Přejít na obsah

Dálkové startování motoru


omicron

Doporučené příspěvky

Při svých cestách v zahraničí jsem se potkal s možností (zejména ve Státech) dálkového startu motoru auta, docela by mě zajímalo, zda je to možné i u koncernových aut, dejme tomu vybavených automatickou převodovkou, "chytrou" elektrikou a dalším (před)vybavením k tomu nutným.

Před nějakou dobou byly na našem trhu dostupné i pokročilé autoalarmy, které takovou funkcí disponovaly, nicméně to vyžadovalo takové zásahy do elektroinstalace (normální), že to nebylo moc využíváno.

Nemá s tím někdo nějakou praktickou zkušenost ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tyhle alarmy s dálkovým startem dělá třeba Magicar, cenově kolem 8 tis. sám jsem o něm uvažoval, ale jelikož mám diesel, který se na místě stejně sám nezahřeje a k tomu ještě zamykání zpátečky, tak bych dálkový start nevyužil. Každopádně pokud vím, tak nejde o žádnou novou věc a instalace taky není bůhví jak hrozná.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Při svých cestách v zahraničí jsem se potkal s možností (zejména ve Státech) dálkového startu motoru auta, docela by mě zajímalo, zda je to možné i u koncernových aut, dejme tomu vybavených automatickou převodovkou, "chytrou" elektrikou a dalším (před)vybavením k tomu nutným.

Před nějakou dobou byly na našem trhu dostupné i pokročilé autoalarmy, které takovou funkcí disponovaly, nicméně to vyžadovalo takové zásahy do elektroinstalace (normální), že to nebylo moc využíváno.

Nemá s tím někdo nějakou praktickou zkušenost ?

Mal som Magicar 9000B s diaľkovým štartom v predošlom aute (O-Vectra B, benzín). Cena alarmu bola cc 6500.-Čk + montáž cc 2000.-Sk. Fungovalo to bez problémov + aj ostatné funkcie ako napr. zap.vyhrievania spätných zrkadiel a zadného skla, zapnutie AC, ale že by som to nejako využíval, to nemôžem povedať. Pár krát som to skúsil v zime, ale auto sa určite zohreje skôr jazdou, ako na voľnobeh a pár krát v lete s pripnutím AC, čo bolo celkom príjemné - sadnúť si v lete do ochladeného auta.

V každom prípade som bol s Magicar spokojný (napriek tomu, že mi auto 2x vykradli - a to som bol od neho pár metrov, len kým som prišiel k autu, veci z kufra boli preč!)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Ne, ne, asi jsem si nerozumeli, samozrejme nemam na mysli nejake obchazeni soucasnbe elektroniky O2FL, ale naopak, nejake udelatko, ktere naprosto respektuje soocasny stav veci v elektrice tohoto auta...Divim se, ze by to soudruzi nekde ve vyvoji nemeli poresene, ale z ruznych duvodu do vyroby neslo... V auto, ktere ma automat, elektriku pres CAN nebo pdobnou sbernici se to jen nabizi, v podstate by to byla asi jen softwarova zalezitost s hlidanim a resenim spousty s tim spojenych problemu...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 měsíce později...

Ne, ne, asi jsem si nerozumeli, samozrejme nemam na mysli nejake obchazeni soucasnbe elektroniky O2FL, ale naopak, nejake udelatko, ktere naprosto respektuje soocasny stav veci v elektrice tohoto auta...Divim se, ze by to soudruzi nekde ve vyvoji nemeli poresene, ale z ruznych duvodu do vyroby neslo... V auto, ktere ma automat, elektriku pres CAN nebo pdobnou sbernici se to jen nabizi, v podstate by to byla asi jen softwarova zalezitost s hlidanim a resenim spousty s tim spojenych problemu...

Našel jsi něco? Já dohledal třebas tohle http://www.9000.cz/autoalarmy/gsm-autoalarm-keetec-t-gsm-can , ale zajímají mne zkušenosti.... a taky zda nezávislé topení je na sběrnici a zda by se dalo spínat tímto přes sms :-)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Panove na novem foru Lubinob - snad se nebude zlobit - to ma namontovane, vydesil me s tim na regionalnim brnenskem srazu, pac to nejen na dalku startuje ale muze to i zdechnout. Takze vysel z auta a porad nahozenej motor, poposli sme a on to vypl, parada, pak ukazoval ten start a pohoda. A je to cosi s alarmem, on to popise vic tak mu pisnete na novym foru. Nevim esli je tu taky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezávislé přídavné topení a větrání vyhřívá popř. větrá vnitřní prostor vozidla nezávisle na motoru.

Nezávislé přídavné topení

Nezávislé přídavné topení pracuje v součinnosti s Climaticem nebo Climatronicem. Slouží k předehřátí stojícího vozidla při vypnutém motoru, ale používá se i během jízdy (jen během fáze ohřevu motoru). Nezávislé přídavné topení ohřívá spalováním paliva z palivové nádrže chladicí kapalinu. Ta ohřívá vzduch, který (pokud nejsou otáčky ventilátoru nastaveny na nulu) proudí do prostoru pro cestující.

