greypes Vloženo 5. Květen 2006 Vloženo 5. Květen 2006 Mám problem, po nastartování studeného motoru a ujetí 15-20ti kilometrů motor přestane jet,ztratí výkon a začnou kolísat otáčky které mají nejvíc kolem 2000 ot/min až úplně zhasne a nejde nastartovat. Startér motorem ale otáčí. Po vychladnutí jde zase nastartovat,píše chyby - plnící tlak reg.odchylka P1550,regulace počátku vstřiku regul. odchylka P 1248 Poraďte Citovat
cosby Vloženo 6. Květen 2006 Vloženo 6. Květen 2006 Podle čísla chyb si v DP najdi postup odstanění a postupuj tak Citovat
Host Guest_greypes Vloženo 6. Květen 2006 Vloženo 6. Květen 2006 To Cosby: Bohužel nemám ted momentálně přístup k DP. Nemohl by jsi poradit, jestli ji máš doma ty??? Citovat
karel Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 Tak mi přestala táhnout moje Octavka 66kw,r.2003,najeto 160000tkm.Do kopce vůbec netáhne,na rovině zrychluje pozvolna(chybí zátah turba).Dá se zjistit na VAG na 100% jestli je problém s váhou nebo turbem.Mám podezření na váhu,nevíte kde ji sehnat za slušné peníze(originál). Citovat
cosby Vloženo 29. Květen 2006 Vloženo 29. Květen 2006 asi váha,při těch KM.Zjistit se dá Vagem.3060,-Kč ve Škodovce.Neřeš to Annoncí,nevíš,co koupíš,tak máš záruku Citovat
JasteR Vloženo 30. Květen 2006 Vloženo 30. Květen 2006 Tak mi přestala táhnout moje Octavka 66kw,r.2003,najeto 160000tkm.Do kopce vůbec netáhne,na rovině zrychluje pozvolna(chybí zátah turba).Dá se zjistit na VAG na 100% jestli je problém s váhou nebo turbem.Mám podezření na váhu,nevíte kde ji sehnat za slušné peníze(originál). A netahne porad? nebo zase na chvily jede kdyz zapnes/vypnes motor? Citovat
karel Vloženo 30. Květen 2006 Vloženo 30. Květen 2006 Netahne porad.Ani kdyz znova nastartujes. Citovat
wert10 Vloženo 31. Květen 2006 Vloženo 31. Květen 2006 Tak mi přestala táhnout moje Octavka 66kw,r.2003,najeto 160000tkm.Do kopce vůbec netáhne,na rovině zrychluje pozvolna(chybí zátah turba).Dá se zjistit na VAG na 100% jestli je problém s váhou nebo turbem.Mám podezření na váhu,nevíte kde ji sehnat za slušné peníze(originál). Tak tenhle problém jsem řešil nedávno.Dal jsem to do servisu a byla vadná váha vzduchu a snímač rychlosti.Váha stála 2800kč. a snímač 160kč.V servisu mi bylo řečeno že poslední dobou se to stává často a proto tenhle díl zlevnili. Citovat
karel Vloženo 1. Červen 2006 Vloženo 1. Červen 2006 Tak panove, problem je vyresen.Nebyla to vaha vzduchu ani turbo ani zadna jina vadna soucastka.Byla to prachsprosta lasicka nebo kuna.Vsiml jsem si stop na plastu motoru,par vypadlych hadic z drzaku a nakonec jedna hadicka, ktera byla vypadla z motoru pod krytem na prave strane.Predpokladam, ze kdybych jel do servisu tak bych dopat asi jako wert10.Mimochodem jsem tam manzelku poslal v pondeli, aby se na to podivali pres VAG a bylo ji receno, ze to muze byt vahou nebo turbem, a ze by to auto tam potrebovali nechat aby mohli diagnostikovat v cem je problem.Mam chut hadicku vytahnout a zavest jim to tam, aby se videlo jaci jsou odbornici a poctivci.Ale bohuzel za tri tydny jedu na dovcu a nemam cas,musim jeste vymenit celni sklo, ale ted uz mam jisto,ze u nich si to delat nenecham.Diky za odevzvu vsem. Citovat
cosby Vloženo 1. Červen 2006 Vloženo 1. Červen 2006 jj,to přesné se stalo kámošovi.Měl prokouslou hadičku od N75 k turbu.Taky měl rozežhranou deku na kapotě Citovat
