jvees69 Vloženo 6. Červen 2010 Sdílet Vloženo 6. Červen 2010 Zdravím lidi, koupil jsem Superba 2,5TDi, 114kW a údajně by měl být vysoce poruchový, mohl by někdo napsat co je na otm pravdy, co mě čeká ? :-( ne, tak jjako beru to tak, že to třeba bude kus od kusu, ale na co si mám dávat pozor, co hlídat..? Co dělat, nedělat ?? jak jezdit, jak nejezdit atp. ?? Děkuji každému kdo poradí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petr vlach Vloženo 6. Červen 2010 Sdílet Vloženo 6. Červen 2010 Čau, hoď nějaké foto a info o Supovi do sekce můj Superb. Mám taky tento motor a musím zaklepat,zatím bez poruch. Prej odcházej vačky,ale chce to v čas menit olej,nedávat tomu za studena a mělo by to bejt dobrý,já to tak dělám a zatím amx.spokojenost Tak ať ti slouží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 6. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 6. Červen 2010 jo, díky :-) vždycky sem u svých aut nejdřív motor zahřál, pak teprve se občas "svezl" :-) po rychlejší jízdě dochlazuju turbo, prohlídky, olej filtry včas.. tak snad nebude problém.. mám najeto 180 tisíc a nvm kdy byly dělaný rozvody tak je nechám taky udělat.. pro sichr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
davusvr6 Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 (editace) čau já mám taky a zatím bez problému (motor)jen hlídej olej co říkáš na ten turboefekt ? Editováno: 18. leden 2013, autor: žralok 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fandy Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 (editace) citlivá.Žádný LL oleje,výměny oleje do 15tis,slušná aditivovaná ropa a jezdíš v poho.Ahoj. Editováno: 18. leden 2013, autor: žralok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luke666brouk Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 tak tak,souhlasím měnit olej max. po 15tis,dobrá ropa,netrestat za studena...a je nesmrtelnej.Mám druhýho Supa 2,5 a naprosto v poho bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 14. Červen 2010 Sdílet Vloženo 14. Červen 2010 Tak jak řikali kluci předemnou,servis,kvalitni olej a palivo a netočit za studena a bude to v pohodě .Jinak dneska za mnou byl kamoš taky z 2.5 tdi s naběhanymi 410 tis km a naprosto v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 27. Červen 2010 Autor Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 Ahoj lidi, díky za reakce.., jsem rád, že jsem "snad" nekoupil špatně.. Jinak bych měl dotaz, kolik tak dám v průměru za "rozvody" a "servisku-olej, filtry.." ? na co vyjde materiál ? Jo a jinak, na autě mě mrzí, štve nebo jak to napsat ta prodleva mezi "zatáhnutím" při sešlápnutí plynového pedálu.. no a nebo jsem se ještě nenaučil, nezvyknul na rozsah otáček jednotlivých převodových stupňů... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matles100 Vloženo 27. Červen 2010 Sdílet Vloženo 27. Červen 2010 čůůs,hele,na rozvody a ruzne jine veci se zeptej nicku BUNDIS je bezkonkurencne nejlevnejsi a ma jen original dily!!! rozvody+pumpa+tlumic vybraci asi 7400,- tak nejak mi to psal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 28. Červen 2010 Sdílet Vloženo 28. Červen 2010 No a já ti můžu doporučit Seba.Já to měl od něj za 7200.Taky rozvody+pumpa+tlumič vibrací.A spokojenost.Myslím že se ke mě přidá i žralok. Jinak olej mě stál cca 1500kč(6litrů+filtr-zn.oleje Mobil) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 29. Červen 2010 Sdílet Vloženo 29. Červen 2010 Přesně jak pravíš pane kolego! Sebo je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matles100 Vloženo 29. Červen 2010 Sdílet Vloženo 29. Červen 2010 koukal jsem ze