Sniper_2003 Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 Neměl jsem na mysli, že ti chip ovlivnil převodovku nýbrž podpořil vylítlou ojnici. Nebylo by to poprvé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr 1.9TDI Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 Taky jsem spekuloval,já si to nemyslim,ale netvrdím že ne.V době kdy se mi to stalo tak jsem taky všude hledal jak se to mohlo stát.Ale když jsem to řešil tak i octy v záruce s tim měly problém a i bez chipu.Ve škodovce ti to nikdo neřekne.A jak píšu,uz 2 roky tam mám motor z MR2010 stále pod chipem a zaplať pánbu žádnej problém.Já jsem názoru že prostě už z výroby bylo něco špatně a na tom kdo s tim jezdí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 Nu víme o tom, že od roku 2007- začátek 2009 na BXE tyto vady byly ovšem na 2006 je to celkem ojedinělý případ tedy pokud ji nemáš z konce roku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr 1.9TDI Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 Jo jo,myslim,že 12.měsíc 2006.Už jsem začal přemýšlet,že bych to i prodal,ale dneska si nevybereš.Ale přitom jsem s ní spokojenej.Udělal jsem ji,stálo to koruny,ale bavilo mě to.Ale zacíná mi připadat,ze zacínám cpát do oprav.A samý takový jobovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 takže MR07 ...tak to je jasné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiSKO83 Vloženo 8. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2014 (editace) Mám motor BXE v Octavii 2 FL, která je vyrobená 09/2009 a podle dokumentace je to už MR2010. Teď mám najeto cca 115 tis. km. Z toho, co jsem se dočetl, by se mě tento problém týkat neměl. Nebo se pletu? Editováno: 8. Srpen 2014, autor: MiSKO83 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 8. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2014 u tohoto MR som sa s deštrukciou ešte nestretol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 8. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2014 nedávno som mal MR2010 na dvore bez ojnice , 176tkm 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiSKO83 Vloženo 8. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 8. Srpen 2014 libero: tak to jsem rád ;-)! suri.: bylo to BXE nebo BLS? Melo to chip?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 9. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2014 BXE , servisované bez chipu /firemné , jazdené dlhé trasy / Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 9. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 9. Srpen 2014 nedávno som mal MR2010 na dvore bez ojnice možno prototyp na 3-válec 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 22. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2014 tak dnes sused , BXE , niečo cez 20000km 2007čka , ojnica prvý valec von kto chce kam ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
šulda Vloženo 23. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2014 Ten nájezd ale asi bude o nulu víc? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 23. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2014 jop sorry , chlap na tom najazdil málo , nejakých 30tkm , a auto spláca ... keby mám ja každý rok čo najazdím na jednom 22-25tkm a na druhom 13tkm meniť shortmotor tak som slušne v prdeli ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
okubik Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 Škoda, že jsem o tomto vlákně nevěděl dřív, než mi ojnice praskla...motor KO. Octavia 2 77 kW před faceliftem (2008/6), motor BXE v originálním factory setupu, najeto 200 tkm, olej měněný po 15 tkm, pravidelný servis dosud bez závažnějších provozních poruch. Jízda především poklidná na dálnici při 3300 rpm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 24. Září 2014 Sdílet Vloženo 24. Září 2014 no čo už,si jeden z mnohých ďalších Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mauditt Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 Škoda, že jsem o tomto vlákně nevěděl dřív, než mi ojnice praskla...motor KO. Octavia 2 77 kW před faceliftem (2008/6), motor BXE v originálním factory setupu, najeto 200 tkm, olej měněný po 15 tkm, pravidelný servis dosud bez závažnějších provozních poruch. Jízda především poklidná na dálnici při 3300 rpm. Ahoj, bol si prvý majiteľ ? Menil si si olej sám alebo niekto Ti menil bez Teba ? Aký typ oleja ? Dokázal by si odfotiť kúsky ojničných pánví po tom, čo sa Ti to stalo, ak sa teda ešte dostaneš ku častiam motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
okubik Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 Ne, je to auto od Arvalu, kupovane v 140 tkm, soudě podle jeho stavu udržované. Olej tuším 5W30 Shell měněný po 15 tkm. Auto je toho času v dílně, kam se teď nedostanu, ale dle popisu klasický scénář - selhání u šroubů ojnice následované vysvlečením ložiska a postupnou destrukcí kliky následované prasknutím ojnice. Překvapivě hlava je prý bez úhony. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 njn , ty nesmrtelný tdi ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 Každý motor má něco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
S0T0 Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 jak to tady tak čtu, tak začínám být nervózní... BXE 205tkm, 10/2007... nechám to omrknout při rozvodech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 (editace) Jsem se přehlédl v roku proto jsem příspěvek pozměnil. Být tebou nechal bych to preventivně vyměnit. Editováno: 25. Září 2014, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 25. Září 2014 Sdílet Vloženo 25. Září 2014 jak to tady tak čtu, tak začínám být nervózní... BXE 205tkm, 10/2007... nechám to omrknout při rozvodech. ideš do výmeny šróbov? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 26. Září 2014 Sdílet Vloženo 26. Září 2014 každý nie , minimálne nie závady s nevratnou deštrukciou motora , a čo tak sledujem tak to nie je šrobami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 26. Září 2014 Sdílet Vloženo 26. Září 2014 a čím myslíš??...lebo sa vedú len dohady,ale finálny záver nikde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.