Leden 3, 201411 r Nebo se mohl honit s 147kw 2.0 TSI ten ma 4 laufy tos mi teda zkazil večer ale podle toho, co mu člo výfuckama ven, to byla 3,6 jak vyšitá. Nejsem včerejší
Leden 3, 201411 r No jestli 2.0 TSi nebo 3.6 FSi dejme tomu, ale jsem rád že tu kolega WildV6 uvádí svoje postřehy. Jak to pozoruju tak jezdí v podstatě za stejnou spotřebu jako s mým 2.8i V6 a to má navíc haldex!
Leden 4, 201411 r Spotřeba dlouhodobá 11,6 l. Např. od Ferdy ze Strakonic do Litvínova (cca 200 km jízda) 7,8 l/100 km. Z Hradce do Litvínova (cca 200 km jízda - půlka z toho dálnice) 8 l /100 km. Krátké popojíždění např. jen od baráku do krámu a zpět klidně 15-20 l I při rozumném ježdění se po městě nejde pod 12 l dostat naopak pokud vyjede člověk mimo město a jede alespoň pár km dá se spotřeba dostat k osmi litrů a to člověk i jednou za čas mu naloží. Je to o tom, kde, kolik, jakým stylem ty km chce člověk najet ... Myslím že k obsahu a dynamice auta ta spotřeba je na benzínové auto přiměřená.
Leden 4, 201411 r s 2.8 kou jezdim za podobny hodnoty (vetsi obsah sice zvysi spotřebu ale fsi ji oproti mpi zase lehce snizi).. S tim autem se musí umet jezdit, pokud se bude jezdit brzda plyn tak ta spotřeba jde hoodne nahoru (viz spotřeba ve meste) Výhodou u techto vysokejch obsahu je ze např 4x4 či klima má na tu spotřebu minimální vliv. Upraveno Leden 4, 201411 r od lukas.pce
Leden 4, 201411 r Spotřeba dlouhodobá 11,6 l. Např. od Ferdy ze Strakonic do Litvínova (cca 200 km jízda) 7,8 l/100 km. Z Hradce do Litvínova (cca 200 km jízda - půlka z toho dálnice) 8 l /100 km. Krátké popojíždění např. jen od baráku do krámu a zpět klidně 15-20 l I při rozumném ježdění se po městě nejde pod 12 l dostat naopak pokud vyjede člověk mimo město a jede alespoň pár km dá se spotřeba dostat k osmi litrů a to člověk i jednou za čas mu naloží. Je to o tom, kde, kolik, jakým stylem ty km chce člověk najet ... Myslím že k obsahu a dynamice auta ta spotřeba je na benzínové auto přiměřená. ano, taky se mi zdá
Leden 4, 201411 r jirkaK tak ono 3,6SII nie je žiadny závodník , skôr super ťahač vďaka 300-350nm prakticky od volnobehu po max. výkon , s tým aj rozumne fungujuce dsg kde oproti TDI auto neduní po meste na 1000otáčkach , k tomu veľké brzdy , predok legenda FNRG 345MM zadok 310mm chladáky , veľmi rozumné ceny , aj spotreba a do FL jediná kombinácia DSG 4X4 , bola tam síce aj 103kw CR ale s tým sa mne ako človeku od benzínu chodilo divne ....
Leden 4, 201411 r ten motor by mi hodně bavil s turbem. Bohužel, jak už jsme psal, ho zbytečně ještě uškrtili.
Leden 4, 201411 r Jirka - to je potom vec názoru , ja som odchovaný na atmosfére a nemám rád tie otáčky keď turbo netlačí a auto "nejede" ...
Leden 4, 201411 r tož potom to jistí tři turba (já jsem jen zvědav, jak se s těmi triturby popasují u BMW.)
Leden 5, 201411 r také přidám něco k neuvěření....jakou může mít spotřebu můj SUP 3,6FSI, když jedete večer přes Brno plynulou klidnou jízdou v rámci dodržování předpisů ....byla to vzdálenost cca. 20km PS dlouhodobý průměr je samozřejmě trošku jinde Upraveno Leden 5, 201411 r od Bobmaster
Leden 5, 201411 r Tak to je masakr, já mám co dělat abych se slušnouj jízdou vůbec pod 8 dostal Dlouhodobej máš kolik? Já 10,9.
Leden 6, 201411 r tak v létě, když jsem jezdil více mimo město (dovolená, výlety) jsem měl 10,3l. Nyní pro změnu jezdím více město a navíc je zima tak mám 12l
Leden 6, 201411 r Bobmaster, u těch skoro 200kkm, jak to drží? Motor předpokládám OK, ale co převodovka? Měnil jsi něco? Díky.
Leden 6, 201411 r Motor naprosto OK převodovka zatím také OK, ale protože je to moje první DSG tak nemám zkušenosti...jediné co se mně nezdá že slyším a i cítím, když zařadím zpátečku takové cvaknutí. Co máme služebního SUPA - 1.8TSI 7kvalt DSG (najeto 130tis. km) tak tam je to absolutně k nepoznání že se přeřadilo na zpětný chod. Ale jak říkám nemám zkušenost, zatím jsem se automatům vyhýbal obloukem. Před SII jsem měl SUPA 2,8V6 v manuálu a ten měl najeto při prodeji 305tis. a převodovka byla naprosto OK. A o době než to přeřadí na zpátečku by asi mohl každý vyprávět...je to někdy věčnost, než to přeřadí
Leden 6, 201411 r jaky to máš rok? přehrát SW u motoru + dsg. autorizák by ti to měl udělat přes onlinu. jinak tuhle spotřebu kolem těch 7-8 litru není problém, když jedeme okresky či podobně ale ovšem podle předpisu
Leden 7, 201411 r je to model 2009...aktualizace DSG už proběhla - byla na to svolávací akce. Ono "cvaknutí" se neozve vždy...toto jsem zapomněl napsat. Je to zvuk, jako když se přesouvají převody na sucho. Při jízda ale žádné rušivé projevy nejsou, vše řadí čistě a bez škubání. Na aktualizaci motoru jsem se neptal, vyzkouším se zeptat ve škodovce
Leden 7, 201411 r Tak to by mě zajímalo s tím motorem taky, já mám rv. 2010, nikdy jsem nezkoumal jestli je přehrátej SW.
Leden 7, 201411 r Se SW motoru nevím, ale jestli si dobře pamatuji, tak 2009 jezdila na 98ku a 2010 už na 95ku. Rozdíl byl ve spotřebě a zrychlení.
Leden 7, 201411 r Jo to jo, ale jsem se nějak rozhodnul, že to nebude na škodu. Cena je tady stejná skoro jako nafta, tak to nějak neřeším. Najel jsem s tím už 60 000 km , ale nemám to s čím porovnat. Mě se zdá že to jede jak chci.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.