houmik Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Tak to mych 282tisic je proti tomu taky hovno koukam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 Vša: jedná se o O1 že? nebo předface Fábku?Pokud to tohle vydrží, proč ne to pak pude autí spíš do šrotu jak někomu dál.. je to OI 98 - předělaná krom budíků (zatím) na facelift, interiér facelift z 2004, zvenku novej lak, nové 17" kola, novy lampy - prostě mazel zvuk a chod motoru OK (starty taky OK na drc)jízda OK (nic nemlátí/nevrže) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pentadius Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 jak nekdo memi budiky - myslite ze si tam hodi stejny pocet km jako bylo na starejch budikach Já nee ... Měl jsem tam 11300 a po výměně tam bylo 11198 km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pentadius Vloženo 20. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 20. Říjen 2008 2 Vaša: potvrzuji, krásná okta, viděl jsem na vlastní bulvy ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chossse Vloženo 23. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 23. Říjen 2008 (editace) Mam taky 264000 km a kdyz se o to nekdo fakt stara na te okte to nepoznate i kdyby jste chteli!Kupoval jsem to kdyz to melo tesne pod 200 prijel jsem na technickou a typek rekl,ze odhadem ji nada ani 80!Dalo se to poznat jenom podle proslapanych koberecku(ktere uz jsou pryc) Mel to typek co jezdil taky jenom dalkovky a co 3mesice 15tis byla porad v servisu a menil co se dalo!Nekurak a slo videt,ze se o ni fakt staral.Pokud neco vrzne hned se jde za nekym at se na to podiva!Jezdim hodne dalkovky takze nechci aby me nekde nechala!Pravidelne vymeny oleje,vse podle servisky menim tak jak mam!Ted jsem menil rozvody a vymenil jsem skoro pulku motoru! Verim,ze vypada a motorove je lepsi jak par ktere jsem videl a mely kolem 100tis.Doufam,ze to tak vydrzi! Tak jak tady ukazal Vasa,pokud ma nekdo auto jako mazla,tak pul mega je bez vetsich problemu!Kdyz se k tomu nekdo chova jako hovado,tak je po aute do 150tis a pak se muze jenom menit a kurvit,protoze se porad neco sere! Editováno: 23. Říjen 2008, autor: Chossse Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubic Vloženo 24. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2008 (editace) Ptal se na názor ne? Tak jsem mu svůj řekl!! Od toho tady to forum je, nebo ne? Pokud máš taky svůj názor tak ho tu zděl, hlavně mě nekritizuj, že propaguju 1,6. Ptal se na názor a já mu doporučil 1,6 75kW podle svých zkušeností. Editováno: 24. Říjen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danone Vloženo 25. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 25. Říjen 2008 No od toho je forum. Celkom ma nasrala veta (Mě přijdete jak autobazárníci ... pane tohle auto jezdí za 7 litrů) Ty si mozes propagovat 1,6 koli nizsej spotrebe, lebo je nizsia. Ale nie na ukor toho ze podas na druhy motor nerealnu spotrebu. Ja netvrdim ze si tych 14L v meste nemal, tvrdim len to ze tieto motory nemavaju taku spotrebu. Pokial stojis na kazdom semafore 15min tak ti spotreba vyskoci na take cisla aj u TDi aj u 1,6ky ale v normalnej priemernej mestskej prevacke priemernou jazdou urcite 14L nie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubic Vloženo 27. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2008 (editace) Teda je fakt že měla Chip Cimbu na 175koní Editováno: 27. Říjen 2008, autor: olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 27. Říjen 2008 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2008 ad spotřeba ve městě: ráno 7-8 hod = 9 l/ 100km dopoledne 9-11 = 8l/100km 14-15 hod = 10 l/100km 17-.20hod 7,5 l/100km 20---- hod 6,5 l/ 100km když stojím na každým přechodu a na každym semaforu 2 vlny tak je to jiný než když projedu celý město v kuse Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
