Přejít na obsah

Motor 1,2 TSI (63 a 77 kW)


JanBilek

Doporučené příspěvky

Zdravím,

jak se Vám jezdí s tímto motorem ? Co se Vám na něm líbí a co naopak nelíbí? :kol-47::kol-31:

Mám 1,2/63kW.Je relativně úsporný(krom dálnice nad 120km/h) a živý. Dlouhodobě podle tankování léto 6,3, zima 6,8.- mix město a kolem města do 30 km.S roomsterem nemá ani po naložení moc práce.Co se týká hlučnosti tak ho více přeřve převodovka a motor stěračů.....Začalo se mi ale postupně projevovat odrbání rozvodů(opět) Od cca 20000 km u zahřátého auta po krátkém odstavení se začal ozývat nedopnutý řetěz. Servis ale- to je normální. Postupně to mlácení přešlo ze vteřin k řádům vteřin. Neustále tvrdili že je to O.K. Mleli že se svolávačka ani problémy s rozvody mého VINka netýkají,atd. Nakonec jsem udělal bububu, že jim to vrátím a v 30000 Km výměna komplet sady.Turbo zatím drží, olej moc neubývá. Víc mne v zimě trápí že se blbě(podle teploty oleje) zahřívá a tím netopí. Po nastartování a prvních cca 5 minut jízdy nechám jenom studený vzduch a pak to pustím- malinko to pomůže. A v servisu zase že je to normální. Normální že auto se zahřeje až po cca 6 km(?) a to mám zakrytý chladič asi z poloviny.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to je supr spotřeba. 6kvalt je slabý jo? No já přemýšlím jestli silnější verzi nebo slabší a tu silnější buď 5 nebo 6kvalt, ale nevím jak je to zpřevodované. Jinak ty kuny jsou svině :-D :-(

oni na ty kun.y vymýšlejí- brzo nějaké kryty. A pískátko vám dle tvrzení sebere garanci na elektriku.....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám roomika pouze 10 měsícu, ale za tú dobu jsem najezdil 30 000 km. Za tu dobu nic jsem nereklamoval.

Ale malinke problemy byly.

- kdyz zadní dveře nahřálo sloníčko tak při zavíraní zadních oken (v elektrice) před koncovou polohou dřív něž koncový senzor zareagoval momentový senzor a otevřel okna, musel jsem pomalu zavírat ručně, po sednutí si těsnění vše OK

- stále přetvající problém, při studenom startu má motor hodně nepravidelný chod a při asi horším benzinu poprvé zadechne motor

- motor je hodně náchylný na kvalitu benzínu, lejvíc se mu líbí strašlivě drachý benzín 98 oktánový

Jinak je to vynikající motr, hlavně je dobře spřevodovaný.

Zátah vynikající.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám 1,2/63kW.Je relativně úsporný(krom dálnice nad 120km/h) a živý. Dlouhodobě podle tankování léto 6,3, zima 6,8.- mix město a kolem města do 30 km.S roomsterem nemá ani po naložení moc práce.Co se týká hlučnosti tak ho více přeřve převodovka a motor stěračů.....Začalo se mi ale postupně projevovat odrbání rozvodů(opět) Od cca 20000 km u zahřátého auta po krátkém odstavení se začal ozývat nedopnutý řetěz. Servis ale- to je normální. Postupně to mlácení přešlo ze vteřin k řádům vteřin. Neustále tvrdili že je to O.K. Mleli že se svolávačka ani problémy s rozvody mého VINka netýkají,atd. Nakonec jsem udělal bububu, že jim to vrátím a v 30000 Km výměna komplet sady.Turbo zatím drží, olej moc neubývá. Víc mne v zimě trápí že se blbě(podle teploty oleje) zahřívá a tím netopí. Po nastartování a prvních cca 5 minut jízdy nechám jenom studený vzduch a pak to pustím- malinko to pomůže. A v servisu zase že je to normální. Normální že auto se zahřeje až po cca 6 km(?) a to mám zakrytý chladič asi z poloviny.

Z toho si nic neděj mám podobné problémy s tim topením v dnešním mraze :) Hold TSI nevyvíjí takové odpadní teplo jak motory starši konstrukce :)
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U mě je to taky normální...motor se mi v zimě zahřívá na provozní teplotu běžně po ujetí 14 km než je opravdu zahřátý a začíná topit po ujetí cca 5 km ale nemám žádnou clonu před chladičem...v létě se motor ohřál po ujetí cca 7 km. Zlatá Felicie, která začínala krásně topit už minutu po startu ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím vás. Mám Ruma 1,2tsi 63kw. Datum 11/2010. Dnes najeto necelých 19000km.

Spotřeba- dlouhodobá 6,3(70%mimo město,20%město,10%dálnice)Ježděno opravdu opatrně

- Rekord min. 4,5

- spotřeba velmi závislá na tíze nohy

Postřehy

-Od začátku motor kolísána na volnoběh prvních 30sekund - servis tvrdil že to je kvalitou benzinu a je to pravda. Po vyzkoušení mnoha značek jsem vysledoval že pokud beru u hypernovy ultra 95 tak se to děje opravdu minimálně.

