Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Prý ani 2,5 l by ničemu nevadilo říkal p. Sixta. Myslím, že vyteklo vše co tam bylo. I jsem si do auta na chvíli sednul, aby bylo najkoněný na stranu řidiče a už ani kapka. Je nutné vyndat akumulátor a jeho držák, nic složitého, práce na půl hodiny. Aspoň jsem vyčistil ten držák, byl tam napadanej bordel.
  3. Dnes
  4. Protože ti to asi bere mikrofon z telefonu kterej máš v kapse ?
  5. Dobrý den mám motor 1.6TDI CAYC r.v.2012 a mám podezření že mi odcházi vstřiky. Měřil jsem odchylku vstřikování a nevím jaké jsou mezní hodnoty pro tuhle funkci. Vypadá že mi odchází druhý vstřik protože má nejvyšší odchylku a při startu mi kolísají otáčky asi 10 sek a potom už se auto chová normálně. Spotřeba nevzrostla je stejná. Palivo tankuji obyčejné na benzínce kde tankujou kamiony denně takže staré palivo nehrozí. Měřeno programem VCDS.Budu ještě zkoušet vyjet 3 nadrže premiové nafty snad mi to pomůže kdyby jste veděli jake jsou správne hodnoty vstřiku nebo co změřit budu rád . Díky za rady
  6. Ahoj, budu rád, když ty chyby hodíte tady do GitHub trackeru, který jsem založil, když mě začal rozčilovat můj Kodiaq. Je to formát, který je programátorům známý, tak doufám, že se toho ve Škodovce chytnou Dík https://github.com/jansequens/open-skoda-bugs/issues
  7. Zdravím všechny. Koupili jsme synovi subwofer do auta a dnes jsem koupil i high-low adapter. Jen mi nějak není jasný jak to zapojit. Předpokládám, že se to bude zapojovat přes bily a šedy na repro, ale není mi jasné jak to napájení. Můžete prosím někdo poradit. Musí se to napájet. Máme originál Rapid rádio a jiné se mi kupovat nechce. Díky předem
  8. Ahoj.Mám dotaz ohledně volání.Telefon mám připojený bezdrátovým Carplay a když volám tak ten co hovor přijme mi skoro nerozumý,prý jak z kanálu(ano mluvím a docela nahlas).Nemáte s tim někdo zkušenost jak to nastavit?Mám Iphone 13 max pro.Díky
  9. Podle dílenské příručky každých 150 000 km.
  10. Jako asi to člověku může vadit, ale pochybuju, že s tím někdo něco ve škodovce bude dělat. Kdyby to bylo přední tak to chápu, ale kolik času za jízdy strávíš koukáním do zadního okna? (Řečnická otázka 🙂 ). Je to typickej syndrom červenýho auta.
  11. Asi tím nikomu moc nepomůžu, ale používám Apple Music přes Car Play bezdrátově a seká se to jen opravdu velmi zřídka (1x za 500km) a jen třeba po dobu 10s a pak to přestane, a to patrně bez ohledu na to, zda je písnička stažená offline nebo se streamuje online. Většinou mám pocit, že se v danou chvíli celý ten Infotainment trochu kucká, v jednom z cca 4-5 případů to skončí samovolným odpojením a připojením Car Play. Někdy to možná skončilo i samovolným restartem infotainmentu, ale to se stane tak 1-2x ročně.
  12. Já dlouhodobě používám Apple Maps přes Car Play a navigační pokyny se mi zobrazují jak nahoře mezi budíky, tak i na Head Up displeji. U Waze ani Mapy.cz aplikace se mi ty pokyny v autě nezobrazují.
  13. O4 RS 2020, používám kameru GoPro Hero 13 a při delších cestách nabíjím obyčejným krátkým USB-C kabelem (tj. bez USB-A redukce, jak je zřejmě potřeba u klasických autokamer).
  14. Pokud to budete řešit, dejte se pak echo s výsledkem. Budu držet palce. Třeba to někomu dalšímu pomůže.
  15. Palivove cerpadlo. Overis si to ked zvysis otacky motora -> taha viac paliva=cvakanie je rychlejsie. Ked potom pustis plynovy pedal, tak pokial otacky neklesnu na volnobezne, netaha sa ziadne palivo -> cvakavy zvuk na chvilu uplne prestane.