combi66 Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 U těchto zemědělských strojů je jedno kolik maj najeto,mají neskutečnou výdrž a nechj si hodně líbit,a hlavně žerou mastnou vodu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
combi66 Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 Tak pánove .... koupil jsem ji !!! Dal jsem na Vás, kteří psali že km nerozhoduje, ale rozhoduje stav a řidič co s ní jezdil. Mám ji od začátku září a musím zaklepat že zatím funguje vše bez menších problému. Moje investice - voda do ostřikovačů, 70 kč za wapku s voskem.... :-), neee važně musel jsem koupit ještě dvě nové pneu. Natočil jsem s ní něco přes 2 tis.( stav tachometru dnes --< 357981 >--- a kdo má víc ? ) a spotřeba 4,9 - 5,3 l/100 . Takže děkuji těm, co mě utvrdili k nákupu a těm co mě odrazovali taky děkuji,aspoň jsem věděl na co si dát pozor. A těď jen doufat, že vše bude fungovat jak má :-) . Budeš spokojen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
combi66 Vloženo 2. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2008 Měly jsme ve firmě r.v 97 1,8 20V SLX a to chodila po městě za 11l a po dálnici nějakých 7l a kolaga má 99 1,8 20V Turbo a po městě do 10l a ven 8l nic moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
týráček Vloženo 4. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2008 Měl sem 1,6 74kW a byl sem s ní spokojenej, ale protože sem chtěl vždycky silnější autí, tak sem si teď pořídil RS a výkonem motoru sem naprosto spokojenej. Co se týče spotřeb, tak s 1.6 sem jezdil za 7,5-8l a RS jezdím za 10l (ale pořád si to užívám) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukash Vloženo 7. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2008 Mam taky 264000 km a kdyz se o to nekdo fakt stara na te okte to nepoznate i kdyby jste chteli!Kupoval jsem to kdyz to melo tesne pod 200 prijel jsem na technickou a typek rekl,ze odhadem ji nada ani 80! To ti chtěl jenom udělat radost Mě na STK tipoval 60t, ale to si ze mě musel dělat neskutečnou prdel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dezod Vloženo 12. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2008 (editace) Osobně bych auto prodal s poctivým tachošem + serviskou, vždy si najde rozumného kupce (když dáš auto do bazaru, který to samozřejmě stočí, případně dá false servisku :-)... jinými slovy, je to jedno jestli to stočíš či ne jde o to, jaký máš z toho pocit, pokud na tom někdo bude chtít ještě vydělat stočí to za tebe :-) Editováno: 12. Listopad 2008, autor: dezod Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dick Vloženo 16. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2008 (editace) prodám svoji 66 kw ,mr. 11,2000, provoz 1.2001, najeto dnes cca. 125000, , ser .vis jak má být, výbavy elegance + ty naše blbinky, gumy letní AL - Bridgestone+plech -zimní, je to dobrá volba, dobře mi slouží, jdu do do nové... Editováno: 16. Listopad 2008, autor: dick Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
perníkář Vloženo 17. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2008 Ahoj, také přidám pár svých vlastních zkušeností v červenci 08 jsem kupoval Octavii combi 1.6 GLXI 74kW r.v. 1998..... Podle Technického průkazu jsem čtvrtý majitel, má nyní najeto 120t plus nějaké drobné už jsem s ní nalítal cca 5 000 km jak tu píšete za tu dobu deseti let už má auto pochopitelně nějaké mouchy.. Auto jsem kupoval za 128 000,- vůbec jsem neřešil stav km ikdyž to byla druhá věc na kterou jsem se ptal. Když jsem vozidlo viděl poprvé na živo hned jsem si ho zamiloval...... skvělý lak, na první pohled parádní stav. Teď k těm mouchám ta hlavní moucha která ještě není vyřešená je hadice přepadu oleje, dále měnil jsem zadní tlumiče, koncový díl výfuku, přepákování stěračů, pochopitelně nesmím zapomenout za stahovačky, měnil