Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravim. Mam 1.8RS 01. a vypína turbo a svítí na palubce znak motoru.

Po vymazání na vagu auto cuká a nechce se mujet tak cca 5 km je vše ok ale když je dyl v tahu tak opet turbo vypne a po nekolika km se rozsvítí opet znak motoru. vag ukaže chybu: přispusobení smesi, system příliš chudy.

Všechny tlakový a podtlakový hadice sem kontroloval a nic nenašel.

Dekuju za rady a nápovědy :)

Vloženo
co lambda?

Lambdy sme meřily a ty sou v poho. vaha vzduchu taky. maji ty samy hodnoty jak udava vag. zejtra dam novy svíčky a uvidím. pak skusim čerpadlo v nadrži.

Ale je divný že je to horší a horší. neco pomalu umírá.

Vloženo

co třeba ty gumový hadice který jsou odvětrání z víka a z kliky? tak se stává že to bývá proseklý lehce a přisává si to tam "falešnej" vzduch

nemáš budík na tlak a podtlak turba?

Vloženo
co třeba ty gumový hadice který jsou odvětrání z víka a z kliky? tak se stává že to bývá proseklý lehce a přisává si to tam "falešnej" vzduch

nemáš budík na tlak a podtlak turba?

budíky nemam ale na ty hadice čihnu. akorad sem menil to gumový téčko jak je v tom zpetnej ventyl. nad nim byla praskla jedna hadice. ta je nova ale pořad stejny. udelal sem si i připravek na natlakovaní hadic od turba - celou soustavu. natlakoval na 0.6 baru a v poho nic neuchazelo. tak jedine nejaká podtlaková a ty sem prolez taky. snad všechny

Vloženo
budíky nemam ale na ty hadice čihnu. akorad sem menil to gumový téčko jak je v tom zpetnej ventyl. nad nim byla praskla jedna hadice. ta je nova ale pořad stejny. udelal sem si i připravek na natlakovaní hadic od turba - celou soustavu. natlakoval na 0.6 baru a v poho nic neuchazelo. tak jedine nejaká podtlaková a ty sem prolez taky. snad všechny

Tak sem vymenil svíčky. Dal sem tam NGK a vypada že zatim je to v poho. Daval sem ji co proto a zatim bez chyby. :aggressive: Doufam že to bude ono. Ty staré mely najeto 145 000 km.

  • o 3 roky později...
Vloženo

Ahoj, 

 

chtěl bych se poradit s problémem, který řeším už několik týdnů a ani v servisu si s tím zatím neporadili. Mám Octavii I RS, rok výroby 2001, najeto 165 tis km... a mám problém s tím, že motor netáhne. Projevuje se to tak, že při sešlápnutí plynu auto pocukává jako by ho zezadu někdo přitahoval. Je cítit jako, že se auto trápí....na plyn reaguje jen pomalu a cuká při tom. Někdy se stane, že když jen o pár milimetrů uvolním plyn, tak se auto jakoby chytne a začne trochu táhnout...ale stejně ne tak, jak by mělo.

Zvláštní je, že přes zimu auto jelo jak mělo, problém se vůbec nevyskytoval. Jak se ale postupně oteplovalo, zase to začalo. V servisu mi sdělili, že na svodech od turbu a i turbu samotném je několik prasklin. Na turbu dokonce prasklina z obou stran pláště. Takže turbo bylo vyměněno za zcela nové, svod byl svařen. Bohužel problém přetrvává:-( Bylo mi dokonce sděleno, že by to mohl dělat čip, který na autu je (Cimbu), prý se software přizpůsobuje/upravuje jízdou.....což jsem teda nikdy neslyšel. Kabely jsou prý v pořádku, hadice také, váha vzduchu je dá se říci zánovní, vzduchový filtr byl před pár tisíci km vyčištěn. 

Nemůže to dělat třeba palivová pumpa? Nemáte nějaký tip co to způsobuje?

 

Děkuju za rady.

 

Michael

Vloženo (editace)

Mám taký istý problém s mojou octaviou 1,8T + LPG. Čí na LPG alebo na benzín, robí presne to isté, cuká, niekedy aj strelí a potom keď uvolním plyn, alebo po zacukaní, akoby zhltlo bublinu a ťahá jak besné, no nie vždy plnou silou, ako tu píše zakladatel témy. Na VAGu mi vypisuje:

00561-Prizpusobeni zmesi
14-00-Adaptační hranice/součet/prekročena

 

Bol by som vďačný aj za nápady, prípadné riešenia tohto problému.

