Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Mám jeden dotaz. Nemáte někdo zkušenosti s výměnou vložky vzduchového filtru u Fabie s motorem 1,4 16V 74kW?

Když otevřu víko motoru, tak je vidět pouze velký plastový překryt motoru a vpravo plastový překryt baterky, jinak nikde po pouzdru se vzduchovym filtrem ani vidu ani slechu.

Poraďte. :(

post-8-1145989325.jpg

Vloženo

Já ho mám v pravo nahoře.. takový plastový kryt asi na 4 šrouby.. Ale na fotce ho nevidím... (někde ale být musí... :t ) Zkus jít po trubce sání..ta by tě tam měla dovést..

trubka sání viz obr.

post-8-1145989826.jpg

Vloženo

Přesně tak u 1,4 MPI jsou tam celkem 3 plastový překryty, kdežto u 16V je jeden velký, který vyplňuje skoro celý prostor pod kapotou.

Asi bude někde pod tim překrytem, ale neobjevil jsem způsob jak ho odklopit.

Vloženo
Mám jeden dotaz. Nemáte někdo zkušenosti s výměnou vložky vzduchového filtru u Fabie s motorem 1,4 16V 74kW?

Když otevřu víko motoru, tak je vidět pouze velký plastový překryt motoru a vpravo plastový překryt baterky, jinak nikde po pouzdru se vzduchovym filtrem ani vidu ani slechu.

Poraďte. :(

Daj dole prekryt motoru,otoc ho ,odmontuj spodny diel toho prekrytu a tam je ulozeny vzduchovy filter.

Vloženo
Bemo:

Nevíš náhodou jak se odstraní ten překryt motoru? Nenašel jsem tam žádný mechanismus.

Silovo,je zacvaknuty iba na gumennych kruzkoch ,proste silovo potiahni hore sucasne .Je to trosku silove ,takze sa nezlakni.

Vloženo
Bemo:

Je potřeba to chytit nekde zezadu (blíž oknu) a odklápět nahoru nebo z který strany to vycvakávat? Nerad bych totiž urval nejaký úchyty.

Chyt to po oboch stranach a sumerne tahaj nahor.Ono na tom nemas co pokazit.Musi to ist.Hlavne este odpoj tu hadicu na lavom boku pri pohlade na motor zpredu.

Vloženo
Bemo:

S tou hadicí je to dobrá poznámka. Ta se taky tak "jednoduše" vytáhne?

Nieje tam ziadna objimka,takze ju kludne vytiahnes a po skonceni prac opat nasunies.Hlavne ju tam nasun !!!! ;)

post-8-1145995542.jpg

Vloženo

bemo: ma predbehol ten obrazok to presne vystihuje. zhod ten velky plastovy kryt na motore a otoc ho zo spodu a tam je prisrobovany mensi plast a to je ten filter.

  • o 2 roky později...
Vloženo (editace)

Mám motor 1.4 16V 74KW benzin. Rozhodnul jsem se pro koupi sportovního filtru, asi objednám K&Nko, páč si myslím že jako opravdu kvalita. Mám ale dilema. Rád bych nějaký kit, nechce se mi dávat do plastového boxu jen vložka filtru. Nemáte někdo na svém autě vzduchový kit nebo neco obdobného, za rady děkuju ...

Editováno: , autor: Dejviz
Vloženo

v pripade ze chces zdvihat vykon / menit vyfukove potrubie , vacku , kompresny pomer atd./

je to dobra investicia ak nie ,je zbytocne to kupovat .

papierovy filter je navrhnuty tak aby postacoval pre vsetky rezimy jazdy. pri vymene za bavlnu zmenu vykonu ani nepocitis .

Mechanik mi povedal ze to zle reaguje na jednotku a v zime sa pomaly ohrieva motor / pri otvorenom sani/.

Vloženo (editace)

na spotřebu by to mělo jaký účinek? vačka asi nebude levná sranda, se vším bych to viděl tak na 20 000,- investici :-(

Editováno: , autor: Dejviz
Vloženo

víc práce jak užitku, takže bych na to dlabal a jestli chceš něco pro auto udělat, tak seriový filtr měň častěji, třeba po 15tkm ;)

A na vačku bych se také vyprd, tenhle motor je už vyhnaný docela dost, i když existuje v tovární úpravě s 85kW, takže každý kW navíc bude dost zaplacenej... :feve:

Vloženo

Dejviz: presne ako ti napisali pokial mas 1,4 74kW tak kasli na nejake sportove filtre nic to nepomoze, prave naopak moze uskodit motoru. ano vyrobci sportovych filtrov pisu o ucinejsej filtracii, kdezto ja by som si dovolil pochybovat s dovodu ze sportovy filter dokaze v danom okamihu viac vzduchu prepustit a na zaklade asi coho ze je redsi ako papierovy, cize sa dostava viac bordelu do motora. ja zastavam nazor ze ked si kazdy rok alebo stanovys interval vymeny kazdych 15tkm tak si urobil maximum pre auto a mozes kludne spavat resp. doprajes mu to najlepsie. kasli na sportove hovadiny ktore v beznom aute nemaju vyznam, vyznam to ma u zavodneho. ;)

p.s.: dnes som videl mladeho chalanka na MPI a mal tam spraveny sportovy filter, chudak fabka sice mala sportovy zvuk pri pridani a jemu sa to znacne pacilo tak slapal na plyn ale to auto viac hucalo ako islo. rezruch a putanie pre nic.

Vloženo

Mám v autě jen KN vložku v origo krytu. Poznat je i jen ta vložka, o kitu ani nepochybuju. Autu se líp jakoby dýchá a tím se nechá o něco rychleji vytáčet. Samozřejmě s ohledem na obsah, od 1,2 nebo v tvém případě u 1,4 nelze čekat žádný radikální změny, ale mírné zlepšení :) Co se spotřeby týče, tak o -0,2l/100km oproti tomu, když jsem tam měl origoše. O kitu jsem taky uvažoval, ale spíš jen o nějakým vlastní tvorba, bohužel je to docela složitý, mít všechno přesně vypočítaný atd., ovšem pokud máš nadbytečný penízky (kolem 5-6k), který chceš investovat přímo do kitu určenýho pro Fabii, kde je i řešený odvětrávání skříně, budeš rozhodně spokojenej....

Vloženo (editace)

tak jsem byl tak nějak jak se říká na ten filtr nadrženej a těšil se, alel pěkně jste mě teda shladili :-D se na to asi vykašlu. To mám radost teda, Cimbu mi do toho čip neudělá, vzduchovej filter nebude žádnej zázrak a celej vyfuk by stál ranec ... Jěště mě napadlo poskládat převodovku, zmenšit maximálku aby to mělo větší akceleraci ...

Editováno: , autor: Dejviz

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...