lukasmach Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 Mám problém,který mě trápí již delší dobu. Mám combíka 2003 1,2 12V HTP na LPG a má to už najeto 127 000 km. Poměrně často se stává, že když motor nebývá ještě zcela zahřátej, ale občas také i po delší době, že když přidávám plyn, začne se motor dosti cukat. Pak uberu a většinou to pomůže. Jen pro pořádek, v tuhle chvíli většinou ještě jedu na benzín, takže by to neměla být otázka spojená s LPG. Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 Mám problém,který mě trápí již delší dobu. Mám combíka 2003 1,2 12V HTP na LPG a má to už najeto 127 000 km. Poměrně často se stává, že když motor nebývá ještě zcela zahřátej, ale občas také i po delší době, že když přidávám plyn, začne se motor dosti cukat. Pak uberu a většinou to pomůže. Jen pro pořádek, v tuhle chvíli většinou ještě jedu na benzín, takže by to neměla být otázka spojená s LPG. Díky za rady A co Check motoru (oranžová kontrolka) se ti rozsvěcuje? Předpokládám že svíce už máš měněné, když jsi se ptal v jiném threadu, jaké tam mají být. Jen tak pro zajímavost, jak dlouho tam máš plyn resp.kolik jsi na něm najel? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
per Vloženo 8. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 8. Listopad 2007 Řeším podobný problém, konkrétně se objevuje cukání/dírka v plynu okolo 2700ot. Jen při zátěži vozu převážně na 2 a již méně i na 3 rychlostním stupni. Nemá vliv jestli studený či teplý motor. Vyměněno či testováno: několik typů svíček, klapka, obě lambdy, pal. i vzd. filtry a měřeny vstřiky. Ale stále neznám příčinu. Napadá mě ještě : pal.čerpadlo,některé motorové čidlo apod. 1.4mpi 50kw do 56kw(Sportmotor) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukasmach Vloženo 9. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 Mám problém,který mě trápí již delší dobu. Mám combíka 2003 1,2 12V HTP na LPG a má to už najeto 127 000 km. Poměrně často se stává, že když motor nebývá ještě zcela zahřátej, ale občas také i po delší době, že když přidávám plyn, začne se motor dosti cukat. Pak uberu a většinou to pomůže. Jen pro pořádek, v tuhle chvíli většinou ještě jedu na benzín, takže by to neměla být otázka spojená s LPG. Díky za rady A co Check motoru (oranžová kontrolka) se ti rozsvěcuje? Předpokládám že svíce už máš měněné, když jsi se ptal v jiném threadu, jaké tam mají být. Jen tak pro zajímavost, jak dlouho tam máš plyn resp.kolik jsi na něm najel? Check motoru se rozsvěcuje /je zajímavý, že většinou v souvislosti s větší ránou do podvozku-hrbol na silnici, ale po čase se vypne-když zasvítí na auto pořádně slunce, občas při jízdě, ale i v garáži/, ale bylo mi řečeno, že to nic neznamená - jak v servise LPG, kde to diagnostikoval, tak ve Škodovce, kde prošla též diagnostika z jara. Plyn je tam od 6/04, a najeto je na něm asi přes 100 000 km. Zrovna včera jsem byl v Praze a pozoroval jsem, že něco podobnýho /cukání/, ale ne tolik výrazné se stává, pokud přidám trošku víc plyn, třeba na čtyřku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 Check motoru se rozsvěcuje /je zajímavý, že většinou v souvislosti s větší ránou do podvozku-hrbol na silnici, ale po čase se vypne-když zasvítí na auto pořádně slunce, občas při jízdě, ale i v garáži/, ale bylo mi řečeno, že to nic neznamená - jak v servise LPG, kde to diagnostikoval, tak ve Škodovce, kde prošla též diagnostika z jara. Plyn je tam od 6/04, a najeto je na něm asi přes 100 000 km.Zrovna včera jsem byl v Praze a pozoroval jsem, že něco podobnýho /cukání/, ale ne tolik výrazné se stává, pokud přidám trošku víc plyn, třeba na čtyřku. ty hrboly, to mi připadá jak nějaký konektor, nebo kabeláž ... ... co to vlastně hlásí za chybu, když píšeš "diagnostikoval v servisu LPG"? stále jsi nenapsal jestli jsi už měnil svíce? