Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Môže byť príčinou odpojena baterka ?

Odpojenie baterky by nemalo spôsobiť. Tam bude niečo ine. Netesnosť podtlaku či vyfuku alebo kontakt okolo snimačoo atd. Daj na VAG a da ti smer kade isť po chybe.

Neměla by bejt. Hlavně musíš zjistit, jestli je to sporadická chyba nebo něco trvalýho.

Cez týždeň to poriešim , zatiaľ ďakujem ......

Dnes som to riešil a priznam sa že neviem ako dalej. dali sme to na počitač a tam to vyhodilo niečo ako vadne vyhrievanie lambda sondy,prerušene vedenie... Potom sa vynulovali chyby ,kontrolka zhasla.Išiel som na emiisnu kontrolu a tam som neprešiel,kontrolka sa znovu rozsvietila. Skontrolovali sme kable od obydvoch L.sond a našli sme odtrhnuty kabel na konektore prednej sondy,ale kontrolka svietila stale.Potom som išiel znovu na emisnu a tam mi povedal že na volnobehu by to aj ušlo ,ale pri vysokych otačkach je vysoke CO. Povedali mi že to može byt aj vo sviečkach,škrt.klapke a dokonce že možem mať aj preskočenu reťaz.Teraz neviem či mam vymeniť L.sondu a ktoru - su tam dve, zavadu motora PC neukazuje tak už neviem ako dalej....Poradte prosim......

odtrhnutý kabel jste tedy opravili? Číslo chyby už náhodou nevíš? Podle ní by se mělo dát poznat o kterou lambdu šlo zda před či za katem. Svíčky mají kolik? Jinak na VAGu jde provést kontrola stárnutí lambda sond, ale to chce zajet k někomu kdo to umí.

Odtrhnuty kabel som opravil , bol od prednej sondy,sviečky nemam menene a mam dojem že sa mi zvišila spotreba.Inak auto ide uplne normalne.Počul som že u tychto aut može ist aj o preskočenu reťaz ale neviem ako sa to prejavuje.....

Upraveno od dodok

u přeskočeného řeťezu by jsi měl myslím problémy se startem. Kolik máš najeto teda na těch svíčkách? Nech prověřit ty lambdy. Případně svíce vyměnit, přece jenom je to lacinější verze než lambda

Problemy so štartovanim nemam, najazdene 63000 km a ak vymenim sviečky a bude to vnich tak mi ta kontrolka zhasne sama alebo budem to museť dať na WAG ?

tak ten přeskočený řetěz bych asi vyloučil. Co se týká svící, pokud jezdíš na garančku do Škodovky, tak ti je teď při 60t km vyměnili, pokud nee a ty jsi je neměnil, tak tak učiň neprodleně. No a co se týká svítícího checku, záleží co to tam dává furt za vadu a jestli je trvalá, nebo sporadická. Pokud by byla sporadická, může se stát že po cca 5 nastartováních a následné jízdě (pokud se nobjeví znovu) tak kontrolka zhasne sama. Podle stavu svící, bych tedy provedl výměnu, nechal načíst chyby (můžeš sem pak hodit jejich čísla), nechat je smáznout a jezdit. Pokud se check rozsvítí znovu, načíst chyby a podle toho co se tam objeví řešit problém dál.

Urobim ako si napisal a ozvem sa , zatial dakujem !!!!!

Problém vyriešený ......Poriadne som skontroloval kábel k sonde a zistil som že pri výmene spojky mi utrhli ďalší kábel ktorý vedie až od konektoru. Už sa nedá na nikoho spoľahnuť ani na dobrého mechanika. Jedno opraví druhé pokazí.....

  • 3 týdny později...

Chtěl bych se zeptat na tento problém. Při nastartovaném motoru, při delším volnoběhu, se rozsvítí kontrolka na palubní desce "porucha motoru" a motor ze tří válců jde jen na dva. Při vypnutí motoru a nastartování opět motor běží tak jak má a kontrolka se už nerozsvítí. Můžete mi prosím poradit, o co se může jednat a co s tím? Jedná se o Fabii 1,2 HTP

PS: prosím administrátora o smazání tohoto přízpěvku v sekci Oktavie- závady. Omylem jsem to tam vložil, než jsem zjistil, že je zde sekce i pro fabie.

Luďa ti tam to téma už uzamkl ;) Jinak by to chtělo mrknout přes VAG na paměť závad, co ti to napíše za chybu...já nejsem moc na benzíny, ale dle mne by to mohly být klidně svíčky - kabeláž - cívky?? Díval jsi se už na kabely??

Luďa ti tam to téma už uzamkl ;) Jinak by to chtělo mrknout přes VAG na paměť závad, co ti to napíše za chybu...já nejsem moc na benzíny, ale dle mne by to mohly být klidně svíčky - kabeláž - cívky?? Díval jsi se už na kabely??

Díky za radu na kabelech sem nic nezjistil,leda že by to nebylo na oko vydět.Je pět let stará tak možná že ty svíčky budou pryč.Bude asi lepší dát to na ten počítač.jinak díky za odezvu.

Zdar chlope, mne to robilo tiez! Vymenil som sviecky, indukcnu cievku, a nakoniec mi borci povedali ze mam na pi.. riadiacu 1. Tak som sa na to vysrkal! A prestalo to. Na volnobehu (krizovatke) som jej pridal na 1.000 otacok a drzal som ju. aby nespadla na volnobeh. Vies kazdy ti poradi daco ine, vrazis do auta prachy a hovno z toho.! Moj nazor: nehaj tak. ono sa to poriesi. Bratranc

Podíval bych se na svíčky ! ....kolik už mají najeto ?

Nevím jestli je to málo nebo moc,ale mám tam 45000.zítra to chci dát na ten PC.Jinak díky.

Měl jsem stejný problém.Spravila to výměna svíček a očištění kontaktu na modulech zapalování.Při proměření modulů udávají hodnoty 360až 410 ohm při 20stupních C.Při 2st.hodnota na všech třech 467ohm.Měří se na 2a3 pinu.Někdo psal že na Slovensku stojí zapalovací modul 200éček.Tak at si ho přijede koupit k nám u kelly stojí 1000Kč.

Díky za radu v servisu mi řekli že ještě zkusí změřit tlaky ve válcích a když bude ten třetí mít méně tak to prý bude muset vyměnit hlavu.ptal sem se na cenu hlavy a stojí 17600Kč. tak nevím co dál. co když to nebude a já dám 20000 tis. jen tak. Teď sem stím jezdil a v pohodě. Když zastavím tak to hned zdechnu a je to zatím OK.

Upraveno od Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.

Včera přijel švagr s 1,2htp a svítila kontrolka motoru.VAG řekl 1,válec.Přehodil jsem zapalovací moduly a VAG hlásil stále 1,válec.Po změření kompresí 8-14-16 je vše jasné.Musí se vyměnit kit=hlava s katem,prej chemie katu způsobuje poškození ventilů.U nového kitu je to prý odstraněno.Kit stál loni 12000kč ale letos 28000kč.

Kit stoji 12,kdyz mas servis ve skodarne a 30 kdyz neservisujes v origo.Da se sehnat za 12 i mimo servis.

Byl sem tady u kamaráda co má servis,tak mi to prý udělá za 6 až 7000.Prý posílá hlavu někam na repas.teď mu zrovna měla přijít.má tam takových motorů několik.Říkal že to vypadá na špatný benzín.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.