Hynek Vloženo 6. Červen 2006 Vloženo 6. Červen 2006 Netahne porad.Ani kdyz znova nastartujes. A co znamená když se nastartuje,a motor jde zase bez problémů?To nebude váhou? Citovat
Fantik Vloženo 6. Červen 2006 Vloženo 6. Červen 2006 Tak to váhou neni, buď hadičky, ventil N75 nebo lopatky na turbu. Citovat
Šakal Vloženo 10. Červen 2006 Vloženo 10. Červen 2006 Zdravim kluci ja som taky problem že mi auto netahalo do kopce a otačky mi šli do 3000 o dost.Bol som s tim na diagnostike a povedali mi že je to vaha vzduchu(u nas na slovensku som se ptal a stoji 8000 Sk) a tu v prahe sem si ju požičal na vyskušanie v Šterboholach(maju tam čorky z Boleslavi nove za 2500 kc) po vymene žiadna zmena a po dlhom badani som zistil ze mi nechodi tiahlo na podtlakovom ventile na turbe premazal som ho a rozhybal a ide jak hodinky. Citovat
znamky Vloženo 15. Červen 2006 Vloženo 15. Červen 2006 Ten sám problem dnes jsem jel 100 km, auto vůbec netáhlo jak mělo. Vyřizování a po 3 hodinách jel na zpět a auto jelo jak z praku. Co mi prosím poradíte? Citovat
PetrTDI Vloženo 17. Červen 2006 Vloženo 17. Červen 2006 Já mám podobný problém: poslední týden má auto trochu větší spotřebu a začalo kouřit (předtím bylo za výfukem naprosté čisto) a ještě má trošku divný zvuk motor. Co myslíte? Váha, egr nebo nejaká díra v sání... Ale auto jede pořád cca stejně svižně. Mám tam 170tkm. Díky za rady. Citovat
lisky Vloženo 17. leden 2008 Vloženo 17. leden 2008 (editace) Ahoj všem, opět sem jdu otravovat se svou Octou TDi 66kW rok 97 najeto cca 250 000km, rozvody měněny před cca 35 000km, olej má 8000km najeto, prostě relativně pohodovej stav... Věc se má takto... Při klidnější jízdě je vše v pořádku, jakmile se otáčky přiblíží k hranici 3000ot/min, přestane to táhnout... prostě nejede... nejde vytočit víc jak na 2000 otáček... po zhasnutí motoru je zase vše v pořádku... Je jedno jestli jedu s motorem teplým nebo studeným, jestli najedu 2km nebo 200... prostě nesmím přesáhnout 2750ot/min, nebo přestane jet... Dal jsem tedy novou váhu origo PIERBURG jako byla i původní, protože jsem si myslel že závadou je váha vzduchu, ale dělá stále úplně to samé. Turbo si stále spokojeně hvízdá tak předpokládám že bude v pořádku. jestli to bude nějaká drahá katastrofa tak mě ted po Vánocích vodvezou jinak VAG hlásí váhu sporadicky, ale to už hlásí od léta a hlásí to i ted s novou váhou.. Měl by někdo nějaký nápad? Slyšel jsme snad něco o nějakém ventilu u Turba a pak že prý rozhozené rozvody, ale to se mi moc nezdá Jinak poprvé mi to udělalo při celkem hodně brutální jízdě z krumlova do Prahy kolem půlnoci... byl jsem jediný na dálnici tak sem Oktě dával kotel, jako že fakt hodně, otáčky byly kdesi kolem 4500ot/min a ručička tachometru taky někde daleko no a pak v jednom táhlém kopci na dálnici auto škublo, ztratilo výkon a od té doby dělá toto co jsem popsal... Docházej mi nápady a začínám být nešťastný Editováno: 17. leden 2008, autor: lisky Citovat
octaviaman Vloženo 18. leden 2008 Vloženo 18. leden 2008 (editace) no,pokud není zasraný turbo,tak ventil N75 náhodou nepojedeš v nejbližší době Prahu?potřeboval bych vyzvednout nárazník! přidej se: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19768 Editováno: 18. leden 2008, autor: octaviaman Citovat
