miki53 Vloženo 13. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2010 Zdravím všechny Yeťáky. Mám Yeti 1.2. Neřešil někdo rychlejší ohřev motoru? Teď v zimě trvá dost dlouho, než to trochu začne topit. Možná by pomohla clona před chladič. Na Octavii se prodává, ale dala by se vyrobit i doma. Jezdil jsem s Megane a tam šlo topení o mnoho rychleji. Díky, Miki Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mylys Vloženo 13. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2010 A to bud rad, ze nemas TDI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tentacle Vloženo 13. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2010 Kvůli tomuto jsem si tam dal vyhřívané sedačky. Než naběhne naplno topení, tak už dávno krásně hřejou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Heki Vloženo 14. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 Zdravím všechny Yeťáky. Mám Yeti 1.2. Neřešil někdo rychlejší ohřev motoru? Teď v zimě trvá dost dlouho, než to trochu začne topit. Možná by pomohla clona před chladič. Na Octavii se prodává, ale dala by se vyrobit i doma. Jezdil jsem s Megane a tam šlo topení o mnoho rychleji. Díky, Miki Hmmmm, tak to jsem asi nějakej velkej seveřan Měl jsem před yetiskem oktávku a teď si pochvaluju, jak Yeti krásně topí. Asi je to relativní. Vyhřívaná sedadla nemám a už asi pořizovat nebudu. Nicméně - máte někdo zkušenost s vyhřívanými potahy /resp. máte někdo takové ty dodatečné "podprdelníky" do autozásuvky?/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
myspulin Vloženo 14. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 (editace) Tak jestli něco takového existuje, tak to bych si to pořídil taky a měl bych u ženy ohromné plusové body Máme Felicii a Yetiho, Felda topí na plno už po 2 km, Yeťák tak po 15 km. Mě osobně to nevadí, ale žena je dost zimomřivá... Editováno: 3. leden 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Džanek Vloženo 14. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 Co se týká vyhřívané deky na sedačky, tak to mám ve služební octávii. Je to deka, která vyhřívá i záda a je do klasického cigareťáku. Do minuty hřeje - můžu doporučit! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 14. Prosinec 2010 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2010 Myslim, ze clona pred chladic v tomto pripade nema zmysel. Ak je motor studeny, funguje len vnutorny chladiaci okruh v, ktorom chladic vobec nie je. Pomoze ti len nezavisle kurenie. Tiez som o tom uvazoval, ale je to riadna palka 1000-1500 euro Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lid1 Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 (editace) Ta clona asi pomůže - nepustí do motorového prostoru tolik studeného vzduchu. Motor se chladí i přes blok a i převodovka se dříve zahřeje. Ale u Yetiho se těmi štěrbinami v mace nedá nic moc prostrčit. Editováno: 27. Duben 2011, autor: Luďa necituj předchozí příspěvky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Tento problém s "pomalým ohřevem motoru" u motorizace 1.2 TSI se řeší i v sekci FII a Roomster zde: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 28. Prosinec 2011 Sdílet Vloženo 28. Prosinec 2011 a co tam nacpat dálkovej start a prostě si nastartovat 10 minut před odjezedem, spotřeba paliva navíc bude nula nula nic, a aspoň se trochu ohřeje blok motoru a při následné jízdě to začne topit rychleji než teď kdy to trvá někdy až po 10km.. http://www.kanaco.cz/elektronicke-zabezpeceni/detail/bezdotykove-dalkove-ovladani-cz-pro-vw-skoda-seat-pke-bezklicove-zapalovani-dalkovy-start.html http://www.elcar.cz/dvojcestne-lcd-pager/63-keetec-ts-8000-autoalarm-pager-dalkovy-start.