Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


2383 témat v tomto fóru

  1. tažné zařízení

    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
  2. Blbnutí ventilace fábie

    • 6 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 3k zobrazení
  3. rádio Sony

    • 7 odpovědí
    • 3k zobrazení
  4. Problém so servom

    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
  5. Fabia servo POMOC

    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
  6. Dvojity odomykaci imluz

    • 5 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3k zobrazení
  7. DO K origo centralu FABIA

    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
  8. Dalkac

    • 14 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 3k zobrazení
  9. Napětí jen 13,2V

    • 18 odpovědí
    • 3k zobrazení
  10. Stropní světlo

    • 11 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3k zobrazení
  11. EPC ASR ESP

    • 1 odpověď
    • 3k zobrazení
  12. Alarm Meta

    • 13 odpovědí
    • 3k zobrazení
  13. Zblázdnila se mi Fábka

    • 9 odpovědí
    • 3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • @Kroun1 Buď jsou tak velké rozdíly v motorech a my máme toho "černého Petra" nebo máme srovnání s výrazně lépe reagujícími motory, proto ostatním majitelům to chování přijde normální (což ale nechápu u auto novinářů co se projeli se spoustou aut). Elektromotůrek u automatu dodá více kroutícího momentu a tu "prodlevu" co máme my zřejmě eliminuje + automat prostě rychle podřadí a auto vyrazí..   Mam najeto 4tisíce a subjektivně mám pocit, že se reakce motoru o něco zlepšily, přímé srovnání nemám, Focus už je pryč. Prodleva na stlačení pedálu pořád je, jen se zkrátila. Do 2,5tis otáček auto reaguje velmi vlažně, aby se rozjelo, je potřeba ho vytočit. Žena jezdí na pětku i po dálnici, protože má pocit, že auto nejede a že ho na šestku dusí.   Možnost změny jízdních režimů je buď za příplatek nebo ve vyšších výbavách. Je to tohle tkačítko v liště     
    • Už jsem najel přes 1000 km a smazaná chyba (grilované kuře) se znovu neobjevilo.  Dnes diagnostika a vše OK. Tak asi jenom spontální  chyba. Tak jezdím vesele dál
    • Nechýba - roztopil by sa teplom od výfuku preto sa nemontuje. Na niektoré motorizácie sa ani nevôjde kvôli tlmiču výfuku. Pokiaľ viem montoval sa na menšie motory (1.0 tsi prípadne stará 1.6 tdi)
    • Když na to má vliv přidání/ubrání plynu, a spojka, tak mně to pořád připadá na klouby poloos. Píšeš, že jsou měněny. Vnitřní i vnější? Já jsem kdysi měl něco podobného na Feldě. Zvedl jsem auto, a pozvedl nápravu u kola, aby bylo nad zemí, ale v normální jízdní poloze. Ne svěšeno jako při výměně kola. Zakvedlal jsem kolem, a ozvalo se, odkud zvuky vychází. Byl to vnější kloub u jednoho kola. U mě to ještě mělo vliv, podle rychlosti.  
    • Já bych se v tématu o pružinách držel tohoto zadání a netahal sem další věci jako ramena a stabilizátory. Taky to podle mě není téma o srovnávání jízdních vlastností Škodovek s ostatními modely koncernu.
×
×
  • Vytvořit nový...