-Od 13000km se začal o zívá rozvoďák.Po výměně oleje v 15000km se to mnohem zlepšilo, ale jen nachvíli. Teď už je to děs. Jediné co mě zaraží je že to dělá jen někdy. A je naprosto jedno jestli to stojí několik dní nebo sem právě dojel. Zkrátka někdy to při startu řehtá a to tak že se lidi na parkovišti otáčí.

-Topení je katastrofa. Je to nejslabší část vozu. Nemám slov. OSTUDA!!!!!

Závěr, pokud už vyřešily ten rozvoďák mohu jen doporučit .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já zatím 5 tisíc km, vše bez jediného problému. Ale s tím topením se mi to nějak nezdá, mě začíná topit po pár minutách jízdy...

Měl bych mít už řetěz od nového výrobce z japonska, jestli jsou zde uváděné informace správné a zatím jsem teda žádný zvukový projev rozvodů nezaznamenal. Snad to vydrží :) Olej jsem kontroloval nedávno a je celkem čistý, žádný černý mazut jak tady někdo prohlašoval. Takže za mě spokojenost maximální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tej retazi pravdepodobne skodia starty, kym ju napinak napne tak to s nou sklbe a to ju natahuje. Ked uz je napnuta, tak znesie vela km. Takze pravdepodobne zivotnost tej retaze je z velkej miery danna poctom startov. A ked v pociatkoch testovali tento motor tak aby urychlili test, tak jazdili asi skoro v jednom kuse, takze na tento problem neprisli.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zdravim mam Tsi 9 měsicu za tu dobu 16 dnu v servise kvuli prokousanym kabelum +mlhovka ručni brzd špatne nastavena.plus tetkom Šilene zvuky při startu vyši spotřeba tak že dalši reklamace v podobě řetezu. čekam že se dostanu na 20dnu v servise za 9 měsicu. a 13 000km najeto škodovka vam nahradni auto samozdřejme neda!!!!!!!!!!!! A asik sem trefil ješte prodejce ze kterym ma ja osobne problem,Zato musim velice pochvalit Škodovku že jejich peče o zakazniky opravdu funguje, a staraji se volaji do vašeho servisu a řeši to.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar pánové, já mám momentálně ze své 1.2 63kW TSI hodně divné pocity, od 10tis.km po nastartování jak za tepla tak za studena hrčení či jak to nazvat, v servise řečeno to je u TSI normál no nevím mě to moc na klidu nepřináší, jezdil jsem teda dále.. Od 14tis.km se ozvalo hučení ventilátoru topení, zanedlouho škubání motoru mezi 1000 - 2000ot. u 16900km jsem to nevydržel a zajel do servisu, tyto informace jsem dostal, opět starty to je normalní.. , škubání motoru v popisovaných otáčkách TSI nemá jezdit pod 2000ot. ventilátor kouknem, ve finále ventilátor vyměněn, ohledně startů výměna rozvodů.. škubání banán.. cestou domů opět škube... táákže budu asi opět otravovat v servise :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam 1,2 TSi 77kW a musim se toho motoru zastat. Koupeno 01/2011. Teď mam najeto 31.000 km a až na kabely od svíček, na které ale pomůže dát je do husího krku a je po problému jsem naprosto spokojen. S motorem nebyl jediný problém a to to auto opravdu nešetřim! Max rychlost po dálnici cestou do Mnichova se mi povedla 230 km/h a to si myslim, že je velmi slušný! A na druhou stranu se s nim dá jezdit pod 6 litrů na sto když se snažíte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja mam 77kW od unora lonskeho roku, najeto skoro 20 tisic a jedinej zadrhel byl ve skubani pri studenem startu, vyreseno novym softem, v 15ti tisicich sem menil olej a auto jezdi naprosto v pohode. Auto "topi" v tehle mrazech po par kilometrech, neni to samozrejme horkej vzduch ale vlazny a staci, zbytek jisti vyhrivany sedacky. Dal bych kralovstvi za vyhrivanej volant :). Dlouhodobou spotrebu mam cca 6.4l.Ten motor mozna ma svoje mouchy ale ja mu zatim nemam co vytknout. Vykon ma solidni i kdyz je auto plne ( 5 dospelych) tak jede. Spotreba taky v mezich kde jsem ji cekal.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se přidám do diskuze, motor má najeto za rok 18000 km, měněny rozvody, protože občas mi to při startu zarachotilo, jiný SW, kterým se pořešilo kolísání otáček, olej jsem měnil v 15k km, jinak teď je auto naprosto pohodové .-) Spotřeba do 6.5 l/100 km a to nejezdím 2x pomalu, ale pravdou je, že dost plynule, takže se běžně dostávám pod 6 :-). Asi největší výhoda je, že to auto není líne, prostě stačí šlápnout na plyn a předjet bez divokého točení motoru :-). Ono by se možna dalo jezdit ještě s nižší spotřebou, ale takhle podtáčet motor mi příjde celkem zvěrstvo, ikdyž elektronika radí jinak.

Editováno: , autor: Dr. Zoidberg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...