Přejít na obsah

nerovnomerna vyska auta


Host Malta

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

teď o víkendu jsem si všimnul, když jsem najel do garáže, že mám levou zadní část nepatrně níž než pravou. Zatím jsem to neproměřoval přesně, ale jen tak porovnáním výšky pod zástěrkou (klacíkem) odhaduji rozdíl tak 1-1,5 cm. Myslíte že by to mohlo být tlumičem? Jaká je vlastně záruka na tlumiče?

Díky předem za rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno ja bych si zajel nekam, kde je to opravdu rovne, kontrola vodovahou by nebyla od veci a poradne bych si to zmeril a jestli opravdu najdes nejaky rozdil, tak sup do servisu, kdyz mas zaruku, tak neni co resit :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vzpomeň se jestli jsi v poslední době neslyšel podivný zvuk při jízdě, jakoby výstřel z pistole nebo petrdy. Mě se to na stalo kdysi na sto dvacítce. Prdla pružina (dole) a cleý auto bylo rázem nakřivo, tak o dva až tři centimetry. Zkus se kouknout pod auto, jestli to neí i tvůj problém. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nádrž mám toroid, takže váha bude rozložena v prostřed, ba naopak mám rezervu na štorc na pravo, takže větší váha je vpravo a nakloněnou mám levou.

Na ty pružiny pro jistotu skouknu, dík za radu -_-

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Na pružiny jsem se zatím koukl jen když jsem lehl pod auto a nic podezřelého jsem nespatřil. V servise jse s tím zatím nebyl, ale pojedu asi v září na garančku v 60t km tak to tam zkusím probrat. Jinak jsem zatím ani neověřoval na supr rovném povrchu kolik to vlastně dělá.

V každém případě dám vědět, nechce se mi tam jet extra jenom s tím.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Koukni se

sem -přečti si i komentáře,fabka je (nevim proč) hrozně citlivá na to jestli stojí na sebemenší nerovnosti a pak jde některé kolo "do kolen".Mě se taky stalo,že nešla z jedný strany zvednout heverem a to ze stejného důvodu :unsure::disgust: Popojel sem 2metry a už to šlo :prc::huh:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Už tu k tomuhle tématu jedno vlákno bylo, řešilo se tam něco podobnýho, může to být unavená pružina, rozložení zatížení auta, tlak v pneu,,,,atd. fábie sama o sobě je hodně náročná na rovninu, když stojí i na malinký nerovnosti, může se to projevit velkou změnou výšek na jednotlivých stranách... B)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...
  • o 4 týdny později...

Ja mam zas jedno kolo vice vpredu, nez druhe, sice neznatelne, ale je to tak. Nicmene auto jede rovne.

Tvuj problem je mozna zpusoben stale se mnozicim poctem kruhovych objezdu. Auto je neustale cyklicky namahano odstredivou silou na pravou stranu. A PROTO ZAKLADAM HNUTI ZA OPACNY SMEJ JIZDY NA KRUHOVYCH OBJEZDECH! :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

Stretol sa uz niekto s tym, ze ked auto stoji na rovnej ploche, a pozeram nanho zozadu, tak lava strana je trochu nizsie ako prava strana? Takisto to vidno na priestore medzi kolesom a blatnikom, pravu stranu ako by som mal zdvihnutu vyssie zhruba 1,5 - 2 cm. Co to moze sposobovat? Tlmice, pruziny...???

Inak som si minule vsimol, ze to iste ma aj kamos na svojej fabke.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...