Leden 5, 201411 r dělalo mi to taky pak mě napadlo že mám zasranej filtr vzduchu tak jsem ho vyměnil a od té doby mi to neudělalo snad Ti to taky pomůže
Leden 7, 201411 r Filtr?? ten s tím přece nemá co dělat. Je ale pravda, že dneska bylo sucho a tempomat fungoval. Můžete rozvést ten problém s bsg? Díky
Leden 8, 201411 r UŽ jsem našel téma na DP, dělá to cyklovač...to je pravda, jenže tam psali že je to problém 1.4MPI, já mám 1.9TDI...Co takhle vyměnit bsg z novějšího?
Leden 8, 201411 r mas predface alebo facelift? facelift ma ine zapojenie stieracov - vymenou za novsiu treba prekopat aj kabelaz. mne na predface pomohla vymena bsg za taku istu, v povodnej zrejme nieco zblblo. cyklovac s tym ale nemal nic, navyse bolo sucho.
Leden 9, 201411 r Tak dneska nepršelo a tempomat se mi stejně vypínal. Po startu jsem s si ostříknul okno, dál už jsem stěrače nepoužil. Tempomat se poprvé vypl po 24km, podruhé po 5ti, pak asi po 10ti. Už jsem ho dál nepoužíval. To nebude cyklovačem, tempomat mám dodělanej dva roky a nikdy se mi nevypl, ani za deště, nikdy. Až poprvé v prosinci a dělá to furt. V té době se do auta vubec nevrtalo. Na vagu není žádná chyba. Po čem mám jít? jak moc je složité překopat tu kabeláž? mám předFl Díky Upraveno Leden 9, 201411 r od tomes001
Leden 9, 201411 r Zdravím, chci se zeptat jestli by tady někdo neměl návod na zapojení této kabeláže k tempomatu? http://www.cc-autodily.cz/instalace-elektricka-2 Pročetl jsem toto téma a všude se píše, že se má zapojovat samostatný bílý kabel do svorkovnice. Problem je ale v tom, že u této kabeláže žádný bílý kabel není. Je tam jen černá svorkovnice, hnědá svorkovnice, volný červený kabel bez koncovky a volný černý kabel s koncovkou. Kdyby někdo měl návod jak to zapojit, tak budu moc rád kdyby mi ho poslal nebo alespoň popsal kam co zapojit. Dík moc Jen pro úplnost jedná se o Fábii.
Leden 10, 201411 r tomes001: vadnu packu zistis vagom - daj si logovat hodnoty rj motora, cislo skupiny si z hlavy nepamatam potom vyskusaj inu bsg - na otestovanie moze byt aj z faceliftu - ja som si tak "pozical" z maminej fabky, len ti nebude fungova cyklovac, resp. stierace celkovo v prvej polohe Upraveno Leden 10, 201411 r od domino666
Leden 10, 201411 r to yetis: ty budeš mít jen místo bílýho kabelu ten černý s koncovkou,ten zapojíš do svorkovnice na mezistěně a ten červený zapojíš na pedál brzdy nebo spojky.
Leden 12, 201411 r me to udelalo poprve v lete.. a doted to bylo casteji a casteji.. mam ho namontovanej asi rok... neprisel jsem na jakoukoliv spojitost s nicim (diry na silnici, jizda v kopci, jizda z kopce, nakladak proti, atd..) a tak jsem si rekl jestli ma motor dost vzduchu.. vyndal jsem vzduchovej filtr a problem zmizel, koupil jsem teda novej a tadaa od ty doby najeto asi 5000km, a pohodicka
Leden 12, 201411 r Kdyby jsi měl málo vzduchu, tak by ti to nejdřív zahlasil VAG. Zkusil bych spíš páčku rozebrat a prostříkat a pročistit kontakty.
Leden 14, 201411 r Chtěl bych se ještě zeptat jaké číslo dílu má ta kolébková páčka pro tempomat, která 100% funguje ve Fabii? Nikde to nemůžu najít a v obchodech mají jen tu tlačítkovou (8L0953513J 01C).
Leden 14, 201411 r Já právě mám tu kolébkovou s číslem 8L0953513J 01C. Podle Etky je to jen na Octavii 1 a Superb 1. A zkušenej elektrikář co mi to zapojoval, říkal ze tahle páčka mu vůbec nefungovala. Že to není páčka na Fabii. Tak já právě nevím jak to zprovoznit nebo jestli opravdu potřebuji jiný typ páčky. Tak právě proto hledám číslo té kolébkové ze superba, jestli bude stejné jako mám já nebo jiné.
Leden 19, 201411 r Autor S kolíbkou ze Superba je 3U 0953513D do jedničkové Fabie pasuje bez problémů. Je daleko komfortnější a levnější než originál z Fabie I ,který má jen tlačítko. Tady na foru už se to nespočetněkrát probíralo. Myslím i v tomto vláknu je o tom diskuse.
Leden 25, 201411 r Chlapi nechce se mi to tady pročítat, omlouvám se. Fabia I model 2002 1.4 mpi 50kw comfort. Když koupím toto: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/bea400002-tempomat-de-8311.html Jak náročná je montáž? Je jasné, že musí dolů volant, tohle není těžké, ale na zapojení kabelů se musí rozebrat co všechno? Budíky/palubovka? Děkuji, děkuji :-)
Leden 25, 201411 r No právě že číst by jsi měl co se týká montáže! A jinak jo ten tempomat je na tvou fabku.
Leden 25, 201411 r Uplně tě chápu, je toho tady už mraky, že by se mi to taky nechtělo znovu pročítat. Volant dolů, spodní plastovej panel dolů - to je všechno brnkačka, pak se ale musíš dostat k dělící stěne což už je horší. Mě se to ještě nepovedlo, udajně se musí bud sundat celá palubka (což je náročnější) nebo někdo popisoval, že když stáhneš releový blok, tak se tam dá prostrčit ruka.
Leden 25, 201411 r Uplně tě chápu, je toho tady už mraky, že by se mi to taky nechtělo znovu pročítat.....I díky takovým jako tgfh.
Leden 25, 201411 r Přesně tak, když si pročteš toto forum, tak i zjistíš jaký konektory, piny potřebuješ na kabeláž (nebo si můžeš koupit kabeláž hotovou). Pak je rozdíl zda máš facelift nebo předfacelift, to je vysvětlené hned na první stránce a taky tu najdeš schéma. Neboj se toho. Pročti si toto téma celé a budeš moudrý :-)
Leden 25, 201411 r Dík dík, mám tu předface (model 2002, výroba říjen 2001), tak tady to je myslím s komplet kabeláží, vypadá. http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/bea400002-tempomat-de-8311.html Do sundání palubky se mi moc nechce, ve Feldě ok, ale tady, nevím nevím, asi to sice nebude o moc těžší, kdyby tam šla prostrčit ruka, bylo by ale super :-)
Leden 26, 201411 r když nevíš,jak odjistit pojišťovací západku na konektoru mezistěny, tak z toho porodíš ;-) ale dá se to...
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.