Únor 29, 201213 r Ahoj, pokud máte zájem o chipnutí 81kW verze, je možné po domluvě provést. Pokud budete chtít, je možné se svézt v naší Yetině která má úpravu z 81kW na cca 103-105kW (Ostrava). Vyšší výkon z důvodů životnosti motoru a hlavně spojky neděláme. Původní mapu ŘJ ukládáme pro opětovné uvedení do původního stavu. Doba úpravy trvá cca 60-90min, ŘJ je nutné demontovat z vozu. Pokud je auto v záruce a při servisu Vám ŘJ přehrají, provedeme opětovné nahrání zdarma. Chip Vám může provést v Ostravě nebo v Kladně, popřípadě po domluvě na jiném místě. Pokud máte zájem o nachipování jiného vozu nebo motoru napište. Ahoj, máš nějaké stránky, kde bych se mohl dozvědět více info? Hlavně mě zajímá kolik by čipnutí 81kW motoru stálo.
Duben 19, 201213 r Nešlo by domluvit hromadný čip u Mr. Cimbu ??? Nemáte s takovou akcí někdo zkušenosti ??? Jistě by s dala domluvit zajímavější cena.
Květen 26, 201213 r Ahojte, máte někdo ověřený tip na opravdu spolehlivou firmu, která by provedla chipnutí 81kW verze Yetiho za cenu do 10tis. kč?
Červen 6, 201213 r Takže, dnes jsem se objednal na tuning. Tak jsem na to zvědav, ještě dnes platí akční cena -25%. Pokud Vás zajímají reakce na úpravu, dejte vědět, rád se o to podělím.
Červen 6, 201213 r Mohu se zeptat u koho a za kolik? Díky Martin. Upraveno Červen 8, 201213 r od Sranki necituj predchadzajuci prispevok
Červen 6, 201213 r První dojmy: Nebe a dudy. Od 1,8 tis až 2 tis. otáček, jako by vás někdo nakopl. Nekouří, neškube, hezky táhne vpřed .... Motorizace 81kW 4x4 pouze v Praze. Doba úpravy: Počítejte minimálně s 1,5 hodinou. Prostředí: Moc příjemná slečna, TV, bar, WiFi. Cena: 6400,- Nejsou plátci DPH. (cena po slevě - 25%) Upraveno Červen 6, 201213 r od Celerjehnusnej
Červenec 14, 201213 r Dobrý den, nemá někdo čipnuto u Cimbu 2,0 TDI 81kW 4x4? Pokud ano jaké máte po tomto chipu zkušenosti z provozu. Děkuji M.
Říjen 14, 201212 r BSR CZECH stage 1 mam od nich tento chip a sem spokojeny nechal sem ho tam dat i presto ze mam jeste zaruku od skodovky spokojeos ze 103 KW na 140 KW zaruka i na pohone ustroji od BSR. Opravdu dobra prace za kterou si zaplatite 1000EUR.
Říjen 18, 201212 r Mám 125 kw motor v Tiguanu po úpravě 200 koní a 400 Nm vše odměřeno na brzdě. Více info rád poskytnu.
Říjen 25, 201212 r K předchozím příspěvkům.... BSR no coment.. Ostatní ...zde jsou nějaké grafy: Vše bez kouřového efektu. A ještě jedna důležitá věc...nevím jak to dělají, nebo je špatné EGT, ale 150PS např powertec se rovná 140 PS u mě. O2 2.0 TDI před po.pdf O2 TDI BKD.pdf G4 1,9 TDI 66kw.pdf G5 2.0 TFSI 2 měř nsw.pdf Upraveno Říjen 25, 201212 r od motorpower
Říjen 28, 201212 r No zrovna BSR je jedna z mala firem co nabizeji upravy s rozumnym narustem, a dle toho jak jsem si prohlizel jejich nabidku znaji hardwer motoru a ne jak 99% firem, ze ani nevi co chipuji. Jejich upravu jsem zadnou nevidel ale aspon tohle na me pusobilo dobre.
Říjen 28, 201212 r Nevím co je rozumně , ale dva roky zpět a měřeno na Jarově 105PS na 128. Originál 112. To mi nepřijde za 25tis./ aspoň myslím, že tolik stojí/ zrovna OK. SW jsem taky neviděl dotyčný to snad vracel.
Říjen 28, 201212 r To ja nemohu posoudit.. Taky mam na BSR usmevny nazor s upravou 1.6CR kde pisou ze po OBD programovani a pak dole mikro pismem napsano, ze nektere jednotky se musi rozsifrovat (nektere vsechny) :-). Taky takove divne. A takovych polopravd lidem rika spousta firem a tuneru :-))) Ale jsou jedni z mala co jsem si rekl hmm to jde... Upraveno Říjen 28, 201212 r od TDIfun
Leden 4, 201312 r Dnes provedena úprava u Mvoleska (profituning praha), v sérii odbržděno 118k a dost slabých 245Nm, po úpravě 186k a 351Nm. Krouťák záměrně nehnán do extrému a s postupným náběhem, kvůli spojce, zase se krásně točí a ve 4000ot. stále plných 320Nm. Jízda absolutně odlišná, tím že můžu porovnávat, dokonce auto jede lépe než 125kw verze Yeti/Superb a to o dost. Na 5ku to i ve vysokých rychlostech (od 160) tahá velmi důrazně. Dám sem i graf, až ho proženu scanerem. Spokojenost veliká, jako bych si koupil úplně nový vůz. Uvidíme jak to bude se spotřebou až najedu trochu víc km.
Leden 4, 201312 r Dodám sem stejný motor graf a cena 25tis. je pro vozy s garancí a jednotkou motoru navíc.. Více po telefonu. Běžná úprava stojí 11tis. Přes klub sleva. Možno i test Haldex. Viz zkušebna 4x4. Jinak mám pocit, že Jack mi předevčírem volal a asi to s jednotkou nepochopil. Nikomu to nenutím, je to pouze lepší varianta krze záruku. GOLF 6 81kw.pdf
Leden 5, 201312 r motorpower - a jak jste na tom načipovat 1,2TSI DSG ? ve vlákně se to dost řeší a zájemci by asi byli
Leden 5, 201312 r Ahoj, i já bych se rád dozvěděl více k možnosti chipování 1.2 TSI, 77kW ... klidně můžeš přes SZ, díky moc
Leden 6, 201312 r motorpower: nene já jsem ti nevolal. Jink tvůj graf Golfu (série i po úpravě) je v podstatě totožný s mým, jen mi nabíhá o 100 ot. později a začíná klesat o 200 ot. později. Je vidět že ty motory jsou jeden jak druhý a z fabriky "podčipované" opravdu důkladně..
Leden 6, 201312 r Jo u těchto to takhle pěkně funguje. Co se týká 1,2 TSI jsem v pondělí od 11 na telefonu a rád vše zodpovím. Loni jsem je rozebíral a možná již jdou po kabelu. Půl roku jsem tohle auto nedělal..
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.