hujja Vloženo 29. Červen 2010 Sdílet Vloženo 29. Červen 2010 (editace) Zdravím všechny.Mám fabku 1.2 40kW a tak měsíc mám při startování problém s poklesem otáček.Když nastartuju tak otáčky vyskočí na 1000 a hned poklesnou na 500 a jde cítit že se začíná "dusit",pak se dorovnají na 800 po chvíli 750 a drží.Dřív mi to i zdechlo.Teď to udělá pokaždé při jakém koliv startování akorát to nezdechá.Měl jsem to v servise ale na VAGu nic není žádnou závadu to nepíše.Mám najeto 50 000.Svíčky jsou nové,vzduchový filtr,palivový filtr,klapka je vyčištěná a nastavená.Otáčky normálně nekolísají,jenom při startech.Čím to může být.V servise mi řekli že je to normální ale pár roků jsem auta dělal ale to normální není !Zkuste prosím poradit.Díky.Michal. Editováno: 5. Červenec 2010, autor: Luďa není třeba 2 témata na jeden dotaz. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ulanovsky Vloženo 5. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2010 Ahoj, Mam presne ten isty problem, ako ho opisujes Ty. Isiel som do servisu na 60.000km a auto mi vratili s problemom ako mas Ty, aj ked pred servisnou prehliadkou bolo v 100% stave. Servis-mani tvrdia, ze to nieje sposobene prehliadkou. Po el. diagnostikovani sa ziadna chyba nehlasi, vraj je auto OK. Zial nieje to tak. Skusal som vymenit aj palivovy filter, sviecky a nepomohlo. Takisto potrebujem pomoc, keby niekto vedel - uvitam to. DIK Maro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hujja Vloženo 16. Červenec 2010 Autor Sdílet Vloženo 16. Červenec 2010 Nikdo nám neporadí?Nikdo nemá s nečím takovým zkušenosti? Jestli by se někdo našel byli bychom vám vděční.Předem díky všem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 16. Červenec 2010 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2010 (editace) Není to špinavou škrtící klapkou. Nebo snímačem otáček? Ostatní budou určitě vědět víc. Editováno: 16. Červenec 2010, autor: Jaroě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Edison Vloženo 2. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2010 Mam presne ten istý problém. Začalo sa to asi pri 60.000 - 70.000 km. Keď som stým išiel do servisi AUTOTRADE Brezno pán Švantner mi dával školenie ako mám štartovať. Ako by som bopl malý chlapec. Teraz mám 99.000 km a až mám pomaly strach že ani nenaštartujem. MIestami je to hroza. Stále sa to zhoršuje nikto nevie povedať kde je chyba. Závada sa prejavuje hlavne pri studenom motore a v zime. Keď je teplota na 90 stupňoj tak je to OK. Taktiež som si všimol že mi čím dlhšie pri štarte svieti kontrolka Airbagu. Po naštartovaní musím chvíľu počkať nech sa motor dostane do otáčok a aš potom uviest auto do pohybu. Bol by som strašne rád za akukolvek radu. Dakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ulanovsky Vloženo 3. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 3. Srpen 2010 Škrtiaca klapka to nebude. Dal som ju v servise prečistiť a nepomohlo. Skor by som to tipoval na ten snímač otáčok alebo riadiacu jednotku. Údajne by pomohlo jej preflešovanie. Ale zaručiť mi to nikto nevie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 4. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2010 Záleží jak poctivě byla klapka vyčištěna každopádně musí být uděláno zakladní nastavení kontrola G62 ?? (ve vagu teplota vody-stupně) palivový filtr-čerpadlo tlak přisávání falešného vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michellin Vloženo 6. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2010 ja mam tiez taky isty problem naFabia 1 Sedan (1,2 47kW, r.v.2008). ked nastartujem pokles otacok a potom to stupne, obcas sa stane ze vsetko je OK. Diagnostika v servise tiez OK. O mesiac idem na servisnu a rad by som im dal nejaky navrch co by to mohlo byt.... Dik, caute Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroě Vloženo 6. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 6. Srpen 2010 Pokud má najeto kolem 60 000km tak bych opravdu v prvé řadě nechla vyčistit tu klapku a základní nastavení. Pokud by to nepomohlo tak přistoupit na další variantu. Tak jak to napsal Alma. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michellin Vloženo 23. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 23. Srpen 2010 no mne to tiez kazde rano blbne, auto ma najazdene len 21.800 km, diagnostika OK, skrt. klapka OK, dnes rano mi to dokonca zdochlo, uz som z toho fakt nestastny, Ak niekto viete poradit tak budem velmi vdacny, (F1, 2008,47kW) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Neo.One Vloženo 7. Září 2010 Sdílet Vloženo 7. Září 2010 Zdravím, přidám se do klubu. FI Combi 47kW r.v.2007, najeto cca. 15 000, parkováno v garáži, kde je stále cca. 19 až 20 stupňů. Poslední 2 měsíce začíná zlobit studený start, ale není to pravidelně. Pokud to blbne: Chytne to v pohodě a otáčky okamžitě na cca. 1200, během 3-5 vteřín je začne sundávat dolů. V okamžiku, kdy se dostane pod 900ot., motor začíná klepat, div že nevyletí ze silentbloků a otáčky padají až někam k 500. Buď to chcípne a napodruhé to chytne v pohodě a volnoběh udrží bez kolísání nebo se přitom klepání vzpamatuje a znova si otáčky vytáhne na 1200 a po chvíli už jemně sundá na normální 900ot. volnoběžných. Někdy mi to týden stojí, příjdu k tomu, natočím to, a jde hned na 900ot., kde v klidu drží volnoběh. Teplé starty bez problémů a kontrolka motoru taky ještě nikdy nesvítila. Z pročtení příspěvků na fórech začínám mít podezření buď na za*ranou škrtící klapku nebo že začíná odcházet nějaké teplotní čidlo. Může mě někdo podpořit nebo proplesknout ? Štve mě, jak to s tím občas mlátí, nemyslím, že to tomu motorku svědčí. Díky předem za jakýkoliv ohlas. R. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.