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukasmach Vloženo 9. Listopad 2007 Autor Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 Check motoru se rozsvěcuje /je zajímavý, že většinou v souvislosti s větší ránou do podvozku-hrbol na silnici, ale po čase se vypne-když zasvítí na auto pořádně slunce, občas při jízdě, ale i v garáži/, ale bylo mi řečeno, že to nic neznamená - jak v servise LPG, kde to diagnostikoval, tak ve Škodovce, kde prošla též diagnostika z jara. Plyn je tam od 6/04, a najeto je na něm asi přes 100 000 km.Zrovna včera jsem byl v Praze a pozoroval jsem, že něco podobnýho /cukání/, ale ne tolik výrazné se stává, pokud přidám trošku víc plyn, třeba na čtyřku. ty hrboly, to mi připadá jak nějaký konektor, nebo kabeláž ... ... co to vlastně hlásí za chybu, když píšeš "diagnostikoval v servisu LPG"? stále jsi nenapsal jestli jsi už měnil svíce? No on to sice diagnostikoval, ale řekl mi, že to byla jen nějaká maličkost nic víc. Že trošku upravil směs. Na svíce ještě nebyl čas. Příští týden mi to všechno má známej dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2007 No on to sice diagnostikoval, ale řekl mi, že to byla jen nějaká maličkost nic víc. Že trošku upravil směs.Na svíce ještě nebyl čas. Příští týden mi to všechno má známej dělat. no jestli to byla maličkost, tak tipuji "směs příliš chudá" obvyklá hláška v souvislosti s provozem na LPG, obzvlášť pokud upravoval směs jinak bych počkal na nějaké závěry až po výměně svíček Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mISHA Vloženo 10. Listopad 2007 Sdílet Vloženo 10. Listopad 2007 No on to sice diagnostikoval, ale řekl mi, že to byla jen nějaká maličkost nic víc. Že trošku upravil směs.Na svíce ještě nebyl čas. Příští týden mi to všechno má známej dělat. no jestli to byla maličkost, tak tipuji "směs příliš chudá" obvyklá hláška v souvislosti s provozem na LPG, obzvlášť pokud upravoval směs jinak bych počkal na nějaké závěry až po výměně svíček a ja bych zkontroloval napeti ( alternator/baterie/cidlo serva ), protoze vstriky jsou obvykle na 12V a pokud to spadne pod ( i narazove, na elektronickem mericim pristroji to nemusi byt vubec videt ), tak to pak dela tyhle brikule. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mira Vloženo 24. Únor 2010 Sdílet Vloženo 24. Únor 2010 Klucíí,mám problémek...když jedu třeba na čtyřku..2000 otáček...jemně šolichám plyn motor začně cukat...jako by vynechával...dělá to na jakoukoli rychlost když jedu a jemně přidávám plyn..když přidám hodně už motor jde normálně... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 24. Únor 2010 Sdílet Vloženo 24. Únor 2010 už jsem ti v krátkosti odpověděl v LPG sekci, ale jinak jsem dohledal moje téma, kde to najdeš podrobně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 4. Březen 2010 Sdílet Vloženo 4. Březen 2010 už se ti to povedlo vyřešit? Mě by zajímalo co to je když mam 1.2 40kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Březen 2010 Sdílet Vloženo 5. Březen 2010 no 1,2 40kW EGR nemá, takže tam bych to spíše viděl třeba na svíčky, páč pokud ti to cuká při nízkých otáčkách, tak je možné že pod tlakem při nízkých otáčkách blbě pálí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janjoy Vloženo 8. Březen 2010 Sdílet Vloženo 8. Březen 2010 svíčky mam Brisk staré jen 30tkm, o víkendu budu měnit olej, nové svíčky mam už připravený, tak uvidim jestli to něco vyřeší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rumcajs Vloženo 25. Březen 2010 Sdílet Vloženo 25. Březen 2010 (editace) Ahoj, jak jsi po výměně dopadl? Editováno: 10. Duben 2010, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
