Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj,

já jsem to zvažoval, jelikož je auto dost omlácené od kamínků, tak místo lakování tam dát na celé folii, ona i něco uchrání a vydržet by měla 5 - 7 let dle barvy.

A cena? Na O1 combi v lesklém procedení je 18000,- a za matnou se připlácí 6000,-.

Takže asi tak, nevím na kolik mě přijde oprava laku vozu, dejme tomu kdybych měl lakovat celé auto z venku, takže srovnání zatím nemám.

Ještě dodám, že se jednalo o firmu Tintek, kde jsem si nechal zpracovat nabídku na tu folii na auto.

Vloženo

taky by chtěl vědět jestli by šlo,použít folii jen třeba na část vozu a na zbytku nechat původní lak,např:na dveřích od oken dolů,a jaký by byl rozdíl v odstínu a jak znatelný by byl přechod z laku na folii.

Vloženo

Tak to nevim, asi by šlo hlavně o to jakou barvu máš. Nevím jestli dokážou udělat barvu folie, jakou máš barvu na autě. Já pořád dumám co zvolim, jestli přelakování, nebo folii, ale zatím převažuje to přelakování, protože co jsem četl, tak ty odřeninky a tak ta folie stejně nevyrovná, takže bych musel stejně některé části lakovat.

Mě by spíš zajímala nějaká průhledná ochranná folie na auto.

Firma Tintek mě nabídla tohle:

př. nárazník - 5500kč

kapota (kpt) - 6000kč / kapota jen pruh po světla (nejnamáhanější místo kapoty cca 60cm pruh) - 3000kč

blatníky (kpt) - 4000kč / zároveň se světlama (pruh) - 2000kč

Což je opět hodně... Má někdo zkušenosti s ochrannou folií?

Vloženo (editace)

ono taky dost záleží na tom jak starý to auto je jestli se to vyplatí dělat na 12let starém autě jako mám já. :aggressive:

Editováno: , autor: Luďa
necituj předchozí příspěvky
Vloženo (editace)

Jojo, asi vím jak to vypadá, viděl jsem to už na pár autech. Docela bych rád nalakoval i lišty na autě(01 combi) tzn. ale sehnat právě tu folii na nakládací hranu vzadu, což si myslím, že za ten kus to bude pěkná pálka, vzhledem k výše uvedeným cenám. Docela škoda, že je to tak drahé :feve:

Jinak já si myslím, že i na 12 let starém autě to neni špatné, když ho máš vymazlené. Co jsem koukal na fotky z toho Tinteku, tak tam dávali snad i na starší auta.

Ale jak říkám, cena je dost vysoká, takže je to na zvážení.

Editováno: , autor: Jakub Pícha
Vloženo

jendou jsem o tom premyslel na svoje predchozi auto . cena byla lepsi nez za komplet lak . pote jsem zjistil ze na folii musis mit hodne dobrej lak a karoserii, jinak to bud casem bublinkuje a nebo to pak sundas i s barvou dolu .

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj polepit celé auto je celkem velká darda. Co se týče ochranné folie, tak ta je taky drahá jak čert i když dobrá. Pro ty co nechtějí dávat takový peníze mám řešení. Polepuji kapoty speciální průhlednou folií na celopolep auta. Není sice tak houževnatá jak speciálka na ochranu laku, ale vydrží také hodně a kamínkům to taky zabrání, a hlavně cena je daleko lepší. Například polepení kapoty na oktávce dělám za 2000 Kč.

Dám sem fotečky z polepování a pak pohled na kapotu.

Když někdo budete chtít informace napište na SZ.

Pavel

post-29665-1273524038,2343_thumb.jpg

post-29665-1273524055,2412_thumb.jpg

post-29665-1273524068,2187_thumb.jpg

post-29665-1273524090,1832_thumb.jpg

post-29665-1273524107,1883_thumb.jpg

post-29665-1273524124,8969_thumb.jpg

  • o 10 let později...
Vloženo

Aktuálně to řeším. Záleží jestli použiješ běžnou transparentní nebo tzv. carshieldovou (PPF). U té je cena cca dvojnásobná. Nabídky na polep jen přední části vozu PPF fólií  (kapota, nárazník, světla) začínají někde na 15 tis., takže cena 25k za celé auto transparentní folií je určitě slušná a reálná. 

Vloženo (editace)

Vyhodenych 25t,naco je to dobre? Bez toho auto tych 10r vydrzi, potom to uz je jedno, a ked vam do toho naburaju tak vas folia nezachrani. 

Ale ked mas tu potrebu, tak prednu kapotu, a strechu koli tej hrane co ju obijaju kamene. A predne blatniky

Editováno: , autor: atlan
Vloženo

Tak né každý chce mít otlačené dveře všech bezohledných na parkovišti na svém autě... To zda to někomu za ty peníze stojí, ať si zhodnotí sám (je něco jiného to řešit u auta za "pár tisíc" nebo u něčeho co stálo "několik mega").

Vloženo (editace)

Souhlasím. Pokud máš nové auto a není ještě poškozené, tak to určitě zvaž. Pokud už tam poškození je, tak výsledek nebude nejlepší. Já se bohužel rozhoupal až potom, co mi kamínky začaly bombardovat kapotu. Teď lituji, že jsem to neuděl hned. Hodně záleží, jak auto používáš. Jestli máš garáž a autem nejezdíš denně, tak největší riziko poškození je opravdu od kamínků ... a to folie vyřeší. Mluvím z vlastní zkušenosti.

 

Atlan má taky pravdu, ale pokud ti na autě aspoň trochu záleží a nemáš v plánu ho po pár letech vyměnit, tak je určitě lepší vyměnit folii než lakovat.  Nikdy to už nebude jako originál. Je to ale věcí názoru.

Editováno: , autor: dafro

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...