 

Túto tému by však trebalo presunúť, lebo tu sme 1,8 20 V a nie 1,8T.

Editováno: , autor: macomh
Vloženo

Já mám chip od Cimbu....nějaký 142kW oproti původním 132kW....takže nic velkýho.  I když je motor studený, tak auto otáčky drží...žádné kolísání, nic takového. Ale pak přidám prudšeji plyn, tak auto nechce jít do otáček, motor pocukává.....prostě to nejede. Většinou stačí nepatrně ubrat na plynu a auto se chytne....začně táhnout...ale i tak je to bída. Jinak já jsem z Prahy.

Vloženo

Mno mohl bych ti doporučiz´t a poslat číslo na jednoho člověka od Český Lípy. Já u něho servisuju všechny auta a dělá převážně jen škodovky... Myslim si, že by ti mohl pomoct. Chceš poslat na něho číslo přes SZ..?

Vloženo (editace)

Jseš hodnej, ale dnes jsem si auto převzal a je to OOOOKKKKKK. Ani si nedovedete představit tu radost. Bylo to palivovým čerpadlem.

Každopádně možná by nebylo od věci mít na někoho takového kontakt, poslal bys mi ho prosím. Díky.

Editováno: , autor: Michael99
Vloženo

podone nieco aj mne .. ale tak ked pritlacim tak ako keby dochlo.. 

 

ked podradim a pritlacim tak lepsie. .

 

mam tiez LPG

 

co tak zapalovacie cievky? 

 

ze na 1.8t boli zvolavacky tak som volal dnes do servisu .. a som sa objednal. 

 

jednu cievku som uz menil asi mesiac dozadu. 

 

teraz sa pozeram aj po novych svieckach 

Vloženo

Přesně ten samý problém. Načipoval jsem na nějakých 156kW a od té doby se motor chová divně. Spolujezdec sice necítí nic, ale já na plynu cítím jako by motor buď vynechával a nebo turbo neudrželo tlak. Nevím jak to jinak popsat. Prostě to lehce škube. Někdy to jede jako šlak a někdy je to úplně tupé. Vyměnili jsme ventil turba a zapalovací cívky a nepomáhá. Svíčky jsou v perfektním stavu.

  • o 4 týdny později...
Vloženo (editace)

Mám taký istý problém s mojou octaviou 1,8T + LPG. Čí na LPG alebo na benzín, robí presne to isté, cuká, niekedy aj strelí a potom keď uvolním plyn, alebo po zacukaní, akoby zhltlo bublinu a ťahá jak besné, no nie vždy plnou silou, ako tu píše zakladatel témy. Na VAGu mi vypisuje:

00561-Prizpusobeni zmesi

14-00-Adaptační hranice/součet/prekročena

 

Bol by som vďačný aj za nápady, prípadné riešenia tohto problému.

 

Túto tému by však trebalo presunúť, lebo tu sme 1,8 20 V a nie 1,8T.

Tak stejny problem,stejna chyba,co vstrikovace?..mam taky auto na LPG..

Navic jsem to zkousel  a jel na benzin,auto nejak moc netahlo..

Editováno: , autor: stany
  • o 2 týdny později...
Vloženo

Přesně ten samý problém. Načipoval jsem na nějakých 156kW a od té doby se motor chová divně. Spolujezdec sice necítí nic, ale já na plynu cítím jako by motor buď vynechával a nebo turbo neudrželo tlak. Nevím jak to jinak popsat. Prostě to lehce škube. Někdy to jede jako šlak a někdy je to úplně tupé. Vyměnili jsme ventil turba a zapalovací cívky a nepomáhá. Svíčky jsou v perfektním stavu.

Cimbu, nebo Sportmotor..nebo autochip??

  • o 1 rok později...
Vloženo

Michael99 - mám možná stejný problém .... jen jsem dnes zjistil, že když odpojím váhu vzduchu, přestane při sešlápnutí plynu vynechávat a jede v pohodě ..... člověk by čekal, že když čerpadlo, závada bude trvalá

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...