picaso13 Vloženo 10. Duben 2010 Sdílet Vloženo 10. Duben 2010 Měl jsem ten podobný problém u Fabie 1,2 40kW (2003). Začala cukat cca. po 60 000km po výměně svíček. Když byl motor ve 3000 ot/min a přidal jsem plyn, začala cukat jako blázen. Škoda servis samozřejmě navrhovala opravu za 50 000,- Kč, jak to spousta z nás ze servisů zná. Prý vadný kabelový svazek, který se musí nechat vyrobit na zakázku, nebo možná řídící jednotka, nebo ……a výsledek žádný. „Vago“ nic neukázalo, tak jsem šel svojí cestou selského rozumu a uspěl. Byla to vadná zapalovací cívka na druhém válci. Oprava za 750,- Kč s originálním dílem od Škody. Pozn.: štěstí, že máme v rodině ještě jednu 1,2 Fabii, ze které se dala půjčit spousta dílů na testy 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jannie Vloženo 24. Duben 2010 Sdílet Vloženo 24. Duben 2010 Ahoj, jak jsi po výměně dopadl? meli jsme stejny problem na fabii 1.2 HTP, najeto 53000. problem byl ve vadne civce na 3 vacli a svickach, kterou jsme predpokladali. nicmene v autorizovanem servise "provedli" test komprese motoru (ktery jde s jejich merakem jednoduse oklamat a vykazat spatne hodnoty - mj. test komprese se pro presny vysledek ma delat 3x) a oznamili nam, ze hodnoty jsou priliz rozdilne a je treba vymenit hlavu valcu a oprava mela stat 38.000. servis ovsem nepocital s tim, ze zakaznici jsou mechanici. pozadovali jsme premereni komprese za nasi pritomnosti a paradoxne vsechny hodnoty byly v norme. Test provedli jen jednou a jeste ktomu kdovijak - jinymi slovy - zavada - auto pracuje na 2 valce, test jde osidit, reknete zakaznikum, ze je treba vymenit hlavu. nahodou jednomu z mechaniku uklouzlo, ze tam byla vadna civka a svicky, ktere mechanici chteli vymenit. otazkou zustava proc nam tato skutecnost nebyla sdelena, nebo spis zatajena, a proc tuto opravu mechanici neudelali. pokud by se opravdu jednalo o hlavu valce, musel by byt proveden jiny test, v krajnim pripade boroskopie motoru. servisy to proste zkouseji a doufaji v zakaznikovu neznalost. vymena civky a svicek prisla na 2000 a nemame zadny problem. porucha civek je u tohoto auta normani. z 99% (pokud nema auto najeto 250.000 apokud se toto stane najednou a ne progresivne) bude zavada v civce, prip. i svickach, zalezi na najetych km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dani1 Vloženo 15. Květen 2010 Sdílet Vloženo 15. Květen 2010 Já vás zdravím pánové. Nevím zda jste již vyřešili problém s nepravidelným chodem motoru a to jak na volnoběh, kdy otáčky svévolně klesají, nebo při jízdě, kdy jak je uvedeno, že při šulichání a následném přidání plynu motor cuká a tím ztrácí výkon. Já jsem měl naprosto stejné závady a to na Fabia 1,2 MPI 40kW naj. 150000 km. Tyto závady jsem vyřešil tím, že jsem koupil nové víčko ( uzávěr ) na olej na motorové části. Víčko mě stálo 65,-Kč takže celý problém byl nejspíše v nasávání fal. vzduchu nevím nejsem mechanik, nicméně mám opraveno. Takže doporučuji zkusit zainvestovat do víčka a uvidíte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Twisted Vloženo 1. