Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


593 témat v tomto fóru

    • 12 odpovědí
    • 3,5k zobrazení
  1. BI-HALOGEN problém

    • 11 odpovědí
    • 6,6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2,7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4,2k zobrazení
  2. Podsvícení budíku

    • 11 odpovědí
    • 6,8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6,8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 8,7k zobrazení
  3. zadní odstřikovač

    • 11 odpovědí
    • 3,7k zobrazení
  4. Klima - problém

    • 11 odpovědí
    • 3,4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 40,4k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 30k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 3,6k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 6,6k zobrazení
  5. Venkovní teploměr

    • 10 odpovědí
    • 4,3k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 10,7k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 11,9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 7,7k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 10,2k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 1,9k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 11,5k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 2,9k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Moje digitalni zazitky jsou, ze auta samy volaji hasice, vyhazuji nesmyslne chyby a pipaji v nesmyslnych situacich.
    • @psurn Tím řídící jednotka signalizuje, že jedna z velkých (přední/zadní) žárovek blinkeru má prasklé vlákno.  LED žárovky mají menší odběr, takže odebíraný proud nesedí. Blinkery na každé straně vedou do řídící jednotky jen jedním drátem.  Podle proudu, který drátem teče, řídící jednotka pozná, kolik žárovek je k němu připojených/funkčních.  Když je proud příliš nízký, vyhodnotí se to jako závada.  Když je proud vyšší, vyhodnotí se to jako připojený přívěs a (pokud je nakódované tažné zařízení) bliká jedna kontrolka navíc.  To měření proudu předpokládá klasické 21W žárovky.  5W žárovky v předních blatnících hlídané nejsou.
    • Pokud je dvěřní jednotka bez DTC chyb a ostatní jednotky také. Tak jsou spíše poškozené ale jiné kabely od Airbag jednotky které vedou dozadu. Nemám sice nastudované schéma a nemám ani Airbagy vzadu ale usuzuji že pravděpodobně  sensor  předních dvěří , kontakty zadních pásů a zadního bočního Airbag na straně řidiče budou tedy nejspíš na jednou svazku. Sensor pro dveře spolujezdce a vzadu bude na jiném svazku jinak by tam byly další chyby. Každopádně je podezřelé že píšeš: "že až vyměníš zadní pásy" takže pravděpodobně ses v tom vrtal a víš že jsi přerušil svazek Airbagu tak proč se ptáš 😄  
    • Díky za info,vyzkouším.
×
×
  • Vytvořit nový...