jsem čidlo ABS u PP kolagumu u stěračů, teplotní čidlo, ruční brzdu, a také musel jsem si sehnat novou rezervu jelikož ta co byla v autě při koupi měla jinou rozteč šroubů to jsem ovšem zjistil až tehdy kdy jsem jí potřeboval :-D. No na první pohled toho je asi dosti, ale myslím si, že to jsou "blbosti" které jsou sice nepříjemné, ale až né tak závažné. Takže určitě je lepší nejdříve koukat na celkový stav a pak třeba i na stav km. Mě osobně je jasné že to auto má mnohem více najeto než těch současných 120 000 km. Je potřeba do něj investovat to auto to pak vrátí...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eresto Vloženo 28. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2008 presne tak pani, treba investovat resp. starat sa. potom to funguje. mame octu 12 - sty rok v rodine. pred nieco viac ako mesiacom som si kupil RS-ko. ked mozem poradit. nevsimat si kilometre ale stav auta, presne ako tu pisete. ja som tiez kupoval podla toho. aj tak 9 z 10 je stocenych na polovicu. vzdy sa smejem na tych TDi-čkach v bazaroch co maju po 10 rokoch 168 500 km. Moj otec dost malo jazdi a za 12 rokov najazdil 100 000 km. takze hocikto, kto sedi v aute kazdy den musi najazdit 3 nasobne viac. fakt kilometre neriesit pokial to malo pravidelny a kvalitny servis a nejazdil s tym uplny buran. mam este rapida a ten mal najazdenych 270 000 km ked som daval robit kompletku na motore. a to kvoli uprave som dal vsetko vymenit. jedna sa o motor 136 ako ma favo. a to jazdil na mineral od maditu UNIOL v tej dobe. takze ked na tomto oleji zvladol 270 000 km tak nejake TDi - čko nemoze nezvladnut 600 000 km len tak si bude chrumkat na dobrom oleji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kajman Vloženo 28. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 28. Listopad 2008 Můj názor je jednoznačný - nestáčet. Nebojím se poctivých statisíců km při poctivém servisu a zacházení. Svou nynější, v pořadí už 2. O1 TDI jsem kupoval když měla 215 tKm, bral jsem ji z firmy kde pracuju, právě proto, že jsem o ní měl přehled od novéjho auta, a věděl jsem kdo a jak s ní jezdil. Je to AHF, 10/2000, motorově a interiér stav A1, exteriér pochopitelně odpovídá stáří, už to není žádná modelka, ale ani to po ní nikdo nechce - pro mne to není podstatné. Dokonce vážně uvažuji, že jí dopřeju preventivní ozdravný pobyt v rekreačním zařízení fy dieselpower.cz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sidonius1 Vloženo 29. Listopad 2008 Sdílet Vloženo 29. Listopad 2008 Mám 1,8 20 V rv. 11/98 (již plastové proměnné sání) najeto 193 000 km. spotřeba - město cca 9-9,5 l. mimo město při jízdě do 110 km/h spotřeba 7,8. Co je nad 110 km/h tak cca za 8,7 l . Motor na dálnici nepozná kopec. Závady po celou dobu: 1x nová stahovačka LP dveří 1x vypínač světel 1x spínač brzdových světel To je ze závad vše! Ted v brzké době bude čekat výměna středního dílu výfuku. Zřejmě od bezvavyfuky.cz - 3 roky záruka. Jinak běžný servis, destičky,kotouče, řemeny atd... mimochodem kotoučové brzdy na všech 4 jsou mimořádně povedené! Já jsem spokojen a dle mého názoru bych jinou motorizaci nebral, byl jsem s ní ve Fancii, Španělsku, 4x v Norsku a nikde mě nikdy nenechala ve štychu. A můžu říct,že kopce v Norsku s ní byla radost vyjíždět. A to jsme byly řádně naložení. Já osobně jsem 1.8 20V maximálně spokojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libcinek Vloženo 4. