Peposu Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 jen jsme to opravdu slysel , premislim nad tou jiz zminenou kombinaci bosh + desky ATE , ci kotouce a desky Meyle PD a nebo Feroda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 tak na to fakt zapomen u brzd se fakt vylati priplatit mozna,ze aj original. kombinace ti neporadim . ale na zadek ja planuju nekdy v budoucnu neco levnejsiho a predek asi TRW a komplet nechci to nejak kombinovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 Ondík: ty máš vždycky "zaručený" rady Starline jen přebaluje, čepy, elektro součástky nebrat, baterie jsou ok (tuším přebalený Varty), destičky údajně ok (není to z mé hlavy, je to od známého co má mototechnu), kotouče špatný...jinak zrovna Feroda, alespoň na zadek jsou na Fabii velký aušusy Peposu: pokud to auto nechceš prodat, nejlepší je dát origo kotouče i desky, je to jistota...jinak nejsou od věci ATEčka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peposu Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 prodat urcite ne , mam ju asi mesic a pul takze urcite neprodavam , jen jsem se pal co jsem slysel. Starliny urcite davat nebudu byl to jen blby dotaz , ale nejvic se houpu mezi temi meyle PD a ateckama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 6. Červen 2013 Sdílet Vloženo 6. Červen 2013 meyle jsem neměl, tak nemůžu sloužit... od Meyle zatím jen Meyle HD kosti, ty doporučuju, jsou fakt masivní a drží.....já měl ATEčka na předku a spokojenost, na zadek jsem je bral na jedničkoví Octavie (stejný brzdy jako Fabka 232x9 mm) a taky OK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 13. Červen 2013 Sdílet Vloženo 13. Červen 2013 Co zase? me tech dilu proslo rukama hodne od ciny pres polsko az po originali konzultoval sme to jak s dodavatelema od vyrobcu tak se zakaznikama reference hovori jasne. navic sam sem testoval starline, HARD i maxgear takze vim co a jak. vim kdo prebaluje a co a kdo falsuje apod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bobo Vloženo 21. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 21. Srpen 2013 ondíkTDI-dělal jsi nakonec repas toho brzdiče?Potřeboval bych průměr pístku,abych koupil opravnou sadu a udělal repas.Pískování a barvu mám domluvenou,ale až na září,tak do té doby koupím věci a pak se na to vrhnu.Díky za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 23. Srpen 2013 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2013 nedelal prdim na to. STK projdu a kdybych mel resit repas,tak koupim nove trmeny radej,protoze ta sada sice stoji 180 kc,ale ja se s tim drbat nebudu a v servise ti nauctuji tolik,ze trmen mi vyjde na polovinu. Kdyby nekdo chtel levne dily ozvete se zkusim vytvorit zajimavou cenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DiegoIII Vloženo 1. Září 2013 Sdílet Vloženo 1. Září 2013 musim si rypnout Starline shit znacka ale Baterie a brzdy(desky) od Starline jsou ok musis vedet co od nich...... hlavne nikdy od nich nebrat zadne cepy..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 ja testuju na firemnich autech nasi znacku protechnic a super brzdi to dost ostre nemame zadnou reklamaci na zvlneni narozdil od i znackovych cneove to vychazi stejne jak STARLINE,HARD a maxgear vscehny 3 sem testoval a dopadlo to hrozne nejlepe HARD ten se celkem da. kdybyb nekdo nahodou chtel proaddit pripadne koupit brzdy za lepsi ceny staci se ozvat ted davam na zadek protechnik s tim,ze zkusim nechat ty shit desky co tam jsou pokud nebdue brzdit dam asi MEYLE to hodne prodavam na zadek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 12. Září 2013 Sdílet Vloženo 12. Září 2013 jo a kdyz jsme u toho jak povolujete drzak trmene nebo desek proste unasec desek jak je na 2 imbusy? ja to nepovolil zvedal sem auto,ale ani tuk navic k tomu spodnimu se beznou racnou dostat nemuzu s nastavcem na ten imbus to je moc vysoke. poradite jak to delate? nechci takovou prkotinu davat do servisu a vite jak radi berou dily co si prinese clovek sam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 1. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 1. Listopad 2013 Mám pořád horký pravý zadníkolo, někdy tolik že jsou cítit desky. Vyměněna hadice i brzdič, stejně pořád přibrzďuje, Nějaké nápady co by to mohlo ještě dělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 2. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 2. Listopad 2013 me to dela zvleny kotouc,ale nikdo enchape jak s emohly zvlnit zadni kotouce a jeste BREMBO max. ty zadky me stvou sirka kotoucu a desticek je vpodstate 95% a je to na vyhozeni,protoze to nebrzdi soumerne a vibruje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 chlapi poradte, menim vzadu kotuce aj dosky, dal som dole kotuc aj dosky, do strmena som dal nove dosky a ostalo mi tam akosi malo miesta na kotuc. Ten piest som skusal zatlacit dnu ale nejde to. U prednych drzd to ide celkom zlahka zatlacit piest no u zadnych sa to ani nehne. Poradte co s tym, pouzit hrubu silu a zatlacit to spat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ondikTDI Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 kdyz tomu nerozumis a delas to poprve,tak se zeptej,protoze takto ti zbydou akorat oci pro plac. zadni kotoucove brdzy maji pistky,ktere se zatlaci a zaroven musi otacet specialnim pripavkem. jde to i sikovkama,ale malokdy me to neslo,takze abys nakone cauto netahal do servisu,protoze zadni trmen byva casto zatuhly Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 a ked menim kotuce, je na nich nejaky ochranny lak, treba ho nejako riedidlom ocistit ci sa to zodrie samo pri brzdeni?? dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nej.amant Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Ten lak se obrzdí. Kotouče i desky mám nový, zimmerman Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 3. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 3. Listopad 2013 Nechat tam tu barvu je pěkná prasárna! Než se to ošoupe, tak se můžeš klidně zabít. Buď to jde dolu acetonovým ředidlem, nebo to obruš smirkovým plátnem! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 nakoniec som to tam nechal a zijem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 presne tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 zadni brzdy nemaji takovy brzdny ucinek,... takze se urcite nezabijes .....takze nasadit a jezdit,.... samozrejme cca 500 kmc s rozumem a predvidanim pri brzdeni ...... plati predevsim u prednich brzd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Robo-Cadca Vloženo 4. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 4. Listopad 2013 diky chlapi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
THORIN Vloženo 5. Listopad 2013 Sdílet Vloženo 5. Listopad 2013 Každý svého štěstí strůjce. Vůbec si netroufnu odhadnou, co udělá natavená barva s obložením na destičkách. Za jak dlouho to auto začne brzdit jak má! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
modrafelda96 Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 Proč Fabie s motory např. 1,4 74kW nebo 1,9 TDI 74 kW mají i vzadu kotoučové brzdy a ostatní motorizace mají bubnové? Podle informací má třeba nová Fabie III s motorem 1,4 TDI 77kW vzadu bubnové brzdy. Proč nemá také kotoučové, když se jedná o výkonnější motor, který má 77kW? Nechápu, proč konstruktéři najednou přešli ze zadních kotoučových na bubnové brzdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Chosse tdi Vloženo 27. Únor 2015 Sdílet Vloženo 27. Únor 2015 No na netu se dočteš, že jde o peníze - jak náklady při výrobě tak při následném servise a "trvanlivosti" brzd... Proto zavedli opět bubny ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.