Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento stream má automatický update

  1. Za poslední hodinu
  2. suri.

    Teplota oleja

    ano , a na vsetkych scalach co sa prehrievali a mali okolo 200tis km to bolo vzdy este horsie zrejme kvoli tym milionom plastov okolo co vsetek bordel dostavaju tam kde ma byt bezne mas auta kde je klima chladic rozbity na carach - lamely doprehynane , medzi nim a vodnym bordel ako na fotkach a smerom dozadu k dalsiemu vodnemu o nieco menej tieto auta sa prehrievaju bezne , riesil som to aj na dvojrocnej OIV co mala 180tis km ... ak sa tam da pumpa bez clonky kludne v nahrade HEPU , a tri nove chladice NISSENS tak to funguje ok ... tie chladice moc zivotnost nemaju , klima na SK kde sa sype je malokedy 5 rokov , no a vodne vyzeraju takto , konkretne tu zacal po vymene rozvodu tiect vodny chladic , zrejme nejaka necistota co to drzala pokope pustila , podotykam ze v strede a zozadu ... stare auta tieto problemy mali sporadicky , je dost mozne aj kvoli tomu ze chladice boli viac dimenzovane v serii a aj kvoli aerodynamike kde nebolo milion plastov a nasavacov okolo nich ze do nich ide vsetek bordel niekde mam foto tej OIV ale neviem ho najst , ta bola raz tolko zahumusena a to bolo auto co jazdilo dialnice takze nema na to asi vplyv profil tras
  3. Dobrý deň. Chcem sa opýtať na problém s motorom 1.5 tsi 110kw Evo 2 s vypínaním 2 valcov. Problém spočíva v hlučnosti. Pri vchode na 2 valce pri rýchlosti 80km/h alebo viac sa ozýva dunivý zvuk. S motorom nie sú iné problémy len zvýšená hlučnosť. V nižších rýchlostiach alebo pri vchode na 4 toto dunenie nepočuť. Za odpoveď vopred ďakujem
  4. Nicon

    Climatronic

    Ahoj,diagnostika mi vyjizdi takovouhle chybu ohledne klimatizace,auto 8 let stare, klimakompresor vymeneny za Denso pred 3 roky Nemuze to delat treba uz slaba autobaterie?
  5. Zdravím poradí někdo mam častou Regeneraci na mě Octavii 3 2.0 TDI 135 KW 4x4 2017 ono když to nechám regenerovat na volnoběh tak se do regeneruje ale cca po 3 km se zapne znovu Regenerace měl jsem to na Diagnostice první Delphi pak VCDS a žádná zavadá je divné že když to Regeneruje tak to ani ne zakouří kdyby byl K.O Filtr tak by se měla rozsvítit kontrolka DPF ? .
  6. Dnes
  7. To už právě nezjistím. Musely by se obě strany rozebrat a zkusit to. Sám jsem si to neměnil. Já jen koupil repro a zapojil to servis (nezávislý)
  8. tom01

    Teplota oleja

    @suri. Chápu správně, že jde o bordel, který se udělá mezi dvěma chladičovými stěnami? Na naší Scale jsem už 2x po zimě rozebíral všechny ty kryty spodku nárazníku, abych vymyl a vyčistil všechno to lupení, kamení a prosolený písek, co se díky těmhle krytům drží na spodku chladiče. Děsná práce plná nadávání, navíc jsem vždy mokrej jak hastrman. Takto ale stejně vymeju jen spodek a nedostanu se mezi ty chladičové stěny 🤔🫣.
  9. Včera
  10. Když je prohodíš mezi sebou, zůstává to stejné, nebo se problém otočí? Pokud ano, je špatný reprák. Předpokládám, že originál hrálo OK?
  11. suri.

