marek7 Vloženo 22. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2010 (editace) Dnes jsem po nastartování zjistil, že mi z výfuku jde voda. Nastartoval jsem, pak jsem nakládal věci do auta a ejhle na zemi flek. Vypadá to na vodu, auto 3 dny stálo. Jinak olej to nežere . Nevíte co by to mohlo způsobit, bojím se aby mi nezačal reznout kvůli tomu výfuk. Editováno: 22. Srpen 2010, autor: marek7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luďa Vloženo 22. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2010 To je obyčejná kondenzace. Jediný řešení je držet vejfuk furt ohřátej-jezdit nonstop. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pitrs78 Vloženo 22. Srpen 2010 Sdílet Vloženo 22. Srpen 2010 přesně tak, je to úplně normální jev, není se čím znepokojovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marek7 Vloženo 22. Srpen 2010 Autor Sdílet Vloženo 22. Srpen 2010 Tak to jsem rád, že to nic není. Díky moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adnots Vloženo 20. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 20. Listopad 2010 (editace) Dnes jsem po nastartování zjistil, že mi z výfuku jde voda. Nastartoval jsem, pak jsem nakládal věci do auta a ejhle na zemi flek. Vypadá to na vodu, auto 3 dny stálo. Jinak olej to nežere . Nevíte co by to mohlo způsobit, bojím se aby mi nezačal reznout kvůli tomu výfuk. Přesně, je to kondenzace, jak kluci psali. Není se čeho obávat. Ta vzniká rozdílem teplot, které jsou v tlumiči na počátku jízdy - kondenzace vody. Podobná věc se děje ve vedrech, ale v opačném sledu, kdy po chvíli zapnuté klimatizaci začne kondenzovat voda tuším na výparníku a kape pak na zem. Pod motorem jsou také loužičky nebo alespoň kapky vody. V obou případech se nemáme čeho obávat, je to normální jev. Někde jsem slyšel, že vzít 3mm vrták a do zadního tlumiče výfuku vespod navrtat třeba 3 dirky, aby případná voda vytekla ven a nezůstávala v tlumiči - výfuk pak tím rychleji zrezne. Kondenzace u benzína bývá z nepochopitelných důvodů větší než u diesla. Autu, které při rozjíždění (nakloní se na zadek) vyloženě voda čůrá proudem z výfuku, má pravděpodobně plný tlumič vody :-) Editováno: 20. Listopad 2010, autor: Adnots Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kimmi Vloženo 21. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 21. Listopad 2010 Ja mám zadnú časť výfuku tuším Bosal a tý od výroby robia malú dierku aby odtiekla skondenzovaná voda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodo06 Vloženo 26. Listopad 2010 Sdílet Vloženo 26. Listopad 2010 Vážně? O tom jsem neslyšel. Originál to taky má? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
panTvorstva Vloženo 1. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 1. Prosinec 2010 cože? já když řídim, tak na vejfuk vůbec nevidim ?!?! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 tak až zase budeš takhle někdy řídit a uvidíš studené auto před sebou, tak se mrkni, to uvidíš dobře a můžeš přitom zůstat řídit to své auto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarin57 Vloženo 2. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 2. Prosinec 2010 cože? já když řídim, tak na vejfuk vůbec nevidim ?!?! A vidíš vůbec když řídíš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dymo Vloženo 3. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 3. Prosinec 2010 Trojcestný katalyzátor na svojom katalytickom povrchu pri dostatočnej teplote umožní vzájomnú reakciu oxidantov NOx a redukčných činidiel CHx a CO, ktoré sú vo vhodnom pomere, aby vzájomne reagovali za vzniku N2, H2O a CO2. Preto tá voda z výfuku.Vznetové motory používajú oxidačný katalyzátor,ktorý pracuje na inom princípe,preto menej vody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adnots Vloženo 13. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2010 (editace) Výborně, díky za upřesnění, dává to logiku, ale přiznávám, že by mě to až takhle detailně nenapadlo. Tak že mít benzína, zkontroluju poslední tlumič, zda tesař nechal dírku. Pokuď tam žádná nebude, vemu 3mm vrták a udělám pro jistotu tři na dně :-) Mít diesela, tak tam udělám dvě takové, ať je klid. Editováno: 13. Prosinec 2010, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stir.o Vloženo 8. Květen 2011 Sdílet Vloženo 8. Květen 2011 Dnes vecer po nastartovani mi z vyfuku zacala po pridani otacek kapalina možná voda nevim Cim to muze byt. Jo a sviti mi kontrola vyfuk.plynu. :feve: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Květen 2011 Sdílet Vloženo 9. Květen 2011 po nastartování je to normální a co se týká kontrolky, je nutné to dát na VAG, vyčíst chyby, pak budeš(me) moudřejší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stir.o Vloženo 9. Květen 2011 Sdílet Vloženo 9. Květen 2011 (editace) Diky,dnes jsem byl v servisu a napojil to a psalo mu to že nejde navazat spojeni nebo neco takoveho tak tam musim jet jeste jednou az tam bude elektrikar. Muze to byt zkrat na lamb.sonde po umytí v mycce? Editováno: 9. Květen 2011, autor: stir.o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 9. Květen 2011 Sdílet Vloženo 9. Květen 2011 který máš rok výroby? Pokud 2002 a starší tak to tipuji na hlav.kabelový svazek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 Případně by to mohlo dělat špatně zapojené neoriginální autorádio. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 10. Květen 2011 Sdílet Vloženo 10. Květen 2011 tak itso mozes mat nieco s lambdou, aj vtedy sa rozsvieti ta kontrolka. z vody si nic nerob ako bolo pisane to je skondenzovana voda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stir.o Vloženo 17. Květen 2011 Sdílet Vloženo 17. Květen 2011 který máš rok výroby? Pokud 2002 a starší tak to tipuji na hlav.kabelový svazek Rok 2002,1,4 16V V servise to vymazal,ale tyden se s týdnem sešel a opět to svítí.Má to velky vliv na spotřebu?Asi jo co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 17. Květen 2011 Sdílet Vloženo 17. Květen 2011 tak pokud by to byla ta lambda tak ano Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stir.o Vloženo 23. Květen 2011 Sdílet Vloženo 23. Květen 2011 (editace) tak pokud by to byla ta lambda tak ano Tak vyměnil EGR ventil to bylo v pátek a v neděli opět svítí. Dneska auto v servise a servisak je sám zvědavý co mu to napíše. Tak až to budu vědět tak dám v ědět. :) ;) Už je to pry v pořadku,auto tam měl 2dny vycistil vedeni od EGR ventilu ze to bylo ucpane nebo co a najezdil s tim cca.80km a nic. Tak uvidim. Editováno: 26. Květen 2011, autor: stir.o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.