Motor 1.2 HTP - Stránka 7 - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Motor 1.2 HTP


667 témat v tomto fóru

    • 1 odpověď
    • 896 zobrazení
  1. dusi sa mi HTP 1 2

    • 31 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
  2. Dusí se 1.2 htp

    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  3. dusi se motor

    • 1 odpověď
    • 2.1k zobrazení
  4. EGR ventil,kde to je?

    • 7 odpovědí
    • 13.5k zobrazení
  5. Elektronika motoru 1.2

    • 24 odpovědí
    • 8k zobrazení
  6. etanol

    • 4 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
  7. fab.1,2 12v

    • 8 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  8. Fabia

    • 3 odpovědi
    • 290 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 22.1k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 3.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 19.5k zobrazení
    • 21 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.2k zobrazení
    • 140 odpovědí
    • 90.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  9. Fabia 1.2 12V

    • 15 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 11.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 8.5k zobrazení
  10. Fabia 1.2 47kW bazar

    • 10 odpovědí
    • 3.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Dělám to stejně, ale pokud to připojíš třeba týden předem, tak ta závada zmizne sama, protože se nebude opakovat. Kdyby došlo na lámání chleba, tak to stejně ŠA v měřených datech dohledá.
    • To jsou hezký čísla. Zvažuju tenhle motor, pokud budu měnit auto za nový. Momentálně mám 147kW TDI a rozdíl cca 1 litr na 100 není tak zlý s ohledem na cenu 2.0TSI 150 kW v 2.0 TDI 147(142)kW.  Rádi si přečteme o spotřebách při různých režimech a stylech jízdy. Když se spěchá na točitých okreskách a nebo naopak, když se pluje po státovkách (+ průjezdy obcemi na trase) s davem při průměrech okolo 65-70 km/h.  A taky jak se chová DSG s tímto motorem v režimu D a S. EKO neřeším. Reakce na plyn, otáčky, hlučnost atd...
    • Červená znázorňuje rezervu a biely pásik ubúda smerom k rezerve. Používa sa to aj na analógoch od nepamäti.
    • To je tak pro jízdu jen s řidičem - chtěl bych při takovém tlaku vidět ta kola při plném zatížení. 3,4 je na druhou stranu trochu extrém - to se mi taky nezdá.  
×
×
  • Vytvořit nový...