra jet za 4,6, tak proč by nemohla Oktávka jet za 4,9 nebo 5,1? A BACHA, hovoříme o EKO-jízdě, což nějak asi nechceš pochopit. TDíčková oktávka umí EKO-jízdu i za 3,5l. To jsou prostě fakta. Tak se s tím už zkus smířit :smich: , protože je rozdíl mezi "fakty" o kterých se tady bavíme a mezi "kecy". Mezi nafťákama co jezděj na vyždímanej hadr taky rejpeš??? Tak si to v tý makovici srovnej :scooter:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to tesna..... ja nepotrebuju davat nejake argumenty, nebudu tady vypisovat nejake hodnoty teoretickych spotreb z technicaku (i kdyz i ty potvrzuji moje tvrzeni ze pod 6 se nedostanes). Ani tady nebudu vypisovat nejake priklady jizdy podle terenich nerovnosti a sledovani provozu :smich:

Ja tady pisu to ze motor benzinovy 1.8 navic preplnovany, ktery pohani auto vazici 2 tuny bez 200 kil nejezdi za 4.8 !!!!!!!!!!!!!

Tak o čem se tu pak chceš bavit? (doporučil bych Ti forum iDnes, je plné takových hodnotných příspěvků jako jsou Tvé).

PS: A ještě zkus někde najít, co znamená u sloves vid dokonavý a nedokonavý (např. jelo vs. jezdí). Možná pak konečně pochopíš podstatu některých (nejen mých) příspěvků ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak taky o tý spotřebě :D - jsem bez čipu... Jezdím téměř výhradně po Praze - denně asi 4-5 jízd á8-12km.. Spotřeba v zimě nejčastěji 9,5-10 (málo kolon=8, hodně kolon 12). V létě od toho odečtěte 1litr.

Venku běžné klimatické podmínky 6,5 dálnice 7,5 oboje běžné tempo....

Rekordy? 3,9 opakovaně!!! Jenže ve 02hod v noci (žádný provoz) z Příbrami do Prahy k Barranďáku. Pruměr něco pod 80, maximálka na motor 90. Bez vypínání motoru. Jenže: Příbram je nějakých cca 600metru nad mořem, barranďák cca 250 metru nad mořem takže za 60km sestup o cca 400. Další chuťovka je že nahoře u Cukráku vyřadím v 80km/h a dole na Zbraslavi mám 120 a doplachtím 80 až k lahovickýmu mostu, takže odhadem 7km tempem 80-120km na neutrál... Dovedeno do absurdna mohl bych zde uvést že nahoře u Cukráku odbrzdím ručku, anichž bych nastartoval doplachtím k Lahovičáku s vypnutým motorem za spotřebu 0,00... :t :t

takže ono je to s těmi rekordy těžký, každá silnice vede trochu nahoru nebo trochu dolu a to má zásadní vliv na spotřebu.

Jezdím roky do Chorvatska na stejný místo až na jih. Vždycky mám spotřebu tam lepší o 1l než zpět (jedu stejně...)

Jezdil jsem často do Brna po T1 (T jako tankodrom...) Vždycky jsem měl do Brna horší spotřebu než z Brna do Prahy (auto stálo v Brně celý den, takže zahřátím to nebylo...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam 1,8t čip od cimbu plus něco navíc a starý motor AGU a myslím že stímhle motorem se dostat pod 6 není problem, protože když jedu podle předpisů bez dálnice tak jsem lehce přes 6 litrů a kamarád ma 4 kolku a má tam průměr 6,7 což jsem docela koukal. Ale jinak mám spotřebu kolem 8-8,5l nijak se neomezuju a myslím že taky rozdíl jestli máš ještě plynové lanko nebo el. plyn

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To Tesna..... Velice se ti omlouvam ze jsem napsal gramatickou chybu... ovsem uprimne: zacit nekomu v diskuzi o motoru vytykat gramatiku a sklonovani sloves a kdo vi ceho..... no odpovez si sam :palec2:

Jo a taky jsis zrejme nevsimnul ze pisu bez hacku a carek.... zato se taky omlouvam

Jeste ohledne te hmotnosti, mas pravdu ze jsem se spletl 1800 je dle technicaku maximalni a ne vaha samotneho auta.

Jinak doufam ze tutu SCI-FI diskuzi ukoncime, nebo doufam ze ji nejaky moderator zamkne.

Duvod proc jsem zacal reagovat a psat tady (jak mnozi rikaji nepodlozene fakta) je ten ze uzivatel TAPIR polozil dotaz ohledne spotreby tohodle motoru po precipovani.....

On se neptal na spotrebu pri tech vasich rekordech, kdy jste se vlekli kdo vi jakou rychlosti po kdo vi jake ceste.

Ptal se na realnou spotrebu, napriklad pri slusne jizde.