Nezávislé větrání

Nezávislé větrání umožňuje přivádět čerstvý vzduch do vozidla při vypnutém motoru, čímž se účinně sníží teplota interiéru (např. u vozidla zaparkovaného na slunci).

Dá se naprogramovat (načasovat) přímo přes palubní počítač v menu - kdy se má sám zapnout a na jak dlouho a jestli má topit nebo chladit.

Případně se dá zapnout i dálkovým ovladačem.

Máte to každý ve svém manuálu k autu. Ten ale nikdo nečte.

http://new.skoda-auto.com/cze/documents/manuals/a5/root/t3-m0249.htm

post-41464-0-96055400-1295113859_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nezávislé přídavné topení a větrání vyhřívá popř. větrá vnitřní prostor vozidla nezávisle na motoru.

Nezávislé přídavné topení

....

Nezávislé větrání

.....

Máte to každý ve svém manuálu k autu. Ten ale nikdo nečte.

Co to meleš ? Zhulený nebo co ?

Nezavislé topení mám, a používám (v zimě i v létě), a nepotřebuji přihlouplé knížecí rady o tom, kde je manuál !

Tenhle thread je o možnostech dálkového startování MOTORU (to co je pod kapotou vpředu), toho který autem pohybuje, a ne o žádném nezávislém topení, to si piš jinam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Moc si nedokážu představit jak to vlastně funguje v praxi? Nastartuji auto dálkáčem, pak ho odemknu, odemknu i zámek zpátečky a klíč do zapalování strkat nemusím, nebo ho tam strčím a co? Když už je auto nastartované.. Nějak nevím jestli tím ty alarmy obcházejí imobilizér v klíči, nebo co to vlastně přesně dělá.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no u naftaka a v mem pripade s bufikem (ktery bohuzel aktualne nejde) nevidim moc vyznam, kamos to ma na sluzebnim benzinaku OII jako nahradu nezavisleho topeni, protoze ho nafta netrapi. lepsi je spis moznost dalkove auto chcipnout podle me, ktera je s tim spojena... ;)

a mas pravdu, musi se obchazet puvodni immo

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nesnazte se to nejak shazovat, od toho ten thread zalozen nebyl - toto reseni je zcela bezne ve Statech, v Jizni Africe, Australii (ale i v jinych zemich), zejmena pro velmi horke dny, kdy mohu vzdalene nastartovat auto a vcas ho klimatizaci vychladit, jeste pred usednutim do auta. To je hlavni benefit, pokud se nekdo pta PROC?.

Zazil jsem to osobne nekolikrat (US Ford Contour 2.6V, ekvivalent evropskeho Mondea), vzdalene nastartovane auto zustane uzamcene, po nasednuti se klicek dal bezne do zapalovani a zapalovani se zaplo. Pote se rozsvitila palubka a jelo se.

Nijak zvlast o to nestojim, jen me zajimaly pripadne zkusenosti s instalaci a provozem, presne ty prakticke zkusenosti.

Jako nahradu za NT to nepotrebuji, mam TSI s nezavislym topenim (topi v zime, vetra v lete - ale aktivne samozrejme nechladi), a uz "nevim roupama", co bych si do sve LK jeste dal... :p

Takze me zajimaji (nejen me) ony prakticke zkusenosti ci dalsi vedomosti o teto vymozenosti, a ne az tak nejake rozebirani "proc je to na hov..." a podobne... Ono je tady vubec nejakym trendem zesmesnovat a shazovat veci, ktere sam neznam, ze chlapci ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pánové také mne to velice zajímá, kdo to má? přijde mi to super věc, dva v jednom - ochrana a zároveň zlepší pohodlí - v létě vychladí, v zimě nemusím sedat do auta,nastartovat a zase vylézt ven a oškrábat a omést sníh....... kurňa, mám zase brouka v hlavě! tý mojí ze mě asi jebne:-))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Zdar pánové taky bych se připojil do diskuse a napíšu vám mé zkušenosti.

Já osobně mám na své Oct.II. 1,9TDI 2006 model Magic car M870AS a jsem s ním naprosto spokojen dva roky funguje bez jediného problému,na dálku i 300m v bytové zástavbě auto signál přijme a nastartuje (a vychladí nebo vytopí interiér do 10min na přijatelnou teplotu) v zimě i když je -20 tak jsem neměl problém se zamrzlými okny,po 10min od nastartování jsem přišel k autu jen ometl sníh a mohl vyrazit, v létě to vychlazení je taky pohoda. Je v něm alarm a dotykový senzor na čelním skle, kterým si majitele můžete přes pager umístěný v ovladači přivolat. Používám často i funkci Turbo jelikož jezdím denně po dálnici do práce a nemám čas po dojetí čekat 2min na to až se turbo promaže. Proto si nastavím tento režim, vystoupím auto zamknu a jdu pryč, auto samo vypne motor po 2min. Samozřejmě musí být zařazený neutrál a ruční brzda, zámek zpátečky nemám. Má mnoho funkcí, které až tak důležité nejsou např. Udržování nastavené teploty v interiéru, startování v určitý čas (jak si majitel bude přát), automatické zamknutí dveří a spuštění hlídání alarmem při vzdálení od auta na několik metrů - to samé platí i s odemykáním, zavírání všech el. oken při zamknutí auta. Dále má hlášení zapnutých světel,parkovací stopky,signalizace otevření jak dveří, oken i kufru a kapoty - vše na displej na pageru. Zablokuje motor (přívod paliva) při neoprávněném vniknutí do vozu.

