Zaajdaa Vloženo 20. Listopad 2010 Vloženo 20. Listopad 2010 Dobrý den, přestalo mi fungovat otvírání krytu víčka nádrže (u 1.8 20V 1998 sedan). Dneska jsem sundal tapec a rozpojil konektor od motorku otvírání. Napětí na konektoru bylo 11V a po stisknutí tlačítka otvírání nádrže na středovém tunelu bylo napětí 11,8V. Nerozumím tomu, jak to funguje a tak nemužu najít chybu... Můžete mi prosím někdo poradit ? Předem díky Citovat
mysko Vloženo 22. Listopad 2010 Vloženo 22. Listopad 2010 ide do motorceka napätie spod palubky. a z motorceka ci elektro magnetu presnejsie ide kabel do spinaca na palubke a ten ho pripaja o kostru. takze mozes skusit tu vetvu ukostrit niekde v kufri a uvidis. Citovat
Zaajdaa Vloženo 22. Listopad 2010 Autor Vloženo 22. Listopad 2010 ide do motorceka napätie spod palubky. a z motorceka ci elektro magnetu presnejsie ide kabel do spinaca na palubke a ten ho pripaja o kostru. takze mozes skusit tu vetvu ukostrit niekde v kufri a uvidis. Díky za radu, zítra to vyzkouším Citovat
Millosh Vloženo 23. Listopad 2010 Vloženo 23. Listopad 2010 mne taky nefunguje, ale z jineho duvodu: ztratila se takova ta pruzinka - odskok vicka nadrze, nejde sehnat, ve Skodovce chtei za komplet 1500 takze kdyz uz potrebuju benzin (jezdim na LPG), tak mi nekdo mus drzet knoflik na otevirani vevnitr nebo si to muzu otevrit sam z kufru pod tapecem :-) ale zbastlim si nejakou nahradni pruzinku...casem... Citovat
Zaajdaa Vloženo 24. Listopad 2010 Autor Vloženo 24. Listopad 2010 Pružinka je v pořádku, vyzkoušel jsem i to ukostření a pořád nic... Možná to bude ten motůrek, nebo co to je. Citovat
Las Kučas Vloženo 7. leden 2011 Vloženo 7. leden 2011 Zdarec, měl jsem stejný problém. Dochází benzín, jedu na pumpu, jsem sám a po stisku knoflíku na otevření nádrže jdu ven a ono je to zamčený (podotýkám, že mrzlo). No nic, poklepu víčko (okolo je trocha ledu) jdu do auta, znovu zmáčknu, vylezu a zase nic. V kufru mám šroubováček, poprosím maníka u druhého stojanu o stisk "čudlu" a bez šance. Tak sednu, zajedu domu, tapec dolu syn mačká, koukám motorek reaguje, ale víčko furt nic. Usuzuji, že hřídelka na otevření je zamrzlá - horkovzduška, z přiměřené vzdálenosti foukám zevnitř na podběh a cca po 5-ti minutách fachčí. Pak následuje vycvaknutí motorku z uchycovacích čepů, vytažení celého táhla, vysušení namazání a už to jede o 106. Zítra přidám fotky, jak vypadá ten mechanismus - popisuje se to totiž blbě, ale to táhlo je ze dvou kusů a ten posledí má drážku, v které se pohybuje ta část od motorku a tak může motorek tahat a stejně to v případě zamrznutí neotevře. Jak bude zítra čas, tak to sem hodím. Jinak hodně štěstí a úspěchů v roce 2011 Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.