Ale okamzite se to tady zaplnilo blbostma o spotreba 4,8 4,9 a v neposledni rade vitez souteze 3,9. :smich:

Ja tenhle motor nemit a cist tyhle rekordy tak hned bezim si tohle auto koupit, protoze to jezdi neuveritelne ekonomicky a ma to luxusni vykon.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No konečně to někdo napsal za mě už jsem byl taky skoro otrávenej těma dohadama o nesmyslné spotřebě a rekordech který mě v podstatě vůbec nezajímaj protože je nemůžu a ani nechci dosahovat zajímaly mě opravdu krátký a jasný reakce a to že se do toho zapletly i čtyřkolkáři jedině dobře původně jsem jí taky chtěl ale odradila mě ta vyšší spotřeba což tady teda o moc vyšší nikdo neuvádí ale budíž podle výrobce to mohou být až 2 litry +. A za další je fakt že tímhle dáváme ne moc dobrý rady těm co chtěj tuhle motorizaci jelikož za 4 litry rozhodně jezdit nebudete ale zas by jsme křivdili těm co napsali reálnou spotřebu a za to díky. V úterý jsem jel zas Prahu a po 100km mi to ukázalo průměr 6.9 při né vyšší rychlosti jak 100 km za hodinu ale ve špatnejch zimních podmínkách takže myslím že v létě můžu litr odečíst a to už by šlo ale asi mám něco s motorem protože nevím jak bych dosáh na těch 4 až 5 litrů. A hlavně končím s úspornou jízdou bylo to spíš ze zajímavosti nechci aby si tiráci při pohledu na moji záď 20V TURBO klepali na čelo proč je nemůžu rychlejc předjet a proč je napodobuju když se předjížděj navzájem. TAKŹE Dík všem a hlavně ať jezdíme radši těch 130 za pohodovejch 7 až 8 L.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vidíš Molochu, už budeš taky jezdit za 3,9.... :t A nepřidávej mi!!!! Píšu tam že to umím i za 0,00L /100km!!!!

Kdyby sis přečetl celý můj přispěvek, tak bys viděl že píšu o úplně jiných spotřebách z běžného života a tohle jsem uvedl jako nadsázku a kuriozitu co se taky dá zajet za určitých specifických podmínek...

Ale ty jseš jako naši politici/novináři ... přečteš si tři písmena, pomineš celý dlouhý příspěvěk kde píšu o 12 litrech/100 po Praze a jenom vyjekuješ že jezdím za 3,9.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak tapire. V aute mam jiz skoro hotovou montaz 6 kwaltu, tak potom pisnu jak se zmenila spotreba.

Podle toho co jsem precetl jinde by to melo sundat cca litr..... tak jsem zvedavy.

No to je paráda taky by se mi to líbilo akorát nemyslím že to je moc finančně zajímavý četl jsem že to vychází na nějakejch 40 tis to se mi nechce dát nebo to máš ¨za jiný peníze? Je to asi i dost technicky náročný ne? Hlavně ať to někdo nebere že zakládám nový téma jen prosím Molocha o jedno info k 6ti kvaltu. Kdy to budeš mít hotový?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 40 tisic me to nevyslo...

Davam tam Komplet 6 kwalt ze seatu leon 1.8T Kdyz to tak zhruba propocitam i s prodejem puvodni prevodovky tak jsem na nejakych 10-15 tisic se vsim vsudy.

Ale mam pocit ze i to je levnejsi nec cip od cimbu. Tam si tusim uctujou 17 000 ??? (prosim nekamenovat pokud je to spatna castka)

Dneska si proto jedu za svojim mechanikem.... a o technicke narocnosti toho moc nenapisu, nedelal jsem to takze nevim.

Ale podle toho co po telefonu rikal je to trosku narocnejsi nez vymena treba spojky, hlavne s toho duvodu ze 6gang prevodovka je trosku vetsi a taky

o dost tezsi.

Musis upravit ruzne hadice co vedou okolo.

Samozrejme jine poloosy, starter setrvak, tahla na razeni atd....

Editováno: , autor: Moloch
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No 40 tisic me to nevyslo...

Davam tam Komplet 6 kwalt ze seatu leon 1.8T Kdyz to tak zhruba propocitam i s prodejem puvodni prevodovky tak jsem na nejakych 10-15 tisic se vsim vsudy.

Ale mam pocit ze i to je levnejsi nec cip od cimbu. Tam si tusim uctujou 17 000 ??? (prosim nekamenovat pokud je to spatna castka)

Dneska si proto jedu za svojim mechanikem.... a o technicke narocnosti toho moc nenapisu, nedelal jsem to takze nevim.

Ale podle toho co po telefonu rikal je to trosku narocnejsi nez vymena treba spojky, hlavne s toho duvodu ze 6gang prevodovka je trosku vetsi a taky

o dost tezsi.

