moldow Vloženo 28. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2009 (editace) Vzdy rano, alebo vecer, ked motor dlho stal v pokoji mam pocit ako keby motor nenastartoval hned, ale postupne chytili jednotlive valce. Cez leto to je ok, ale teraz ako sa ochladilo tak to tu je znova. Spravil som video ukazku kde by som to chcel demonstrovat. SPUSTIT VIDEO Popis: 00:06 - klucik do prvej polohy (pipnutie co sa ozvalo je handsfree) 00:11 - druhy krat pipnutie handsfree 00:19 - zaciatok staru 00:20 - podla mna nastartovanie 00:20,5 - pocut dunive rezonovanie a citit trapenie sa motoru 00:21 - ustalenie motora 00:21,5 - pustam klucik To rezonovanie je citit ako keby sa auto pasovalo tento bod tazko prekonat, je cititit ako sa motor trasie. Stale musim drzat klucik v druhej polohe inak by auto zhaslo. Opatovne starty a starty s ohriatym motorom su ok, bez toho zaklepania, auto chyti do sekundy. Moja otazka laika znie, co to moze byt? Mna jedine co napada su sviecky. Editováno: 28. Říjen 2009, autor: moldow Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 paradne spracovana otazka, dobre video. mne robi to iste, myslim si, ze je to stecenym olejom. ked je olej studeny a steceny, a hustejsi a chladnejsi tak musia valce prekonat urcity odpor kym ho rozstreknu. tak si to vysvetlujem ja a robi mi to tiez. ak ma niekto iny nazor, sem snim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci L&K Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 čau. skús cez SZ kontaktovať Jura sdi,prípadne Vikina1. obaja sú z TO a vedia Ti to hodiť na VAG. ak sa neozvú tak klikni na odkaz v mojom podpise-tam ich určite nájdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 ee na VAG-u nic nemam. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Laci L&K Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 ale máte rozdielne motorizácie tak ktovie... možno tam nejaká chyba vyskočí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cartmanko Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 ok beriem. inu motorizaciu mame, aj iny pocet vacov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiKuZZ Vloženo 29. Říjen 2009 Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Ahoj tohle mi můj motor občas udělá taky. Řekl bych, že to bude tímhle hnusným a vlhkým počasím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moldow Vloženo 29. Říjen 2009 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2009 Pokial to nie je nejaka vada (spatne sviecky, teplotne cidlo...) tak mi to nevadi. Myslim ale ze takymito startmi sa dost trapi baterka. Minulu zimu sa mi ju uz podarilo vymlatit, avsak po dobiti sa zatial stale drzi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moldow Vloženo 1. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 Kupil som novu baterku, pre istotu o 10Ah silnejsiu ako tam bola. Teraz tam mam teda 55Ah baterku a toto "pridusanie startu" ma tym padom zacalo znova trapit o cosi viac. Nechcem totiz novu baterku trapit takymito startmi a rad by som tento "problem" odstranil. Budem preto rad ak sa niekto s tym uz stretol a podarilo sa mu tento problem riesit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PROCHY603 Vloženo 1. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 Kolko mas najazdenych km???? Kedy si menil palivovy filter??? sviecky???? vzduchovy filter???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moldow Vloženo 1. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2009 (editace) okolo 92000km. palivovy aj vzduchovy pred rokom. sviecky neviem ake stare tam su. navyse som zistil, ze po nastartovani motor nabehne na priblizne 1100 otacok, co je sice normalne pri studenom motore, ale pri tuknuti do pedalu plynu, otacky poklesnu pod 1000 auto sa pridusi a nasledne sa otacky znova vyrovnaju na 1100. samotne pohynanie sa s autom je teda dost komplikovane ked pri jemnom pridavani plynu sa auto pridusa. pozor! toto sa vsak nestane ak hned po nastarovani stalcim poriadne plynovy pedal aby sa motor vytocil do vysokych otacoch, necham otacky sa ustalit a potom je uz pohynanie bez problemov. Editováno: 1. Prosinec 2009, autor: moldow Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nosal Vloženo 7. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2009 (editace) Fabie neznám, ale znamej mi říkal, že to může být buď "popraskanýma" veltilama, nebo těsnění pod hlavou - prý to dělá tak ve 100000 km - zkus změřit za studena tlaky. Pevně věřím, že to tím nebude, bo jinak by to byla darda uf... Jo a dlouhé starty baterce nijak extra neškodí, delší jízdou se zase dobije, spíš ti odejde startér - teda uhlíky. Editováno: 7. Prosinec 2009, autor: nosal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 to startovanie na 99% je stecenym olejom, mal som nieco podobne, len mne sa ozvali aj ventily kym dosiel olej. vyriesil som to hustejsim olejom a prestalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moldow Vloženo 8. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 aky si puzival olej a aky pouzivas teraz? ja som menil olej 2 mesiace dozadu a dal som SHELL HELIX ULTRA 5W-40 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 S tými otáčkami škrtiacu klapku si už niekedy čistil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moldow Vloženo 8. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 Ano. Pred rokom v servise mi ju vycistili, chvilu mi potom kolisali otacky, ale rychlo sa to upravilo a zda sa to byt ok. Ved s otackami problem nemam, aspon o tom neviem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vikino1 Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 okolo 92000km. palivovy aj vzduchovy pred rokom. sviecky neviem ake stare tam su.navyse som zistil, ze po nastartovani motor nabehne na priblizne 1100 otacok, co je sice normalne pri studenom motore, ale pri tuknuti do pedalu plynu, otacky poklesnu pod 1000 auto sa pridusi a nasledne sa otacky znova vyrovnaju na 1100. samotne pohynanie sa s autom je teda dost komplikovane ked pri jemnom pridavani plynu sa auto pridusa. pozor! toto sa vsak nestane ak hned po nastarovani stalcim poriadne plynovy pedal aby sa motor vytocil do vysokych otacoch, necham otacky sa ustalit a potom je uz pohynanie bez problemov. A toto je o čom? V servise ti nerobili základné nastavenie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
multipas Vloženo 8. Prosinec 2009 Sdílet Vloženo 8. Prosinec 2009 no pouzival som mobil 5W-40, presny nazov si nepamatam, teraz liquimoly 10w-40 s nejakou primesou co sa ma zachytit na klznych castiach.. musim pozriet v garazi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
moldow Vloženo 14. Prosinec 2009 Autor Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2009 No myslim ze olej to nebude, ten by stiekol bez ohladu na teplotu vonku a to znamena ze by to robilo stale. Dokonca v lete by to robilo asi este viac. Aj ked nemam moznost dostat auto na VAG, tak si myslim ze to moze byt problem ktory sa na tomto fore riesil uz vela krat. Teplotne cidlo (snimac teploty). Na tomto fore som sa dozvedel ze existuju dva druhy tychto cidiel, takzvane zelene a modre. Vie mi niekto aj poradit ako zistim ktore mam a ake si mam objednat? najlepsie podla serioveho cisla, ci cisla karoserie. V slovensky i-obchodoch som nasiel zatial len toto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.