  16. Pěkná práce. Nevím, kolik jsi tak mohl vybryndat, ale 1,8l původního vs. 2,3l nového - to je rozdíl už půl litru 🤔. Já tehdy z převodovky vypustil cca 1,8-1,9l oleje a toto stejné množství nového jsem tam nacpal. Co vše je po tvé zkušenosti třeba demontovat, aby se člověk dostal k plnění přes ten horní čep?
  17. Tak mám olej vyměněný. Vyteklo ho cca 1,8 l + nějaký ztráty jak to bryndalo, stav oleje viz fotka. Zpět jsem nalil 2,3 l. K tomu hornímu čepu je trochu horší přístup, zavazí tam silentblok motoru. Jinak p. Sixta říkal, že by stačilo olej vyměnit až při 120 000 km.
  18. nejvic je to poznat, kdyz prijdu do auta spoceny z venku, jak je na zada az zima. nechavam na automatiku, ze sam muze zapnout chlazeni na 2. stupen
  19. Měl bych ještě jednu otázku, která se týká výměny filtru haldexu. Když jsem to rozhodil nebyla tam ta pružinka v tom filtru, nevím zda je u yetiho či ne... Na O2 jsem ji měl..? Ví někdo..? Díky. S
  20. Za mna tiez ventilácia super. Na max mam az studený chrbát.
  21. Před nedávnem jsem tady psal, že letošní, celkem vzrůstající prodeje elektromobilů jsou tak trochu manipulativní hry čísel. Některými bylo naznačeno, že je to přebráno z propagandistického kanálu, no a že by tedy pro tohle převzetí to nebyla pravda, ale jen účelová demagogie? Dobře, Váš názor, já mám jiný názor. Ale co tedy řeknete na oficiální článek, zveřejněný asociací německých prodejců aut (KZF), která se mimo jiné odvolává i na data získaná pro změnu německým svazem automobilového průmyslu (ZDK)? To je taky propaganda, nebo demagogie? KZF k věci říká: „Obchodní realita mnoha prodejců automobilů a autoservisů je podstatně napjatější, než naznačují oficiální prodejní statistiky. Rostoucí počet nových registrací elektrických aut zakrývá realitu v maloobchodním sektoru. Co se zdá být statisticky úspěšné, je často výsledkem samoregistrace výrobců a prodejců, fleetových obchodů nebo taktických opatření - nikoli skutečné poptávky zákazníků v maloobchodním sektoru.” Z dat získaných ZDK vyplývá, že během prvního letošního pololetí automobilky a jejich dealeři v Německu registrovali hned 65 401 elektromobilů na sebe. To je dvakrát vyšší číslo, než jak tomu bylo v v roce 2023. A podle asociace na pilu skutečně tlačí automobilky, u nichž se počet samoregistrací za poslední dva roky zečtyřnásobil. Něco takového jen koresponduje s přerozdělovacími mechanismy EU, které na určité procento prodaných elektrických aut potichu tlačí už dnes. Nedostát mu znamená platit pokuty, takže automobilkám přijde lepší vytvářet fiktivní prodeje. Ovšem v Německu dle dat neklesají jen prodeje elektromobilů v maloobchodním sektoru, ale stagnuji i tzv. fleetové prodeje elektromobilů. No, ale data jejich registrací tedy vesele stoupají a tak se nám čile prezentuje, jak mají lidé a firmy čím dále, tím větší zájem o elektromobilitu. Zde je odkaz na onen článek na oficiálním webu KZF, překladač pomůže... https://www.kfzgewerbe.de/kfz-gewerbe-warnt-eigenzulassungen-taeuschen-ueber-e-auto-flaute-hinweg
  22. stejný problém , bere to olej přes turbo ,ale to je vyměněné a žádná změna , kroužky , hlava, pořád stejný, ještě na turbo jde takova molitanová hadice z motoru v té je co? Jinak už pak jedině ,že tlakuje spodek motoru vršek normálně saje na víčku.....
  23. To je ještě dost dobrá cena. Právě pro riziko, že tam toho už bude víc jsem šel i do výměny za garantovaný kus a stálo mě už cca o 5 tis. více za velmi rychlou výměnu převodovky včetně nového oleje v AS.
  24. jj ok diky za spojeni, mrknu, ja to poravde hledal, nasel jsem ale na Superb II a kdyz jsem zakladal nevedel jsem jestli to patri do elektriky nebo exterieru nebo ostatni
  25. Příště by to chtělo líp hledat a nezakládat zbytečně nové téma. Navíc ještě, když existující téma je připnuté na první stránce. Témata sloučena. Doporučuju projít si i předešlé stránky v tomto tématu. Informací a řešení k této problematice je tu jistě dost.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...