Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Tak to je stejný stav jako u mě. Psal tu někdo, že po odjezdu ze servisu vypadl výpustný olejový šroub a vytekl olej aniž by svítila olejová kontrolka a přidřel motor.

Jsem zvyklý ze Š105, že než se naplní poloprůtočný filtr, je v rozvodu oleje nízký tlak a tlakový snímač signalizuje nízký tlak (svítí kontrolka oleje). Je mně jasné, že Fabie má plnoprůtočný filtr a snímá tlak oleje pro mě neznámo kde, takže signalizace funguje asi jinak.

Vloženo

chvilku to trvá - než olejové čerpadlo začne dávat olej - odhad : max. 20 s, většinou je to do 5 s ;)

P.S.: Nejde ani tak o naplnění filtru, jako o vybudování tlaku olejovým čerpadlem!

Vloženo

Tak tomu poněkud nerozumím, na starších Škodovkách je zubové čerpadlo (dvě ozubená kola) a olej tlačí okamžitě (mechanická kontrolka tlaku zhasína i při otačení motoru startérem). Pokud mám ale v cestě filtr, musím jej nejprve naplnit a pak se teprve dostane olej do olejových rozvodů, proto jsem očekával, že než se naplní filtr, bude kontrolka oleje svítit i u Fabie.

Vloženo (editace)

Mám dojem, že při nízkém tlaku se červená kontrolka rozsvítí až po překročení 1500 ot./min.

Editováno: , autor: rkonf

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...