Musis upravit ruzne hadice co vedou okolo.

Samozrejme jine poloosy, starter setrvak, tahla na razeni atd....

Hele Molochu a co si od převodovky slibuješ? Má to vůbec smysl, když je s tím dost práce a vyjde to na dost peněz? Co se týče spotřeby, taky zřejmě bude 6ka o něco delší než 5ka na 5kvaltu, nicméně event. úsporu pocítíš stejně jenom při dálničních trasách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele Molochu a co si od převodovky slibuješ? Má to vůbec smysl, když je s tím dost práce a vyjde to na dost peněz? Co se týče spotřeby, taky zřejmě bude 6ka o něco delší než 5ka na 5kvaltu, nicméně event. úsporu pocítíš stejně jenom při dálničních trasách.

Ja si myslim uplne to iste, ked si odmyslime robotu co okolo vymeny prevodovky je a budeme to ratat iba na prachy, aj tak je navratnost pekne miziva, ak s tym usetris 1 liter / 100 km (co este nie je az take iste,...) a spominas ze si za to dal 10-15 tis. (aj ked nechapem ze nevies presne co ta to stalo 10-15 je dost siroky pojem ;) ), tak sa ti to pri cene benzinu cca 1E/liter a kurze 28,8 CZK/ 1 Euro vrati najskor po 520 E*100km = 52 000 km :smich:;);)

Myslim ze sa do nasich milacikov daju prachy investovat aj lepsie ako zrovna menit prevodovku, a ti ktory ju menia za 40 tis sa dockaju navratnosti az niekde okolo 140 tis najazdenych km,...

Takze tomu dost nerozumiem preco to robit, a ked k tomu este pribudnu problemy ktore obcas so 6 kvaltom su (vid zopar clankov tu na fore o nastavovani a pod,...) ??? ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosimvas nerozepisujte se tady ohledne 6 kwalt prevodovky.... totalne tim menime podstatu tematu, kdyz tak podrobneji muzeme pokecat v nejake diskuzi o 6 kwalt prevodovce...

Jen jak sem slibil tapirovi napisu prvni postrehy z nove prevodovky:

Spotreba cca stejna, ale je to mozna tim ze zbytecne tocim, prevodove stupne jsou vice do lehka, tzn ze neni problem prerazovat uz nekde okolo 2 tisic otacek aniz by clovek mel pocit ze dusi motor.

Na druhou stranu kazdy stupen dost rychle muzete vytocit do vysokych otacek a da to znacne vyssi odpich nez s 5 kwaltem ( dela to takove to fajne kyvani celeho auta ;) )

Casem az si zyvknu pri bezne jizde to tak nevytacet, to urcite spadne o snad ten litrik.

Ale to uz budu psat v jine diskuzi pripadne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prosimvas nerozepisujte se tady ohledne 6 kwalt prevodovky.... totalne tim menime podstatu tematu, kdyz tak podrobneji muzeme pokecat v nejake diskuzi o 6 kwalt prevodovce...

Jen jak sem slibil tapirovi napisu prvni postrehy z nove prevodovky:

Spotreba cca stejna, ale je to mozna tim ze zbytecne tocim, prevodove stupne jsou vice do lehka, tzn ze neni problem prerazovat uz nekde okolo 2 tisic otacek aniz by clovek mel pocit ze dusi motor.

Na druhou stranu kazdy stupen dost rychle muzete vytocit do vysokych otacek a da to znacne vyssi odpich nez s 5 kwaltem ( dela to takove to fajne kyvani celeho auta ;) )

Casem az si zyvknu pri bezne jizde to tak nevytacet, to urcite spadne o snad ten litrik.

Ale to uz budu psat v jine diskuzi pripadne.

Ospravedlnujem sa, ze som odbocil od danej temy, ale nedalo mi to!!!

Inak "Moloch" mna tu zdr...vas, cital si svoj prispevok pred tym ako si ho tu dal???? Nebolo v nom ani jedno slovo k danej teme, tak by som si najskor upratal pred vlastnym prahom az potom rypal do druhych!!! lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já na tento motor nedám dopustit mám ho rád:-)))

jen to že jsou nachylnější moduly zapalování to bych nekomentoval.....někde někdo udělal chybu :-))))

jinak spotřeba dle stylu jízdy u mne 132kw (čip 154kw sportmotor) po upravě stejné......

město do 10l ale není problem kolem 8.0-8.5l

mimo 7.5l a ve všech případech nešetřím......jen když vemem průměr na dálnici tak tam to stoupně když to člověk žene :-))))

dá se šetřit na spotřebu ale to je extrém ...druhé vozidlo rodinny 110kw upravené 150kw jezdí do pohody kolem 7l stále.....

Neni problem pořešit 1.8T AUM a AUQ a modifikovat jednotku přes SZ.Mrs.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...