Oil Ash Residue je 60%
- jedna z nejdůležitějších hodnot.. Je to váha nespálitelného olejíčku, který se postupně v DPF hromadí a dosáhne-li své maximální hodnoty (80g), DPF se musí buď mechanicky vyčistit, nebo vyměnit za nové .
Předpokládá se, že DPF filtr dosáhne této kritické hodnoty někde kolem 340 tisíc km, pokud je auto provozováno tak, jak má.
Hodnota zaplnění v tvých 153 tis. km je lehce nadprůměrná. V případě našeho CRLB/manual je 40% při 140tis. km.
Ahoj,
s mou Octavii 2 musim jet do Cech na STK. Bohuzel vsak ziji ve Francii, a za nasledujici opravy chteji 1600 eur, coz je vice nez cena auta
Tak se chci zeptat - myslite, ze je mozno projit s korozi (na fotkach), hnutym naraznikem (dcera ho servala o obrubnik ) a svetlama, ktere nelze seridit kvuli predchozi nehode? ....
Myslim, ze ten exterier neni tak strasny, ale je zde naznak zacinajici diry v prahu a par bublin... Viz fotky.
Nevim presne jake jsou v CR pozadavky u STK, bude mi to delat znamy znameho...
Pripadne auto necham sesrotovat. Pres 40.000 do tohoto auta cpat nebudu (a nemam dovolenou, abych cekal na opravu v CR).
Samozřejmě pokud výrobce/prodejce vydá typový list na jiné parametry tak je to v pořádku. Ale fabrika (škodovka) si na své disky "nedá sáhnout" a typový list na jiný typ auta nevystaví.