Listopad 3, 200816 r to markony: není to tak jednoduché jak si myslíš, uvidíme jak dlouho ti to bude fungovat.
Listopad 3, 200816 r ja neměl zarezlou banku ani lopatky jenom ten čep co je zastrčenej v tom turbu jak za něj taha to tahlo od banky ma pruměr asi 12mm
Listopad 4, 200816 r Zdravím pánové dnes jsem nechal vyměnit hadičky od ventilu N75 na dvou místech byli poškozeny. Jestli tam byla díra to nevím..Při kontrole ostatních hadiček zjistili, že je poškozený ventil,ý který vede taky k turbu v motoře je umístěn hned vedle ventilu N75 nevím jak se správně nazývá. Bylo ulomené ustí pro navlečení hadičky. Po opravě se mě zdá že motor jede líp, táhne pěkně až do 4000 ot. Doufám ,ze už to bude o.k...
Listopad 8, 200816 r Ahoj, v posledních 2 měsícich se mi stalo to same, najednou přestalo jít turbo, žádný výkon a po znovu nastartování vše ok, jako by se nic nestalo. VAG mi zjitil tuto chybu: 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena P1557 - 35-10 - - - Sporadicky Co přesně tato chyba znamená? Je to najisto špatný ventil N75 nebo i neco jineho? Hadicky jsem mel poskozené tak jsem je znovu zaizoloval, nevim jestli to pomůže nebo jestli se maji vymenit za nove. Jo a na kolik ten ventil N75 tak vyjde? Díky moc za odpovedi Martin
Listopad 8, 200816 r Ahoj nejsem žádnej odborník ale ty hadičky vyměn pokud jsou poškozený. A na ten ventil koukni sem... http://ostatni-dily-prislusenstvi.sbazar.c...r-o2006553.html Taky záleží co máš za motor.... Upraveno Listopad 10, 200816 r od olisoft citovanie predchadzajuceho prispevku je ZAKAZANE
Listopad 8, 200816 r tak tuto chybu: 17965 - Regulace plniciho tlaku Regulacni mez prekrocena jsem mel taky.zatuhla regulace lopatek.vycistilo se turbo a vse je jak ma.pada ti to do nouzaku ne?kdyz tomu vytnes auto jede jako by bez turba a az znovu nastartuje je vse ok,dokud tomu nedas zatez ze?
Listopad 9, 200816 r Ano přesně tak pada mi to jen občas do nouzaku, ale asi před měsicem jsem měnil turbo, protože uz cele odeslo. Nemuze to byt i tim ventile. Hadicky vymenim za nove, to nebude takova investice, ale myslim ze se tim problem nevyresi.
Listopad 11, 200816 r to je divny ale,ale pokud to pise regulace plniciho.... tak me rbylo receno lopatky a lopatky to opravdu byly....zkus ventil N75 nebo tak mozna banka,.,....
Listopad 13, 200816 r Ahoj lidi už mam dlouhou dobu problém. Mam octu 1.9 TDi 66KW a ze dne na den auto ztratilo výkon dřív to táhlo i když jsem to lochtal.Jde i poznat že to víc žere.a to kopce to nejede.Jsou i dny kdy jde poznat že to jede.Bylo to na 3 diagnostikách i ve Škoda servisu a žádná závada.Ve škodě mi řekli že by to mohli bejt vstřiky ale jen naznačili.Kámoš z bosche mi to taky říka.Už si nevím rady. Tlaky turbo Váha je prej v pořádku. mam naměřeny naké grafi co jsme zkoušeli s kámošem ale moc se v tom nevyznam.Jo a i spotřeba se zvedla ale zase to dělá jen někdy z 5 na 7. tady je moje auto udaje http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=45890 Zde ke stažení grafy v různejch úsecích za jízdy i po nastartování http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/00537/...ar_33.13KB.html
Prosinec 1, 200816 r Stává se mi, že když auto proženu po dálnici vysokou rychlostí, tak najednou ztratí výkon, jako kdyby nejelo turbo. Po vypnutí klíčku a nastartování, zas jede normálně. Je to Octavia I s motorem 1.9TDi 66kw. Taky se hodně klepe celé auto při volnoběhu. Nevíte čím to je?
Prosinec 1, 200816 r tak to chvění by mohl dělat uvolněný setrvák, ale teď si nejsem jist, jestli i 66kW mají dvouhmotnostní. Ale pokud ano, tak je to běžná bolest, se kterou se dá jezdit. Co se týká ztráty výkonu, tak to vypadá na překročení plnicího tlaku turba, což bys měl mít zapsáno, jako závadu. Mě se stalo nedávno totéž.
Prosinec 1, 200816 r Měl bys dodat rok výroby a s tím turbem by to chtělo log takhle je to jako věštit ze skleněné koule.