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2010 (editace) třeba to pomůže http://www.cimbu.cz/clanky/auto-moto_htp.pdf (viz začátek článku) Editováno: 1. Červenec 2010, autor: Twisted Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gerrik Vloženo 5. Září 2010 Sdílet Vloženo 5. Září 2010 Tak víčkem odstraněno říkáš jo? Nevim, zkusit se to může. Mám haťapáka, a hrozně to lítá na volnoběh, občas škuby jak sviňa. I při jízdě to blbne, přesně jak se píše nahoře. V servisu už asi 4x, vyměna svíček, kontrola všeho možnýho, a nic. prý si nevědi rady. Mám dotaz- co takhle setrvák, může tohle dělat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gerrik Vloženo 29. Září 2010 Sdílet Vloženo 29. Září 2010 Tak problém odstraněn, výměna cívek a ventilu ? (03D131503D) a vše je OK, auto jezdí jako nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 Dovolím si oživit toto téma. Také mi to cuká, ale trochu jinak Při jízdě bez plynu a následném sešlápnutí plynového pedálu (i velmi jemném) znatelně cukne. Děje se tak na všech rychlostních stupních. Najeto mám 111 000 km, tento jev pozoruji cca od 50 000 km a cuknutí je s přibývajícími kilometry znatelnější. Jinak s motorem nikdy nic nebylo, nikdy se neobjevila žádná chyba na VAGu. Ve 105 000 km se měnila komplet spojka. Koukali jsme i na reakční vzpěru převodovky a silentblok se zdál OK. Ještě zkusím na zkoušku zaslepit EGR, ale nezdá se mi, že by to bylo jím (auto cukne jen při tomto přechodovém jevu, jinak ne). Motor 1.2 12V. Díky za případné rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 na tuty EGR, právě že ten se projevuje jen při tom nepatrném sešápnutí plynu a jeho lechtání (kdy dochází k vracení spalin do škr.klapky) ... bude se ti to časem ještě více zhoršovat, bude se zvyšovat rozsah otáček, kde to cuknutí, cukání bude Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rkonf Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 Díky za odpověď. Právě, že mně to cukne jen při sešlápnutí plynu, jako kdyby byla velká vůle např. v převodovce. Když už na plyn šlapu a třeba ho jen lechtám, tak necuká. Až bude čas, tak zkusím EGR zaslepit a uvidí se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 16. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 16. Srpen 2011 za to nic nedáš, hodit záslepku a uvidí se ... dej pak vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host kisik20 Vloženo 17. Srpen 2011 Sdílet Vloženo 17. Srpen 2011 Zdravím vás, řeším to samé bohužel po velké finanční investici do celého auta , hold hodně špatný kup 1,2 47kw rv.2005: Nově udělaná komplet hlava, olejové čerpadlo, komplet vyčištěný motor, nové svíčky NGC a při konstatní jízdě na pul plynu je cíti ubírání a přidavání výkonu ikdyž plyn je nehnutě v jedné poloze. Při zahřátem motoru to děla znatelně víc než za studena, volnoběh nestálý a reakce na plyn mnohem víc opožděná něž dříve a při zahřátém motoru i určité pásmo s mrtvými nízkými otáčkami. Mohl by to dělat EGR? Ve vagu vypsaný byl, a při jeho nastaveni ve vagu mi to nevypíše ADP OK (dnes jsem si všimnul že je tam vypadla hadička co vede z EGR do vzduch.filtru ale to asi enbude mít vliv ) - snad pomůže vyčištění EGR. Nestačilo by ho jen zaslepit?Jak to bude s emisemi? Ale zas vypsaneho jsem toho měl odost víc - vynechání zážehu válec 1 a ještě 16555 - rada valcu 1: system odmerovani paliva: system prilis chudy. Pokud přidám plyn naplno auto krasně zrychluje a nic není znat. Napadá Vás co všechno vyzkoušet? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.