    Teplota oleja

    aka strana ? toto je bordel medzi chladcmi klimy a vodnymi na 99% aut , polka plochy neprechodna , a to este tomu dodava svoje rozmrdany klimovy chladic ktory to brzdi este viac
  12. V Superbu Laura nepoužívá chatGPT? Octavia 4 FL používá, ale neumí to zkombinovat s navigací. Konkrétně jsem se zeptal na adresu jedné nemocnice, odpověď byla správná, ale žádným způsobem se mi nepovedlo přes Lauru ji dostat do navigace. Jak jsem vyslovil něco podobného jako navigace, navigovat, tak začala vyhledávat cíle v okolí a tedy bez úspěchu. Bohužel Laura přes chatGPT neumí navázat na předchozí dotaz. Vyhledávání v telefonním seznamu je taky otázka náhody. U některých dotazů začne psát dotaz tak jak byl vysloven, ale z nějakého důvodu pak některá slova změní. Asi si myslí, že slyšela špatně. Pro zajímavost jsem se zeptal na bitvu na Bílé hoře a Laura začala dobře. Přesný datum a pár podrobností. Na konci ten dobrý dojem ale pokazila, když tvrdila, že bitva stále probíhá.😀
  13. Momentální spotřeba je napevno jako jedna z voleb na levém budíku před řidičem je před tou průměrnou kterou zmiňuješ. Stačí jen scrollovat.
  14. Uvažuju o nástřiku spodku. Auto je po nehodě a mechanik / kasosář to zprasil takovým způsobem (v květnu 2023), že začala kvýst podlaha za předním blatnikem. Nerad bych, aby to pokračovalo dál. Asi není řešení to jen vybrousit, že? Předpokládám, že vyvařovat by se to nemuselo, ale každopádně by se to mělo něčím zatřít. Takže o tomto uvažuju. Nebo je snad jiná alternativa, aby to po vybroušení nerezlo, kromě komplet nástřiku spodku?
  15. Jestli nemáš Škoda connect tak se dá použít i toto https://www.danhag.de/app-steuerung/skoda/skoda-superb/10/skoda-superb-iii-app-steuerung-standheizung?number=6224-141
  16. A toto je ako strana od motora? Lebo zpredu taku nemam a nemyslim si ze od motora kde je plastby bolo taketo u mna. A voda bola pri takomto chladici na “90ke”?
  17. Mám aktuálne už druhú FL octaviu MHEV a zatiaľ som stále naštartoval a odišiel. Čiže toto nemusí byť vôbec nejaký celoplošný problém.
  18. Pánové, věnujte se laskavě danému problému, toto není sekce pro lamentování nad nepodařeným výrobkem.
  19. Ahoj, kamarád má Superb 4 LaK, a nemůžeme se nějak dobrat toho, jak se zobrazuje aktuální spotřeba. Všude jsou ikonky, které u sebe mají značku průměru. Ale nikde nemůžeme dohledat spotřebu aktuální. Jsme slepý nebo se to někde musí nastavovat? Díky za info.
  20. @Medo M. Voda za spolujezdcem určitě nebude kondenzát z klimy. To bys musel mít vodu i vpředu u spolujezdce na podlaze.
  21. Věc se má tak, že problém je v SW gateway. Pro octavii bohužel není zatím opravný SW(narozdíl od Kodiaqa a Superba). A jedná pouze se vozy MHEV, UNECE !! Než bude SW, postup na nastartování je následující(mimochodem výše uvedený): Vystoupit, zamknout, nechat uspat auto (15-20 minut). Následně by už jít mělo normálně nastartovat. PS: tohle není několik let trvající problém a žádný startovací tlačítko už vůbec ne. Na O4 jsme neměnili za dobu na trhu ani jedno(pokud mě paměť neklame).
  22. Ahoj, po sundání krytu motoru jsem si všimnul "zapečeného" oleje viz foto, může to být způsobeno netěsnosti ventilového víka? Auto startuje a jezdí normálně. Kód motoru CLHA Najeto 160tis km Díky.
  23. Restart infoteinmentu do továrního nastavení a nové přihlášení uživatelským účtem jsem udělal jako první věc, ale nepomohlo. Podle mne není poloha bederní opěrky uložena v paměti sedačky uživatele - dá se to vyzkoušet tak, že si změním ručně nastavení sedačky a polohy bederní opěrky a pak si vyvolám z paměti přednastavemou pozici - nastaví se sedačka a poloha vnějších zrcátek, ale bederní opěrka ne. V servise to konzultovali se Škodovkou, oni sami se s tím ještě nesetkali. Osobně si myslím, že je to nějaká SW chyba - pokud by se bederní opěrka upouštěla, tak by to mohla být nějaké netěsnost. Při této chybě se musí vzduch naopak dofouknout, takže něco aktivuje kompresor v sedačce. Zajímavé je, že někdy je dofouklá jen trochu a nekdy na maximum. No jsem zvědavý, co to nakonec bude. 🤔
  24. Presne toto isté pozorujem, že raz je to ok a niekedy zas nie - neviem zatial v tom najst nejaku logiku kedy sa to deje. Skusim este nanovo nahodit hlavného používateľa s priradením ku kľúču. AS vraj nevedia ze co to moze byt
  25. @stepancrk Tohle je pouze obal, potřebuji vědět jaky je tam panel uvnitř.
  1. Načíst další aktivity


×
×
  • Vytvořit nový...