lisky Vloženo 18. leden 2008 Vloženo 18. leden 2008 no,pokud není zasraný turbo,tak ventil N75náhodou nepojedeš v nejbližší době Prahu?potřeboval bych vyzvednout nárazník! přidej se: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19768 Ahoj, no v nejbližší době to nemám v plánu, jak moc v nejbližší době? jezdím tam cca jednou za měsíc a naposled jsem tam byl před týdnem.. Jináč ano, dnes už VAG nehlásil váhu, takže přecijen to výměnu tak i tak chtělo a ted hlásí ten ventil, tak ho seženu a pak se uvidí.. la ebylo to tak i na rafu... ve 3000ot už to má přes 2 bary místo 1,8 tak to jednotka utne a hodí nouzák.. Citovat
octaviaman Vloženo 18. leden 2008 Vloženo 18. leden 2008 Ahoj, no v nejbližší době to nemám v plánu, jak moc v nejbližší době? jezdím tam cca jednou za měsíc a naposled jsem tam byl před týdnem..Jináč ano, dnes už VAG nehlásil váhu, takže přecijen to výměnu tak i tak chtělo a ted hlásí ten ventil, tak ho seženu a pak se uvidí.. la ebylo to tak i na rafu... ve 3000ot už to má přes 2 bary místo 1,8 tak to jednotka utne a hodí nouzák.. nejlépe příští týden,mám tam nárazník víš nejlepší by bylo si ten ventil od někoho půjčit a zkusit jak to pojede,řešil jsem to samé a měl jsem možnost si to vypůjčit nové ve škodovce u Ola,ale nevím když se neznáte jestli by ho půjčil. přidáš se k jihočechům?z Krumlova je tam už Doli černá OII RS,já jsem taky původně z Kájova ale ted bydlím v Č.B. Citovat
drapek Vloženo 18. leden 2008 Vloženo 18. leden 2008 no,pokud není zasraný turbo,tak ventil N75náhodou nepojedeš v nejbližší době Prahu?potřeboval bych vyzvednout nárazník! přidej se: http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=19768 turbo nemůže být špinavé ten jeho 66kw nemá naklapěcí lopatky,nemá tam být co zaseklé Citovat
octaviaman Vloženo 18. leden 2008 Vloženo 18. leden 2008 turbo nemůže být špinavé ten jeho 66kw nemá naklapěcí lopatky,nemá tam být co zaseklé jo,jsem si nevšiml roku výroby,omlouvám se,beru z5,ale ten ventil bych zkusil Citovat
lisky Vloženo 19. leden 2008 Vloženo 19. leden 2008 jo,jsem si nevšiml roku výroby,omlouvám se,beru z5,ale ten ventil bych zkusil Jo, myslím taky že to bude ventil, pro sichr dnes vyměním taky všechyn ty hadičky co jsou kolem, kdyby nějaká byla spuchřelá a unikalo to tam.. Jinak na ten jihočeský srazík jsme se tedy přihlásil a těším se Citovat
TDIfun Vloženo 19. leden 2008 Vloženo 19. leden 2008 turbo nemůže být špinavé ten jeho 66kw nemá naklapěcí lopatky,nemá tam být co zaseklé Kde jsi na to prisel??? Tam je taky regulace klapkou a ta se klidne muze seknout.Nebo zaseknout banka na regulaci te klapky. Citovat
drapek Vloženo 19. leden 2008 Vloženo 19. leden 2008 Kde jsi na to prisel??? Tam je taky regulace klapkou a ta se klidne muze seknout.Nebo zaseknout banka na regulaci te klapky. baňka se může seknout to jo,ale to se moc často nestává, u obtokových turb bývá hlavně chyba v N75 nebo v hadičkách ale musel jsi mi to vyvrátit že Citovat
lisky Vloženo 20. leden 2008 Vloženo 20. leden 2008 Ještě jestli mohu otázečku, dnesk jsem zkoumal hadice, nic zvláštního jsem nenašel, tak jsem sundal N75 ventil a káplo z něj černá kapka, asi kapka oleje, a je to i v jedné té hadičce. Jako né že by plné oleje, ale špiní to... tak něják... Jo a ten ventil jsem pak zkoušel na zdroji 12V a foukal do něj a normálně se zavíral a otevíral. No musím tu někoho sehnat, kdo by se nebál mi na 10minut půjčit ventil z funkčního TDi, pak se pozná snadno jestli ej to N75 nebo ne.. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.