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2008 Mám 1,8 20 V rv. 11/98 (již plastové proměnné sání) najeto 193 000 km. spotřeba - město cca 9-9,5 l. mimo město při jízdě do 110 km/h spotřeba 7,8. Co je nad 110 km/h tak cca za 8,7 l . Motor na dálnici nepozná kopec. Závady po celou dobu: 1x nová stahovačka LP dveří 1x vypínač světel 1x spínač brzdových světel To je ze závad vše! Ted v brzké době bude čekat výměna středního dílu výfuku. Zřejmě od bezvavyfuky.cz - 3 roky záruka. Jinak běžný servis, destičky,kotouče, řemeny atd... mimochodem kotoučové brzdy na všech 4 jsou mimořádně povedené! Já jsem spokojen a dle mého názoru bych jinou motorizaci nebral, byl jsem s ní ve Fancii, Španělsku, 4x v Norsku a nikde mě nikdy nenechala ve štychu. A můžu říct,že kopce v Norsku s ní byla radost vyjíždět. A to jsme byly řádně naložení. Já osobně jsem 1.8 20V maximálně spokojený. Jí s ýenou jí máme tak měsíc a velká spokojenost,byl to dárek takže žádná prvotní investice. Jsme spokojeni /předešlé auto felicie/ tak to hovoži za vše. Město 9,5 a mimo 7.8 - 8,5 dle nohy Je to rok 1997. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jakub - škodík Vloženo 4. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2008 1,8T ( Loni jsem byl s kámošem a s rodinkou na dovče - já 1,8T a on 1,6 75 kW --- oba stejně naložení - já 7,1 a on 7,4 - jeli sme svižně a já jel za nim ( abych mu neujel )) 1,8 20V nebrat - měl sem jí 4 roky a již nikdy víc benzín bez turba - jen to žere a nejede, a když to budeš lochtat - tak to sice nežere, ale stejně tak můžeš jezdit s 1,6tkou a za míň Já byh volil mezi 1,8T a 1,6. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sandwwich Vloženo 4. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2008 Jedine 1,8T. Spotreba cca rovnaka ako 1,6 ale vykon uplne niekde inde. A co tu nikto nebere do uvahy su brzdy uz len pre toto by som bral 1,8T Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miroslav1974 Vloženo 5. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2008 Ahojte, síce, ako už kolega písal, že si vybral motor 1.6, pridám aj ja postreh. Predtým som mal 1.8 20V, r.v. 97, presadol som z felicie, takže som bol unesený. No len do doby, kým som si nevyskúšal a neporovnal bratovú 1.8 T, r.v. 99 Nikdy by som nepovedal, že to je taký rozdiel. Samozrejme, že záleží na stave auta, ako sa predchádzajúci majiteľ staral, servisoval a pod. Moja 1.8 20V si prešla asi 5 majiteľov (o ktorých viem), na tachometri mala v roku 2006 nejakých 160 000 km (pochybných), diagnostický prístroj v servise ukazoval 11 závad. Preto som ju radšej so stratou predal a oprášil som moju Feldu 1.3 LXi 50 KW, ktorú mám od novoty z decembra roku 2000. Teraz sa mi vzhľadom na bratovú kúpu nového auta naskytla možnosť odkúpiť jeho 1.8T. Viem, ako sa brat staral (a on sa staral fakt poctivo), viem, čo na tom aute bolo robené, čo treba porobiť, mám ju síce len zopár dní, no som maximálne spokojný. Samo, že to nie je nové auto, má už zopár kilometrov a podobne, ale verím, že ešte zopár rokov pri dobrej údržbe poslúži. Každopádne viem, že nikdy nebolo búrané, že brat sa staral na 110% a motoricky šlape ako švajčiarské hodinky. Takže, v konečnom dôsledku, dnes už viem, že nikdy nebudem taký somár, aby som sa pri kúpe auta ulakomil na priaznivú cenu, či značku, len preto "aby som ho mal". Aj starostlivo udržovaná 1.4 (príklad) môže byť totiž lepšia, ako 1.8 od humusáka, ktorý do nej počas rokov používania len tankoval a servisy obchádzal veľkým oblúkom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luba kv Vloženo 8. Prosinec 2008 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2008 Právě teď dojíždím Škdu Favorit a koukám po tomto vozidle nejsem žádný honič koní tak doufám že mi Octavie nějaký ten pátek vydrží. Mám vyhlídnutou Škodu octavii 1.9 TDI rv 2000 nalítáno má 203000takže žádný nový žihadlo je to od známého tak i vím že co je psáno tak tomu tk i je. Nejsem ani žádný milionář tak volím staršího jedince. Pár věcí jsem se již na foru dočet tak krom padání budíků mě nic nestraší. Tak lidičky čekám na vaše kladné i záporné doporučení. Jinak doufám že mi "nová Škodovka" poslouží aspoň tak jako staré Fáčko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.