SEBO je z Karvine,jste to objednavali dobirkou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 30. Červen 2010 Sdílet Vloženo 30. Červen 2010 Ano na dobírku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matles100 Vloženo 30. Červen 2010 Sdílet Vloženo 30. Červen 2010 jo,super,uz jsem ho kontaktoval Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 30. Červen 2010 Sdílet Vloženo 30. Červen 2010 žralok bral na dobírku a já s ním byl osobně,páš od sebe bydlíme cca.20km Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel Kdyně Vloženo 1. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 1. Červenec 2010 Ahoj, mám Supa 2,5 TDI V6 114Kw+chip. Ten motor je naprosto jedinečnej a skvělej, je super a nemám žádnej problém. Oprava byla po najetí 200.000,-Km, spíše i preventivně, nic se samo "nekouslo". Dával jsem nová vahadla, nové kompletní rozvody, novou pumpu a nové přetěsnění motoru. Celkem to není levné.. Ten motor má hodně publikovaný problém s vačkama, ale při dodržení čistoty oleje, správné údržby a především správného tlakování s tím není problém. Ten problém u vaček je vydírání vaček a vahadel, dokáže se tam vydřít drážka až 1cm. Ovšem je to způsobené nedostatečným mazáním, tedy nedostatečným tlakováním potažmo nesprávnou údržbou. Ovšem pokud se vše dodrží, problém není žádný. Ten motor mám, nešetřím ho+mám v tom čip. Jede hodně dobře. O tom problému s vydíráním vaček bylo popsáno hodně papíru a stránek na netu, víceméně jsou to polopravdy. Případné dotazy ohledně tohoto problému rád zodpovím, případně mám i možnost objednat veškeré díly na tento motor. Mohu i ukázat v čem se liší orginální vačka a neoriginální...... Malé info.. http://www.cesomot.cz/doc_cz/AMC_V6.pdf Takže závěrem, sice náročné na údržbu, ale naprsotá spokojenost, ten motor je nedoceněný.... Olej měním Long Life... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 4. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2010 ahoj přečetl jsem si tvůj odkaz ohledně těch vačkových hřídelí,ale zarazila mě jedna věc.Píšou tam že se jedná o motor 2,5TDi V6 24V.Jestli dobře uvažuju tak to poslední označení je počet ventilů. Já myslel že dva a půlky motory se dělaly v provedení 30V.Tedy aspoň já to tak mám.Takže i dva a půlky motory se ještě lišily a liší podle počtu ventilů? Díky předem za reakci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 17. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 17. Červenec 2010 Ahoj, díky kluci za příspěvky.. Nechal jsem to udělat v servise kam jsem dával už svou fabii RS, no a vyměnil mi (rozvodový řemen, řemen pumpy a velkou i malou kladku) no a za materiál jsem dal 6500,- ) to jde, ne ??? Teď ještě vyměnit zadní brzdový destičky a doporučil mi udělat laserovou geometrii, že prej když to projížděl, tak se to auto na superba chová zvláštně.. Jinak olej mu podle VAGu ukázalo, že byl měněnej před cca 5 tisíci, tak to ještě nechám bejt.. jinak na mě svítí kontrolka závady airbagu, na VAGu prej airbag řidiče, nějakej člen nebo něco takovýho povídal... ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 ahoj přečetl jsem si tvůj odkaz ohledně těch vačkových hřídelí,ale zarazila mě jedna věc.Píšou tam že se jedná o motor 2,5TDi V6 24V.Jestli dobře uvažuju tak to poslední označení je počet ventilů. Já myslel že dva a půlky motory se dělaly v provedení 30V.Tedy aspoň já to tak mám.Takže i dva a půlky motory se ještě lišily a liší podle počtu ventilů? Díky předem za reakci 2,5 TDI jsou jen a pouze 24V Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 30. