najmis Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 Jelikož nás mají zasáhnout velký mrazy tak sem docela zvědavej jaký bude skore příroda/technika Minule jsem natankoval tady v jednom malém městečku a ráno když bylo cca -17C tak jsem startoval na 2x a moc se tomu nechtělo..předtím jsem tankoval převážně Vervu od benziny a startoval jsem na poprvé. Jinak baterka v pohodě motor origo 188tkm 74kw PD Tohle bude asi spíš pro ropáky páč pokud bude fakt hodně kosa hrozí zamrznutí nafty... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pekrt Vloženo 26. leden 2010 Sdílet Vloženo 26. leden 2010 co se tyka tankovani nevybiram nemam s tim problemy startovani v pohode ale pre d zimou byla baterka a dobijeni v servisu na kontrole delam to tak se vsemi auty ktere jsem mnel a bez problemu jinak jemom -15 vic nebylo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 27. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Tak jakej byl u vás pažák kua....? neříkejte že každej dneska nastartoval na 1. škrtnutí..... Tady bylo jen -17C a start i s jinou naftou na 2x Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shotik Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 u me neobjektivni , ac je tu treba -17 tak tankuju u OMV ale co lip casuju si topeni nezavisly takze moturek je teploucek . nicmene nafte to nijak nepomuze ale chytam na jedno skunnuti a projistotu dvakrat zhavim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 27. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2010 (editace) Počkej jak naftě to nepomuže....?Tak nech to Webasto spát a zkus potom startovat ráno... jinak dle testu OMV nafta nic extra...já ted tankoval benzina topQ (verva u nás není) Edit:žhavil jsem 3x ) Nevíte někdo jakej je servisní interval žhaviček 74 PD ? Editováno: 27. leden 2010, autor: najmis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
NNNTomas Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Můj benzíňáček chytnul krásně jako v plus 20°C - jen zvuk byl o cosi jiný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Souhlas že pro ropáky je tahle arktická zima noční můra Já teda vždy radši 2 x nažhavim a pak na drnc chytnu...ale ten zvuk studenýho motoru je opravdu "paráda" jináč u nás - 17 °C a napoprvý Petře žhaviče nemají pevnej interval, mění se až skrátka odejdou...odměříš s OHMETREM měly by mít tuším okolo 10ohmů poku mají míň je to ok... čím vyšší odpor tím je svíčka horší PS: jestli holduje VAGu tak snad i tam by to mohlo ukázat stav žhavičů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shotik Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 nekde sem tu cetl ze omv nafta je do 29 stupnu v pohode . bral sem to vzdycky za good benzin a naftu. jinak nepomuze protoze predpokladam ze naftu to neohriva:)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
najmis Vloženo 27. leden 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. leden 2010 kibi:Chtěl sem je proměřit,ale 9V baterka v měřáku při teplotě v garáži cca -10C nějak klekla..takže zatím odpor neznám a nevěděl jsem jak je to s výměnou(servisím neintervalem) žhaviček....no jsou na 99% origo ...jinak nevím proč by to nechytalo pokud by byly o.k.Na baterku bych mohl jezdit... shotik:Naftu sice ne...ale prostor a prostě celej motor má uplně jiný podmínky pro start diesla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shotik Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 to je jedine v poradku ze ma jiny podminky - lepsi i kdyz je too prohraty tak mus tejne davam pomalou jizdi aby se vzpamatovala prevodovka taky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka_CZE Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Tak ta moja škytá každá den na první otočení startéru. A to dneska bylo - 24°C (Ostrava). Mám tam nějaký zbytek N95 od OMW Klimkovice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kibi Vloženo 27. leden 2010 Sdílet Vloženo 27. leden 2010 Najmis: jasný no, v týhle zimě se nedivím osobně si myslím že po týhle dávce km už nebudou v nejlepší formě...já už taky cítím že nebudou tip ťop a před další zimou udělám "ozimování" = přeměřím popř. vyměním Jináč hnedka po zimě nechám baterku pořádně nabít PS: dnes jsem bral výjmečně OMV arktik diesel oproti u mne zabydlený Vervy, tak uvidim ráno jak se bude holce chtít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radomír Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Přátelé okřídleného šípu, vlastním 1.9 TDI PD. U nás v Ostravě bylo ve středu - 19,5 C. Pokud jsou takové mrazy, raději žhavím dvakrát . V naftě VIF zimní. Co dva roky měním pal. filtr. Naftu nakupuji u Tesca. Zatím bez problémů. Přeji Vám všem snadné starty za jakéhokoliv počasí. Radek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas1450 Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Chudak TDIcka! inac sorry za Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Garrett Vloženo 28. leden 2010 Sdílet Vloženo 28. leden 2010 Starty jsou vždycky na poprvé, tankuje pouze u Shell a vždy na stejné benzínce a s naftou jsem nikdy problém neměl Při těchto mrazech žhavím klidně i 5x Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vlasta Vloženo 29. leden 2010 Sdílet Vloženo 29. leden 2010 U nás nejvíc -16 ráno v šest start bez problému,čily okamžitě,pouze tak dvě tři vteřinky se ty tři válečky v motoru trošku hádaly.Baterka zatím drží,byla dobíjená někdy před vánocema,ale magické oko už zeleně nesvítí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.