Např. při výměně oleje v servise přepnu na ovladači na servisní režim - tím se vypnou otřesové a přídavné snímače a Magic Car bude pracovat jako obyč. centrál s alarmem.Mám v práci 3 kolegy kteří to na svých miláčcích mají taky a chválí si to. Občas lidi nevěřícně koukají že ,,to" auto samo nastartuje,ale já bych taky koukal kdybych to neznal.

To by mělo být asi tak zhruba vše (podrobnější info pokud vás to víc zajímá si určitě vygooglujete), neberte to jako reklamu je to jen můj poznatek s tímto zařízením.

Zdar Mikael

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No vida, konečně něco konstruktivního - bezvadný příspěvek. Sice mě to až tak nezajímá kvůli topení (mám NT), ale pro léto perfektní, ta funkce TURBO je vynikající, nejen pro dálnice. Zajímalo by mě, jak to spolupracuje s automatem (DSG), mělo by to být jednodušší intergrovat do auta ?

Chodí to po sběrnici (CAN ?), podporuje originální ovladače (mám na ně vázané nastavení elektr. sedaček, podle toho, kdo jde do auta) ? Není problém s FL verzí O2 ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

funkce TURBO je vynikající, nejen pro dálnice. Zajímalo by mě, jak to spolupracuje s automatem (DSG) Není problém s FL verzí O2 ?

mam O2-FL 1.8 TSI DSG (L&), Magicar jsem v aute mel 6 mesicu a sel ven.

Vsechno tak nejak funguje, dalkovy start i vypnuti motoru, Turbo rezim je urcite prinosem.

Jen ma i nektere problematicke vlastnosti:

1. jeden klic musis rozebrat a je nekde v aute schovany, aby se obesel imobilizer

2. auto nejde odemknout DO od alarmu, nejdrive DO Magicaru vypnes alarm a pak klasicky DO v klicku odemknes auto.

3. pomerne casto se magicar nedomluvil s autem a bud neslo odemknout nebo zamknout :-/

V predchozim non-FL aute jsem Magicar pouzival 3 roky k maximalni spokojenosti.

Rozhodne bych neveri tvrzeni, ze tyto drobne nedostatky jiz nekdo vyresil.

FraZI

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V bode 1, suhlasím z FraZim-ak má zlodejíček dosť času hladat tak hned ma aj klúč od auta alebo minimálne čip od imma. Čo je podla mna hlavná nevýhoda takýchto alarmov.

A body 2a3 Dám vediet v piatok keď namontujem a vyskúšam.Ale ak by to malo fungovať tak tak tomu dosť chyba zmysel odomykat auto dvoma ovladačmi. Skor si myslim že to je problém zapojenia.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mam O2-FL 1.8 TSI DSG (L&), Magicar jsem v aute mel 6 mesicu a sel ven.

Vsechno tak nejak funguje, dalkovy start i vypnuti motoru, Turbo rezim je urcite prinosem.

Jen ma i nektere problematicke vlastnosti:

1. jeden klic musis rozebrat a je nekde v aute schovany, aby se obesel imobilizer

2. auto nejde odemknout DO od alarmu, nejdrive DO Magicaru vypnes alarm a pak klasicky DO v klicku odemknes auto.

3. pomerne casto se magicar nedomluvil s autem a bud neslo odemknout nebo zamknout :-/

V predchozim non-FL aute jsem Magicar pouzival 3 roky k maximalni spokojenosti.

Rozhodne bych neveri tvrzeni, ze tyto drobne nedostatky jiz nekdo vyresil.

FraZI

Mam to same auto (O2-FL 1.8TSI DSG L&K), takze toto reseni je asi neprijatelne, ten klic v aute je silenstvi, a ani bych ho nemohl postradat, klice nastavuji i el. sedacky, a navic pouzivat vice ovladacu pro otevreni auta je pro me neprijatelne. Uz tak taham dalsi ovladac pro NT, to staci. Skoda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes som to skušal namontovat a s dialkovymi ovladačmi nieje žiadny problem DO magicaru mi pekne zamkne aj odomkne auto-dokonca ked zamknem s povodnym DO tak mi aj zapne alarm a pekne zobrazi aj na displeji .To iste aj pri odomknutí auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj

Montoval som to do noveho auta MR2011. U teba si myslim že bol skor problém v nakódovani can prevodnika ku magicaru. Kým som to nenakódoval tak sa to správalo ako si to popisoval.

Asi ti to neastavili správne tam kde ti montovali alarm.Ešte je možnost že ked montovali tebe tak nebol prevodnik ktory aj zapisuje na can.Stary vedel len citat informacie-ten sme používali predtým.

A tento nový ich aj posiela na zbernicu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...