Prosinec 1, 200816 r ten volnoběh by teoreticky mohl být spodní silenblok na motoru jinak ten výkon, určitě na diag, vypadá to, že padne do nouzáku Upraveno Prosinec 1, 200816 r od rolbař
Prosinec 1, 200816 r Zdravím pánové dnes jsem nechal vyměnit hadičky od ventilu N75 na dvou místech byli poškozeny. Jestli tam byla díra to nevím..Při kontrole ostatních hadiček zjistili, že je poškozený ventil,ý který vede taky k turbu v motoře je umístěn hned vedle ventilu N75 nevím jak se správně nazývá. Bylo ulomené ustí pro navlečení hadičky. Po opravě se mě zdá že motor jede líp, táhne pěkně až do 4000 ot. Doufám ,ze už to bude o.k... Ale nebylo po 2 dnech mě to opět padlo do nouzáku.... Na konec to vyřešila výměna ventilu N75.... Prověřeno 100 km trasou opravdu plně zatíženým autem vozík,plný kufr, 4 dospělé osoby....
Prosinec 3, 200816 r Ahoj, i ja resim stejny problem. Včera z niceho nic me spadly otacky do nouzoveho rezimu a to jsem motor nemohl tocit vic jak cca 2500 ot/min. Motor jsem vypnul a znovu nastartoval a auto zas jelo normalne. Ted jsem to jeste projizdel do tahlych kopcu a motor jede v pohode az k maximalnim otackam. Nevim co si mam o tom myslet. Vag nic nehlasi a kontrolka zhaveni se me nerozsvitila. O svem problemu jsem psal na SZ garnymu clenu fora skoda a ten ma nazor ze je spatna regulace turba. Muj nazor je takovy ze turbo je asi v pohode co se tyka regulace, ale v dobe toho vypadku vykonu asi ta regulace nefungovala spravne - muj nazor. Pred 14 dny jsem menil vahu vzduchu protoze motor ztracel po prekroceni 3000 ot/min. na vykonu. Po vymene vahy vzduchu nastala vyrazna zmena a motor ma plynulej zatah. Byl bych rad za Vase nazory a postrehy k danemu tematu. Pokud by to byl elektromagneticky ventil N75 to by Vag hlasil ne? Chozee Upraveno Prosinec 3, 200816 r od Chozee
Prosinec 4, 200816 r Ahoj Doporučuji zajet za Indim . Sám to člověk stejně nevyřeší. Měl jsem stejný problém. Vyčistil mně turbo a auto zase letí jako šíp. Proto mu touto cestou ještě jednou DĚKUJI . Skvělá práce
Prosinec 4, 200816 r zdravím vše. . tak co tady opět čtu asi po milionté .. nevím jak si představujete vaše opravy .. po netu ??? to fakt asi ne.. Problém turba a jeho chodu je docela dost složitá věc a jak sem psal chosee tak jsem psal ,že by to mohlo být toto ale i dalších 5 věcí .. tak nechápu nad čím tady špekulujete bez diagnostiky... Ono totiš doba v technice poskočila a už dneska nestačí jen kladivo a šroubovák .. někomu se pokazí to a někomu zase ono .. tímto se nechci nikoho dotknout ... jako chápu ,že tu je dost schopnejch lidí co si v klidu vymnění olej či destičky.. ale zrovna problémy motoru a tubra bych doporučil sveřit spíš někomu kdo tomu trochu rozumí ...
Prosinec 4, 200816 r to garny: přesně tak , jen jsem to tu pořád dokola nechtěl psát. to Spinner: dík
Prosinec 4, 200816 r to garny: přesně tak , jen jsem to tu pořád dokola nechtěl psát.to Spinner: dík jo jo je to pořád jak na kolotoči .. prostě dokola.. zrovna dneska jsem to tu řešil ..zase turbo ...
Prosinec 6, 200816 r jojo jak rikas garny u tychto aut je to porad dokola tyto problemy s turbem taky uz jsem jich tu mel mraky
Prosinec 6, 200816 r přihodím svou zkušenost 1.8T RS , občas jen tak vyplo turbo za jízdy (při nižších otáčkách), po nastartování prvně naskočilo. Čím dýl to trvalo, tím spíš pak už turbo nenaskočilo až nešlo vůbec. V servise mi pak vyměnili palivové čerpadlo a teď se zdá vše OK - tedy doufám, ještě jsem na tom tolik nenajezdil, ale zatím vše (ťuk ťuk) funguje...
Prosinec 7, 200816 r PRINCIP REGULACE A FUNKCE TURBA - proměnná geometrie + N75 Upraveno Prosinec 7, 200816 r od Chozee
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.