Přejít na obsah

Odkalení naftové filtru


RogerRog

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

mam dotaz :help:

odkaloval jsem naftový filtr tim, že jsem musel vyndat i zpetný ventil na filtru. A ted se mi stáva , že nastartuju a motor za 5 vteřin chcipne a nechce nastartovat, musim drzet plyn pedal a pak to po 1-2 startovani chytne a vše je O.K. , jedna se jen o startování po delším stání ( přes noc ). Jinak motor chytá výborně, nehoupe, nekouří, rovnoměrný zvuk. Bojím se abych nepřidřel vstřiky když to tu chvilku startuje na " sucho"

Nekde jsem se dočet l že když se vytahuje ten zpětnej ventil na naftu, že se musí pak vyměnit ty 2 O-kroužky? když jsem koukal na průhlednou hadičku a motor běží na volnoběh tak od filtru jsou takový menší bublinky.

Samozřejmě pod autem žádná kaluž ani není nic mastnýho.

Díky za radu

97, AGR

Editováno: , autor: RogerRog
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ked odkalujes naft.filter tak zpetny ventil nemusis povolovat-vytahovat.Pozri ci nemas prasknutu-zodratu gumicku na spetnom ventile.Kup nove gumicky a vymen. Poriadne dotiahni vypustaci srob na spodku filtra. BUBLINKY NIE SU ZAVADA. :)

Dik,

ten jsem se bavil s klukem co dela v servisu a dalsi mozna zavada jsou netesne přepadové hadičky na vstřikách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano aj to moze byt,ale pokial je tam taka netesnost ze nafta spadne,zober si aky slaby podtlak staci na to aby zisla dole. Co potom tlak z nafty z druhej strany hadicky? To by si musel mat zasrane od nafty,aj by si videl za tecu hadicky. Brat to mal na forde. Pokial mu to slzilo tak mu padala nafta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odkaluje sa preto abi sa ti spina+ voda nedostala do vstrekovacieho cerpadla. Na spodku naftoveho filtra je plastovy srob -biely na odkalenie-vypustenie . :)

aha,mám prvního diesla,tak nevím o tom,já myslel že se jen mění filtr a hotovo,a po kolika ujetých km.seto odkaluje??ato vyteče všechna nafta z filtru??budu muset ho znova zalét naftou??nebo bude stačit nastartovat??dík za odpověď.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím všechny,

mam dotaz :help:

odkaloval jsem naftový filtr tim, že jsem musel vyndat i zpetný ventil na filtru. A ted se mi stáva , že nastartuju a motor za 5 vteřin chcipne a nechce nastartovat, musim drzet plyn pedal a pak to po 1-2 startovani chytne a vše je O.K. , jedna se jen o startování po delším stání ( přes noc ). Jinak motor chytá výborně, nehoupe, nekouří, rovnoměrný zvuk. Bojím se abych nepřidřel vstřiky když to tu chvilku startuje na " sucho"

Nekde jsem se dočet l že když se vytahuje ten zpětnej ventil na naftu, že se musí pak vyměnit ty 2 O-kroužky? když jsem koukal na průhlednou hadičku a motor běží na volnoběh tak od filtru jsou takový menší bublinky.

Samozřejmě pod autem žádná kaluž ani není nic mastnýho.

Díky za radu

97, AGR

Sám sis dobře odpověděl. Při vyndání zpětného ventilku a jeho opětovném nasazení se zpravidla gumičky poškodí. Jsou toti už nabobtnané od nafty. Je třeba dát nové. Ne žádné náhrady , ale origo. Musí být tepelně odolné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sám sis dobře odpověděl. Při vyndání zpětného ventilku a jeho opětovném nasazení se zpravidla gumičky poškodí. Jsou toti už nabobtnané od nafty. Je třeba dát nové. Ne žádné náhrady , ale origo. Musí být tepelně odolné.

Díky za radu.

O víkendu jsem rozdělal kryt všude sucho takže přepadový hadičky dobrý a pak mě i napadlo jestli to těsný před čerpadlem ( jelikož tam není vidět ) taky vše o.k. Nakonec jsem vyndal znovu filtr a zjistil , že ma dole malou kapičku ALE blatník nebyl od nafty - tak jsem to ještě víc dotáhl a vypadá to dobře - v hadičce byla jen malinká bublinka. Jelikož nejezdím autem do prace - zitra musím rano se podívat na hadicku.

filtr včetne zpetného ventilu byl před 5 tis. km vyměněn!!! gumicky vypadali o.k.

všem díky

ps. jen pro info ptal jsem se u autorizovanyho prodejce - gumičky stojí 100 kč lol

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslite ,že mi nekdo pomužete?

když jsem psal, že

"nastartuju a motor za 5 vteřin chcipne a nechce nastartovat, musim drzet plyn pedal a pak to po 1-2 startovani chytne a vše je O.K. , jedna se jen o startování po delším stání ( přes noc ). Jinak motor chytá výborně, nehoupe, nekouří, rovnoměrný zvuk. Bojím se abych nepřidřel vstřiky když to tu chvilku startuje na " sucho"

tak jsem si myslel, že je to tím , ma 1/2 prazdnou naftovou hadičku ( padá nafta ) ALE ted už to mam v pořádku (je tam malinká bublinka ) - takže O.k., ale dělá to POŘÁD tzn. jen někdy jako předtím!!!

Nevíte čím by to mohlo být? :help:

Editováno: , autor: RogerRog
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...