Přejít na obsah

EGR zaslepení


Grygy

Doporučené příspěvky

Na dieselpoweru jsem toho vyčetl o EGRu dost. Je tam i hafo perfektnich fotek. Takže si ho tam určitě nechám, ale teď mám 100 tkm, tak se chystám na jeho vyčištění. Už teď se děsím jaký tam bude humus.

To ja taky=))Prave, ze me to uz pomalu vytika ven i kolem nej :D:D Tak to vycistim a popripade zaslepim, hod sem potom fotky, kdo mel vice zasrano :D:D:D

Editováno: , autor: Grygy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možná budu mít trošku blbý dotaz, ale co je EGR?

To je ventil, kterej v určitých režimech pouští do sacího potrubí vyfukové plyny, snižuje se tím obsah škodlivých látek ve výfukových plynech. Může ho mít jak benzin tak diesel, mimoto tvoje 47kw ho má také.

U benzinu bych nikdy nezaslepoval jednotka to pozná a skáče do nouzového režimu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

možná budu mít trošku blbý dotaz, ale co je EGR?

To je ventil, kterej v určitých režimech pouští do sacího potrubí vyfukové plyny, snižuje se tím obsah škodlivých látek ve výfukových plynech. Může ho mít jak benzin tak diesel, mimoto tvoje 47kw ho má také.

U benzinu bych nikdy nezaslepoval jednotka to pozná a skáče do nouzového režimu.

To u ropaka take , jde to snizit Vagem.

Editováno: , autor: Grygy
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já potřebuji komplet ventil objednat ve škodovce a poprvé co si nevím s etkou rady : mám motor AHF a na ventilu shora mam : 038 131 501E tohle jde najít v etce ale jen bez toho písmenka na konci,a jeto u motoru AGP a ten je uplně jiny,,,,u mojeho motoru je tam označení toho ventilu 045 131 501C,,,tak nevím jestli to bude on,,,nerad bych objednal jiný,,,

jinak mám ještě číslo na těle toho ventilu co potřebuji 038 129 631 ale takové číslo mě etka vůbec nenajde,,,,,

potřebuju to komplet,cena asi kolem 5tis. dik za info

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to číslo na konci je index - prostě, během doby se index postupně zvyšuje (nové konstrukční úpravy, nové levnější díly, vychytávaní much, technologické zásahy do výroby, etc.)

Takže index E může, ale taky nemusí být záměnný s C .. to u VW není jisté nikdy :(

(ale všeobecně - čísla sestav(zákaznická) u VW zůstavají stejná, mění se jen čísla dílů) - takže, jestli existuje něco jako těleso EGR ventilu a má stejné číslo, jaké najdeš v ETCE, tak bych se toho nebál. Pro jistotu to konzultuj se servisem.

Jinak se přikládám k názorům, že EGR ventil je jen pro zlost. Bohužel v dnešních autech musí být... a teď, jak začnou platit ty nové emisní limity pro CO2 to bude ještě horší ... (bohužel, nebo bohudík ?)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Znovu jsem si oživil EGR na dieselpoweru a jak jsem viděl tu hrůzu co tam chlapi nafotili tak asi dnes v noci neusnu. Bojím se to rozebrat, že na mě vyskočí nějaký bubák lol

Tak jsem to dnes cistil cele odpoledne a vyskocil na me fakticky cerny bubak, fuuuuj :angry::angry:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, EGR ventil ovládá recirkulaci spalin.

No a ty spaliny u diesela obsahují saze a podobnej sajrajt, který ti zanáší sání. No, a co ty částečky budou dělat s ventilevejma sedlama apod., raději ani nebudu popisovat.

Jinak, po odpojení EGR ventilu pravděpodobně neprojdete emisema.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...