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 30. Červenec 2010 Jezdil jsem 1,5 roku s 2,5TDI Elegance 2003 114Kw manual 6 rychlosti.Najeto pri koupi 140tis,prodaval jsem 220tis.Takze 80tis km jsem ujel.Motor absolutne bez zavad. Pouzival jsem Long life,tak jak predchozi majitel. Turboefekt ano,ale zvykl jsem si a nevadilo mi to. Vsichni me jinak strasili,co jsem to koupil.Ja muzu rict jen a jen dobre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 3. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2010 Ahoj, mám Supa 2,5 TDI V6 114Kw+chip. Ten motor je naprosto jedinečnej a skvělej, je super a nemám žádnej problém. Oprava byla po najetí 200.000,-Km, spíše i preventivně, nic se samo "nekouslo". Dával jsem nová vahadla, nové kompletní rozvody, novou pumpu a nové přetěsnění motoru. Celkem to není levné.. Ten motor má hodně publikovaný problém s vačkama, ale při dodržení čistoty oleje, správné údržby a především správného tlakování s tím není problém. Ten problém u vaček je vydírání vaček a vahadel, dokáže se tam vydřít drážka až 1cm. Ovšem je to způsobené nedostatečným mazáním, tedy nedostatečným tlakováním potažmo nesprávnou údržbou. Ovšem pokud se vše dodrží, problém není žádný. Ten motor mám, nešetřím ho+mám v tom čip. Jede hodně dobře. O tom problému s vydíráním vaček bylo popsáno hodně papíru a stránek na netu, víceméně jsou to polopravdy. Případné dotazy ohledně tohoto problému rád zodpovím, případně mám i možnost objednat veškeré díly na tento motor. Mohu i ukázat v čem se liší orginální vačka a neoriginální...... Malé info.. http://www.cesomot.cz/doc_cz/AMC_V6.pdf Takže závěrem, sice náročné na údržbu, ale naprsotá spokojenost, ten motor je nedoceněný.... Olej měním Long Life... Tak jak jsem precetl to info,je idealni koupi motor 120KW(ta second serie) od udaneho cisla karoserie a melo by to byt uplne nejlepsi ano? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jvees69 Vloženo 20. Září 2010 Autor Sdílet Vloženo 20. Září 2010 moc prosím o odpověď, skapala mi baterie v autě a potřebuju koupit novou, jen nevím rozměry, abych ji tam vůbec dostal (SUPERB 2004 ROK, 2,5TDI V6) a taky nevím jak silnou, mám tam teď 80Ah, ale co se stane když tam dám 100Ah ?? Bude to snad jen dobře, ne ??? Co jsem totoiž koukal na ceny, tak když už novou autobaterii tak ať to stojí za to a slouží řádně... Prosím o radu jaký rozměr a co si myslíte o té velikosti.. díky moc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 20. Září 2010 Sdílet Vloženo 20. Září 2010 Tak baterii bych dal do supa 82Ah(tuším,že taková tam má být) a délka jestli se nepletu je 310mm.Teď v Praze je jeden obchod kde baterie varta vyšla s DPH na nějakých 2300kč a je to 85Ah.Za hubičku.Pokud bude zájem hodím tu pak odkaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 20. Září 2010 Sdílet Vloženo 20. Září 2010 Jo jinak když si nevíš rady co koupit tak si jednoduše proměř tu starou baterku a pak už je to úplně bez problémů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rubin Vloženo 21. Září 2010 Sdílet Vloženo 21. Září 2010 Ahoj, jak píšou kluci, baterku 85 A, maximální délka 315 mm x 175 x max.190mm. Jinak ten obchod je: www.battery-import.cz; adresa je: Battery Import s.r.o., 128 00 Praha 2, Jaromírova 59. Já jsem to řešil cca před 3 týdny a koupil jsem od nich Varta Silver Dynamic 85 Ah za 2.271,- Kč s DPH, myslím, že mají v současnosti jednoznačně nejlepší ceny. Jinak výměnu baterie jsem zde někde řešil a velmi mi pomohl Žralok, zkus si najít vlákno, je to tam s postupem a i fotkami od Žraloka - perfektní! Hodně zdaru a jinak jsem s tou Vartou nadmíru spokojenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.