Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

1.8 TSI 132 kW

Maximální výkon/otáčky [kW/min-1] 132/5100–6200

Maximální točivý moment/otáčky [Nm/min-1] 250/1250–5000

post-32075-0-68499400-1357593425_thumb.j

Editováno: , autor: Pawouk
Vloženo

Příčinou je použití 7st. DSG s omezením do 250Nm. Podle mého názoru to tento motor dost sráží a kromě požadavku na maximální zrychlení bude projev velmi podobný 1.4TSI, např. pružné zrychlení apod.

Možná to chtělo 1.8TSI spojit s 6st. DSG a nechat jej otevřený.

Vloženo (editace)

Myslim, ze převodovka 6DSG je stejne draha jak 7DSG, obe jsem mel/mam...

S 6DSG by to asi mělo o něco (uz tak pro nektere uzivatele dost vysokou) vyssi spotřebu. Zprevodovani 7DSG se k tomuto motoru dobře hodi, samozrejme hodnotim z pohledu zkusenosti soucasne 1.8TSi a 7DSG.

Ten motor není zase tak zasadne jiny (i když dost inovovany), i vykonove to je hodne podobne (pokud to opet umyslne nepodhodnocuji), jak vi každý majitel stavajici 1.8 TSi (tzn. ze vykone se rovněž blizi nebo rovna 180HP).

Editováno: , autor: omicron
Vloženo (editace)

No tak s tím že není jiný bych nesouhlasil. Vstřikování MPi a FSi, termomanagment turbo je otočený obráceně svody chlazený litý společně s hlavou, variabilní časování na obou vačkách a zvih na výfukové ... mám pokračovat :)

Editováno: , autor: Mates_XIV
Vloženo (editace)

Příčinou nižšího krouťáku u nové oktávky oproti stejné motorizaci u Audi je údajně slabá převodovka...proto motor nastavili na nížší výkon, než je schopen dávat.... ;)

Zvedla se maximálka na 235...to už je pěkné. Osobně bych do tohodle motoru šel, se svým stávajícím zatím spokojenost.

Ale hlavně: jen 1,8 TSI bude mít zadní víceprvkovou nápravu, jen tahle motorizace, o tom se může TDI jenom zdát....:D

Editováno: , autor: Clint
Vloženo

A proto jsem rozhodnut ze muj dalsi sluzebak bude 1.8Tsi s DSG. Snad budu spokojen, bude to muj prvni automat, tak snad nebudu flustrovanej ze mi v aute ubude prace s pakou.

Vloženo

Toho bych se fakt nebal. 99% lidi, co zacne jezdit s automatem, uz nikdy kvedlat saltrpakou nechce. Vyjimky se samozrejme najdou, ale ty jsou opravdu vzacne a vetsina lidi, co tvrdi, ze automat je nahovno, s nim nikdy nejela.

Vloženo (editace)

No tak s tím že není jiný bych nesouhlasil. Vstřikování MPi a FSi, termomanagment turbo je otočený obráceně svody chlazený litý společně s hlavou, variabilní časování na obou vačkách a zvih na výfukové ... mám pokračovat :)

Koukal jsem na to, mas pravdu je to hodne novy motor, zda se me hlavne, ze všechny ne zcela povedne věci u soucasne verze jsou prave prekopany, takze to bude parada. Uz tak jsem (az na spotřebu) spokojen s tim soucasnym, s novym autem bych rad sel opet do této kombinace (1.8 TSi + 7DSG).

Jen skoda, ze neinovovali prave 7DSG, aby se dal motor vice popustit, ta 6DSG by to sice zvládala, ale zprevodovani 7DSG je pro tento motor jinak idealni.

Editováno: , autor: omicron
Vloženo

Blíží se chvíle, kdy prodám současný šuplík a OIII s tímhle motorem mě dost překvapuje. Už jsem skoro zapomněl na ty průsery s OII, tak začínám zvažovat i tuhle variantu. Jen bych tedy rád viděl, jestli je skutečně reálná ta spotřeba 5,7 litru. Já bych se spokojil i s o litr vyšší, ale moc tomu nějak nevěřím. Jo a neví někdo náhodou, co za motor (motory) se chystá pro RS ???

  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...
Vloženo

serte na měření výkonu. Co teda má být za motor nebo motory v RS ? Padlo to už někde jako seriozní informace ? Měl jsem minulý týden půjčenou OIII, ale takovýho žebráka s 1,6 TDI. Takže to ani nejelo a nebylo ani pěkný na to koukat. Prostě žebrák. Tak to mě teda na úvod moc nevzalo. Tak jsem zvědav na tu RS, ale bojím se, že za ty peníze spíš šáhnu zase po CC nebo Superbu.

Vloženo

http://www.autozeitung.de/auto-neuheiten/vw-golf-vii-gti-2013-auto-salon-paris-2012-230-ps-performance-paket

Im Vergleich mit der sechsten Generation, die vor vier Jahren ebenfalls als Studie in Paris präsentiert wurde, kommt der siebte GTI mit nochmals mehr Leistung: Der weiterentwickelte Turbo-Vierzylinder EA888 schickt künftig mindestens 220 PS und 350 Newtonmeter an die Vorderräder.

Todle snad přeloží každý ;) ... nic jiného tam snad nebude.

Vloženo

A kde jste vyčetli, že bude v GTI 1,8 ??? Všude se píše o 2,0 .... EA888 je označení rodiny motorů. Už současná serie je EA888 ... Mít motor na paletě tak 99,9% lidí nepozná rozdíl mezi 1,8 a 2,0 :)

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...