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vencam Vloženo 14. leden 2012 Sdílet Vloženo 14. leden 2012 pro přátele krycí clony na masku dávám odkaz : http://www.obautodily.cz/skoda_yeti_zimni_clona_predni_masky_horni-yetimask002 (Na AUKRU je to za 499,-+ poštzovné) mě osobně se to nějak moc nelíbí, stále pochybuji o funkčnosti jakékoli clony u tohoto motoru. Spíše mě ale zaujala ta upoutávková fotka. Nevim zda blbě nekoukám, ale zdá se mi to nebo ne - jako by ta kapota byla "rozpáraná" ?? Co tím chtěl básník říci, nevím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 (editace) tak si myslím, že ohřevu nic nepomůže, teď je tady kosa -19 a motor se ohřeje stejně rychle jako když bylo +5, prostě ten motor potřebuje svůj čas a je mu jedno co se děje okolo něj, jediný snad co trochu pomohlo je kryt kapoty a utěsnit škvíru mezi čelem a kapotou pak se auto ohřeje po cca 7 km jízdy a navíc tak rychle nevychladne když někde stojíš, i kapota z venku mi po ujetí 100km nerozmrzla....teplo se drží pěkně uvnitř motorového prostoru.... jo a do mikiny se svlíkám tak po 30 km to už se dá sedět v teple i uvnitř auta :-) Editováno: 2. Únor 2012, autor: hadak11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Myslim, ze clona pred chladic v tomto pripade nema zmysel. Ak je motor studeny, funguje len vnutorny chladiaci okruh v, ktorom chladic vobec nie je. Pomoze ti len nezavisle kurenie. Tiez som o tom uvazoval, ale je to riadna palka 1000-1500 euro a toto je pravda, když padal hustě sníh, tak sem ujel asi 20 km a celej chladič byl zaflákanej sněhem a ledem prostě se tam vůbec do něj nedostala teplá voda.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MikeTTT Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Protože se neotevřel termostat, ten se otevírá až kolem 80 stupňů. A zakrýt celý předek má význam, není motor na přímém mrazu a je víc chráněn. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 2. Únor 2012 Sdílet Vloženo 2. Únor 2012 Tak jest: termostat hlavy válců otvírá při 80°C,termostat bloku motoru při 87°C. Aby to nebylo jednoduché,tak clona vodního čerpadla uvolní průtok až při teplotě chladící kapaliny 87°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 3. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 3. Říjen 2012 (editace) po zkušenostech z minulé zimy sem se rozhodl investovat do TEPLA.... http://www.autosip.c...scription#anch1 http://www.adusservi...dul-commandcall příští týden to montují, pak podám reference. Editováno: 11. Říjen 2012, autor: hadak11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 13. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2012 (editace) Tak je to odskoušený. Funguje to dobře. Ráno bylo -2st. motor měl po 30 min 70C. V autě teploučko. Jediný co je potřeba udělat je nastavit den předem climatronic na HIGH, aby veškeré teplo z výměníku šlo do kabiny. Protože jakmile se nechá teplota třeba na 24C tak zůstává otevřená klapka a z venku tam jde chladný vzduch a neohřívá se to tak rychle. Editováno: 13. Říjen 2012, autor: hadak11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hopa26 Vloženo 13. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 13. Říjen 2012 Je to krásný,ale za hromadu peněz. Mělo by to stát tak "bůro"....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 14. Říjen 2012 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2012 jj ta cena je šílená...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sranki Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Tak je to odskoušený. Funguje to dobře. Ráno bylo -2st. motor měl po 30 min 70C. V autě teploučko. Jediný co je potřeba udělat je nastavit den předem climatronic na HIGH, aby veškeré teplo z výměníku šlo do kabiny. Protože jakmile se nechá teplota třeba na 24C tak zůstává otevřená klapka a z venku tam jde chladný vzduch a neohřívá se to tak rychle. Ake tam mas ovladanie? Je v interieri nejaky skaredy bazmek? Kolko stala montaz a kolko ta to cele vyslo? Ja na tym silno uvazujem, ale nechem mat v interieri nejaku spatnu skatulu a chcem aby to bolo ovladatelne cez telefon. To bude stat asi balik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hadak11 Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 (editace) Sranki nic není vidět, ovládá se to přez sms, vše je schováno pod palubovkou vlevo jak je ovladač na světla, dá se to i manuálně zapnout / vypnout a na to je takovej malej čudlík a záleží kam si ho chceš dát já ti to vyfotím. topení koupíš od webasto nebo eberspacher montážní sadu pro yetika a ovládání (to se dělá dokonce na slovensku) cena nového setu cca 40t http://shop.molpir.s...rams=typ_t;1900 http://shop.molpir.s...rams=typ_t;1902 já sehnal 1 rok starý topení za 10t (maník si koupil diesl auto a benzinovy topeni prodaval) a montáž s ovládáním stála 12t celkem 22t Editováno: 14. Prosinec 2012, autor: hadak11 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.