Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Tak já to mám do Těšína taky přes 300km. :kol-26:

Profituning.sk je urcite spicka na slovensku a cena komplet je okolo 350€ ked si popytas aku taku zlavu. My mame od nich urobenych uz kopu aut a bez problemov a cena je ovela lepsia ako 300€ na 1,9 tdi

Upraveno od miskoos

Tak včera jsem absolvoval chip u TDIFUN (graf přikládám). U mě naprostá spokojenost, profesionální přistup a ani při "montáži" jsem se tam nenudil (děkuji TDIFUN).

Najel jsem s tím zatím asi 600 km a jsem vcelku spokojený, spotřeba klesla zatím cca o 0,2l/100 km, ale je to jen počítáno dle jednoho tankování a občas jsem to i trochu zkoušel co to dá. Je to docela sranda zkoušel jak to krásně zrychluje když se to trochu přišlápne, ale pak se obávám, že spotřeba mi velmi velmi stoupne, ale občas to za tu zábavu stojí.

Edit: Sorry, ale ten graf mi tam nejde nahrát.......

Upraveno od Aritma0266

Ahoj, mám menší problém s OII 1.9 TDI 77kw, 2005, 184 OOO Km .... Kdyz couvam z garaze- mam jen volnobezne otacky- staci to, je tam malinký spád. Mám zarazenou zpátečku , a poustim pomalu spojku tak, kdyz se dostane do zaberu malinko, tak se zacne auto najednou sebou škubat.

Ale dela to pouze u studeného motoru. Spojka vystavuje přesně, kousek nad podlahou, což je super. Chovam se k ni velice dobře.

Na autě je vše původní, co se týče motoru,spojky, převodovky.

Tak včera jsem absolvoval chip u TDIFUN (graf přikládám). U mě naprostá spokojenost, profesionální přistup a ani při "montáži" jsem se tam nenudil (děkuji TDIFUN).

Najel jsem s tím zatím asi 600 km a jsem vcelku spokojený, spotřeba klesla zatím cca o 0,2l/100 km, ale je to jen počítáno dle jednoho tankování a občas jsem to i trochu zkoušel co to dá. Je to docela sranda zkoušel jak to krásně zrychluje když se to trochu přišlápne, ale pak se obávám, že spotřeba mi velmi velmi stoupne, ale občas to za tu zábavu stojí.

Edit: Sorry, ale ten graf mi tam nejde nahrát.......

Gratuluju k dobré volbě. Asi záleží na stylu jízdy, já ted delší trasy jezdím za 5,2l a kolem komína 5,6 -5,8l. takže velká spokojenost. Jasně že si taky rád užívám zrychlení a krouták, ale kdo má uhlídat tu rychlost :kol-31: . Policajty asi neukecám požitkama z chiptuningu :kol-27::kol-28:

Gratuluji. Neměl jsi nějaký problém s regulací???

O žádném problému s regulací nevím. Proč? V grafu je něco špatně?

Ne jen se ptám. Neviděl jsem graf upraveného commonrailu. Pokud by bylo něco špatně, hned by ti to TDIFUN řekl. :kol-47:

Uf, to se mi ulevilo. Spolupráce s TDIFun byla na jedničku s hvězdičkou.

Omlouvám se, jsem se špatně podíval na podpis, ty nemáš 1.6 TDI CR ty máš 1.9 TDI PD a počítám s DPF. KOLIK jsi měl výkon v sérii (první nabrzdění)???

Upraveno od Sniper_2003

promin ze se vam sem do toho pletu ale ta motorizace jiste neni s DPF a vykon v serii i po chipu vidis prece z toho grafu, vzdyt si koukni tu nizsi linii a hned vis kolik bylo pred chipem...

Dle grafu byl výkon před chipem cca 110 PS (už jsem zapoměl přesné číslo), DPF nemám

2 paldous

Nevím jestli namám špatný monitor, ale na grafu vidím jen tři křivky a to toč. moment před, po a výkon po. Ostatně proto se ptám.

Jak jak si můžeš být jistý, že tato motorizace jistě není s DPF? Třeba německé vozy je měli skoro všechny a české je mají taky v těchto motorizacích (nejsem si jist, jestli nebyli za příplatek - moc bych se nedivil).

2 Aritma0266

Tak to je cca 82Kw, tak to je také pěkné. :kol-28:

Já si původně myslel že ten DPF filtr mám, ale TDIFun se kouknul a hned věděl že nemám. A za to jsem moc rád, podle mě je to pořádný nesmysl.

to 'Sniper_2003':

Jsou tam 4 křivky. Není to moc vidět.

Jak jak si můžeš být jistý, že tato motorizace jistě není s DPF? Třeba německé vozy je měli skoro všechny a české je mají taky v těchto motorizacích (nejsem si jist, jestli nebyli za příplatek - moc bych se nedivil).

DPF byly u nás za příplatek tuším 15-20t Kč.

tak snad se mi povedlo nahrát ten graf

graf.pdf

Referenční moment a referenční výkon tedy znamená výkon a točivý moment před úpravou?

Vždycky, kdž jsem viděl nějaké grafy od TDIfuna, tak jsem nevěděl, co to znamená.

Ano, referenčí byl výkon na brzdě před úpravou

2 Dodo-Kolín

Aha tak to potom jo. Bylo mi to nějaké podezřelé žy by tam byli jen 3 křivky. :kol-27:

Nechával jste si někdo čipovat tenhle motor u firmy Sportmotor na 105kW? http://www.sportmotor.cz/motor/tdi77.htm

Mají zajímavé ceny a dělají to už léta, a nezaznamenal jsem nějaké negativní ohlasy na jejich úpravy. Jediný v čem mají asi mínus je absence vlastní brzdy.

Co je na cene 15411,- zajimaveho? Asi to jaka to je zlodejina.

Navic v ceniku maji upravu na 110KW, ne na 105KW, tak nevim.

Upraveno od Stanson

Zdravím pánové, nepodařilo se mi nikde najít uspokojující a hlavně jednoznačnou odpověď, tak si dovolím zeptat se tady. BXE motor je ještě PD, nebo už CR ??? :kol-32:

O 1,9 TDI se obecně všude mluví jako o PD, ale.....nejsem si jist.

Koupil jsem asi před 2 měsíci svoji první Škodovku a je to 2008 Octavia s tímto motorem a prozatím absolutní spokojenost.

Předem dík za info :kol-47:

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.