Říjen 17, 201113 r Tak tam už je VNT turbo, chipem se dostaneš na cca 80-85 Kw, když dáš větší trysky, tak někdě okolo 100Kw v klidu, to tě brzdí ted nejvíc.
Říjen 17, 201113 r Chlapi jen takový dotaz mimo mísu. Když se dají větší vstřiky je to prostě bez debat spojené se zvýšením spotřeby?
Červenec 9, 201411 r Ahoj vseci, vim ze je toho tady spousta,ale uz jsem v koncich a mam veliky problem,ktery se spojuje opravdu snad s celym motorem... Pisu za kamarada,moc tady tomu neholduje,ale na aute delame oba. Ma octavii 1.9tdi 66kw chiplou na 84kw kde turbo sepina uz od 1200tis/min.. Jelo se s vozikem (pripojena eletrika) asi cca 60km..po 60km se jelo pak z kopce tak se hodil neutral a kdyz se pod kopcem zaradilo,tak prestalo jit turbo...auto bylo bez tahu a jelo sotva co mohlo..tak nastaly opravy...udelala se diagnostika a jednomu to hazelo chybu ve vsech cidlech a druhymu mechanikovi zase jen tlak v turbu...tak se sehnalo druhe turbo,vymenilo se a zadna zmena, samozrejme vycistene i s hadicemi k tomu...pak se skusila i moje RJ kdyby byla jeho v haji skrz vsechny cidla co hazeli chybu, samozrejme se ulozila,nahrala jeho odskousela a chyby se nacetli take,ale jeho jednotka po prehrati fungovala v mim aute,nastartoval jsem i odjel,takze RJ je v poradku,tak se prehraly a namontovaly zpet do svych vozu...potom se zaclo s rozvodama,kdyby byly slocene,takze i rozvody jsou nive a sestelovane...dale se skouselo i nove palivove cerpadlo a vaha vzduchu take... Auto se pokazde natoci na drb,ale nechce sepnout turbinu...pri jizde jde auto do otacek,ale nezrychluje o moc...a motor jeste divne klepe nahlas...to mame podezreni na hydrosteli, kouknete na video a budeme vdecni za kazdou radu ci pomoc,dekujeme
Září 16, 201410 r Takže kdyby náhodou někdo chtěl vědět kde byl zakopanej pes, tak to bylo špatné ukostreni řídící jednotky. drát byl vyhorelej, ale udržel proud, tudíž to házelo chyby a motor nevěděl co má dělat...
Listopad 19, 201410 r zdarec zvažuji nad zvýšením výkonu u své octy tdi 81kw, typ motoru AHF, najeto 217xxx, chtěl bych vědět co by bylo lepší jestli vstřiky sprint 764 nebo chip? diky (nové téma jsem nechtěl zakládat když je tady už založené)
Listopad 20, 201410 r a to je chip nebo vstřiky? pravě nevim do čeho mam jít a co by bylo lepší jestli ten chip nebo ty sprinty něake rady?
Listopad 20, 201410 r a ještě jsem se chtěl zeptat zda bych dal vstřiky bosch sprint 764 zda by to víc kouřilo nebo ne? diky
Listopad 20, 201410 r To je pouze úprava. Se 764 s org turbem budeš o 10PS lépe, aspúoň tedy u mě a bez kouře.
Listopad 20, 201410 r aha takže když bys mi to udělal ty vstřiky tak bych měl jen o 10ps vic než origo jo?
Listopad 20, 201410 r Záleží jaký typ vstřiků máš , a kolik mají najeto. Pokud máš poslední ekomodely ASV tak z úpravy nevyleze třeba ani 130PS. AHF většinou OK/ viz graf/ u těchto je k 764 už jen malý rozdíl. Musí se přenastavit vstřikovací otevírací tlak. Bez konkrétního auta, se bavíme hodně hypoteticky. Upraveno Listopad 20, 201410 r od motorpower
Listopad 22, 201410 r Bracha mel na AHF 150 koni a 330 Nm , trysky FB Sprint 502 , EGR OFF, turbo (VNT 15) a zbytek HW vse serie. Soft TDI Fun . Takze jestli chces vykon , musis udelat trysky a potom doladit SW
Listopad 28, 201410 r Pokud jsou nové a odborně namontované/seřízené, tak to není spojené se zvýšením spotřeby, samo se bavíme o lehce výkonějších tryskách, např. SPRINT 764 (ne RACE520 apd.) Např. zde: http://race.dieselpower.cz/novinky.php?new=158
Březen 9, 201510 r Nemáte zkušenost s http://www.chiptuning.cz/ ? Čipovali mi TDI 66kw a podle brzdy mi ukazovali, že mám teď cca 86kw, vše mi přišlo ok. Byl jsem v pátek u známého na kafe a zajímalo mě, kolik ukáže auto na jeho brzdě a výsledek něco málo přes 70kw, což mě překvapilo ale hned se mi vysmál, že když se podívám na jejich web, mají při porovnání dvou aut (diesel/diesel), akorát změněny čísla ale graf ukazuje pokaždý stejný průběh motoru. Nechápu, co je špatně, kdyby tam chip nebyl, nemělo by to snad ani 70kw ale za ty roky a nájezd míň než seriových 66kw Upraveno Březen 9, 201510 r od L.Octav66
Srpen 10, 20169 r Ahoj, taky bych se rád zeptal... "zdědil" jsem po otci octu 1 66kw 1,9 TDI - otázka zní, má to cenu chipovat při cca 260tis??? Děkuju
Srpen 26, 20178 r Ahojte, rád bych chip Octavie 1.9TDi 66kw, r.v. 99, ideálně Brno. Co jsem zjišťoval, všichni říkaj: "Je nutno pájet". Co je na tom tedy pravdy? Nehulí mi to a ani nechci, aby po chipu hulilo. Dejte vědět pls. Díky! D.
Červenec 5, 20205 r Dobrý den, chci se zeptat mám o1 r.v. 2002 tdi 66kw chci nachipovat ale mám najeto 420 000. Myslíte že může něco odejít chipem? Popř kde chipovat? Díky za zkušenosti.
Červenec 5, 20205 r Já osobně bych při takovém nájezdu do toho v žádném případě nešel. Ale to je jen můj názor!
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.