Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. Dnes
  3. Ja myslim ze tlak je cim dal vetsi a bude silit. Uršula se vrati zpatky na gyndu odkud prisla a spalovaky se budou vyrabet dal.
  4. Zdravím, mám Scalu zakoupenou v červnu 2025, posledních 14 dní ukazuje navigace chybnou GPS polohu chyba se vyskytuje pouze občas, někdy celý den , posléze je druhý den vše ok a další den znovu špatně navigace nerozezná reálné umístění vozidla vozidlo se pohybuje mimo vozovku, někdy i 5-6 km mimo reálnou pozici řešení prej bude ve 4 kvartálu ale jaké netuším
  5. Otázka, jestli otočí Evropská komise a hlavně některé státy EU, které jsou v trendu urychleného, až neuváženého zavádění elektromobility podle mne až přehnaně agilní (Nizozemí, Dánsko), nebo se přidají k pragmatičněji zaváděné elektromobilitě rozhodující státy jako je Německo, Francie, Itálie, Španělsko. EK otočí jen tehdy, pokud na ni bude vyvíjen dostatečně velký tlak. Nakonec, zažili jste někdy politika/ky, kteří veřejně na plnou hubu uznali že se mýlili a ještě se k tomu ochotně domluví na rozumnějším řešení? To dříve asi bude objeveno perpetuum mobile....
  6. Oboje se ale děje jen při pedálu na podlaze. Při pozvolnějším zrychlování jsem si zatím ničeho tak dramatického nevšiml.
  7. Porsche loni ukončilo výrobu původního Macanu v Evropě, ne proto, že by chtělo, ale proto, že muselo. Tento benzínový crossover nesplňoval obecné bezpečnostní nařízení (GSR2), které vstoupilo v platnost v červenci 2024, což donutilo Zuffenhausen ukončit výrobu svého „dojného krávy“ na Starém kontinentu. Vůz je stále k dispozici v jiných částech světa, které nedodržují legislativu GSR2. Dny první generace Macanu jsou však sečteny, protože výroba skončí příští rok. Co bude následovat? Nový benzínový crossover. Co je v plánu? Tyto „významné dodatečné výdaje“ částečně alokované na investice do nových benzínových a hybridních motorů se projeví v novém crossoveru se spalovacím motorem. […] Článek Porsche potvrzuje uvedení nového benzínového SUV na trh v roce 2028 se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
  8. Zkusím oživit na tomto fóru už vpodst. mrtvé téma o náhodné zjištění, že můj Rapid s komfortními funkcemi oken už není na světě sám a pár dalších podobně upravených (vč. bratrského RUS Pola sedan) již existuje 😄. Navíc mají i další funkce, ke kterým jsem se u mého auta domotal jaksi jinou cestou (sklápění P zrcátka při couvání, výstražná a nastupovací světla ve dveřích) a funkce, které nemám 😏 (vnější nástupní světlo v patici zrcátek, sklopení zrcátek při zamknutí, ambient pásek tapce dveří atd.). Jedná se o články na drive2.ru. První Druhý Třetí Je skoro otázka, pokud se zde rozvine diskuze i k dalším funkcionalitám krom oken, zda to pak neoddělit do samostatného vlákna 🙂.
  9. Automobilky otočily. Konec spalovacích motorů v roce 2035 už podle nich není reálný (novinky.cz)
  10. měli jsme MC na 18" kolech a bez sportovního podvozku, podle mého má v COC uvedeny 18" kola jen MC, byť jde z výroby na standardních 17"
  11. Včera
  12. Bolo by dobre to napojiť na diagnostiku a sledovať Live data. Pretože z toho prvého videa to vypada akoby mala mechatronika v prevodovke nejaký problém. Pretože spojky spojila dosť nárazovo. Pri druhom videu mi to zasa príde akoby turbo proste prestalo tlačiť.
  13. Zdravím, chtěl by jsem se zeptat jestli někdo netuší co je toto za konektor? Je hnedka za přepínačem světel.
  14. Na S3 zatial nie, riesil som niekolko F3, navod mam pre inspiraciu na webe V skratke potrebujes: - 4x senzor - 4x drziak - 4x konektor + piny +tesniace gumicky - kable - konektor a piny naraznika - RJ - reproduktor + konektor a piny - stredove tlacidla (podla vybavy) Vsetko spravne zapojit podla schem a hlavne nakodovat RJ
  15. Sixs

    Chyba P04F0

    Děkuji, myslel jsem si to 👍🏻
  16. Sixs

    Chyba P04F0

    To jsem koukal, že nejde objednat úplně zvlášť.🤷🏻‍♂️
  17. Ahoj všichni, S mým vozem Škoda Fabia 1.0 TSI 110 HP DSG se stále objevují problémy při vyšších otáčkách (nad 2500 ot./min). Zejména při jízdě do kopce začne blikat kontrolka výfukového systému, poté se objeví kontrolka EPC a motor výrazně ztrácí výkon. Když motor vypnu a znovu nastartuji, kontrolky zmizí. Také je cítit škubání vozidla při vyšších otáčkách. Už jsem byl v servisu Škoda na diagnostice. Během zkušebních jízd mechanici také zaznamenali ztrátu výkonu a svícení kontrolek. Nicméně po kontrole komponent pomocí diagnostického systému nenašli žádnou jasnou závadu – byly uloženy pouze následující chybové kódy: P030000, P030100, P030200, P030300, P130A00, P190D00. Máte někdo nápad, co by to mohlo způsobovat? Děkuji a s pozdravem,
  18. Ahoj všichni, řešil už někdo dodělání předních parkovacích senzorů? Konkrétně Superb III Facelift 2022 zadní senzory a kameru má, chtěl bych aby to fungovalo normálně jak originál, má někdo nějakou zkušenost nebo pomohl by někdo s instalací ideálně severní Morava. Díky
  19. https://forum.skodahome.cz/search/?q=kondenzát&quick=1 Zkus pohledat, myslím, že řešení tam najdeš 🙂 Jestli teda z tvé velmi stručné informace chápu dobře co máš za problém.
  20. https://forum.skodahome.cz/topic/21515-káblový-zväzok-a-problémy-s-ním-súvisiace/#comments Tady je krásný vlákno na zmíněný svazek. Dost možná tam máš něco uhnilého a jak jsi s tím hnul začlo to zlobit.
  21. Dobrý den, potřebuji poradit. V interiéru auta se objevil kondenz a zápach. Pokud s tím máte někdo zkušenost, prosím o radu.
  22. Zjednodušeně řečeno: nešlo by to. Je s tím spojeno spousta kabeláže, snímačů, jednotky atd
  23. 777

    Chyba P04F0

    Přesně můj případ, vyměněn jak ventil tak nádobka s aktivním uhlím. Pro jistotu.
  24. Ve většině případů je doporučené vyměnit i nádobku s aktivním uhlím. A ventil je společně s trubkami.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...