Dělám to stejně, ale pokud to připojíš třeba týden předem, tak ta závada zmizne sama, protože se nebude opakovat. Kdyby došlo na lámání chleba, tak to stejně ŠA v měřených datech dohledá.
To jsou hezký čísla. Zvažuju tenhle motor, pokud budu měnit auto za nový. Momentálně mám 147kW TDI a rozdíl cca 1 litr na 100 není tak zlý s ohledem na cenu 2.0TSI 150 kW v 2.0 TDI 147(142)kW. Rádi si přečteme o spotřebách při různých režimech a stylech jízdy. Když se spěchá na točitých okreskách a nebo naopak, když se pluje po státovkách (+ průjezdy obcemi na trase) s davem při průměrech okolo 65-70 km/h. A taky jak se chová DSG s tímto motorem v režimu D a S. EKO neřeším. Reakce na plyn, otáčky, hlučnost atd...
To je tak pro jízdu jen s řidičem - chtěl bych při takovém tlaku vidět ta kola při plném zatížení. 3,4 je na druhou stranu trochu extrém - to se mi taky nezdá.