Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.4 MPI

  1. Zahájeno uživatelem radek 1,

    Zdar,dnes jsem dostal vyhazov z emisí.Mám fabii 1,4, 50kw, rok 2000,kod AME.Bylo mi řečeno,že nejde nic naměřit a že to vypadá na lambdu.Chci se jen zeptat,jestli je to lambdou nebo spíše něčím jiným.Nerad bych měnil díly a zbytečně se nechal zase vyhodit.Jinak auto funguje normálně,spotřeba je 7l.Dík Radek

    • 11 odpovědí
    • 5,4tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem Martinoslav,

    http://www.briskoda.net/forums/fabia/fabia...rbo-last/15513/

    • 88 odpovědí
    • 75,4tis zobrazení
  3. Zahájeno uživatelem lubo188,

    Ahoj neviete co stym moze byt v poslednej dobe mi sem tam zacalo vypalovat tuto poistku, diagnostika nehlasi nic nemal niekto podobny problem? odchadza pal cerpadlo? diky

    • 2 odpovědi
    • 2,7tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Tommmmy,

    Ahoj. Potřeboval bych poradit, co by mohlo být důvodem následující situace u Fabie Combi s motorem 1,4 MPI 50 kW AQW (najeto 101 000 km). Ve vyrovnávací nádržce se mi na stěnách usazuje takový mastný film, který poté působí na čidlo chladící kapaliny a tak mi na přístrojové desce bliká kontrola stavu chladící kapaliny. Voda z nádržky neubývá, nebo pokud ano, tak úplně minimálně. Olej taky neubývá. Když měním olej, tak není "zakalený", má standardní barvu. Když startuju, tak se často auto na první pootočení klíčkem chová jako kdyby byla vybitá baterie (nastartuje se až po několikátém pootočení startéru), i když je baterie 100% nabitá. Když bych nastartoval se zahřátým …

    • 8 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem tom4550,

    Zdravim, fabia 1.4 mpi r.v. 2004 mam hroznou prodlevu plynu, z ruznych zdroju jsem se docetl, ze se snad jedna o problem sw v ridici jednotce. Vag cisty, nove rozvody, svicky, filtry, olej, skrtici klapka cista. Najde se tu nekdo nejlepe brno a okoli, kdo by mel jine verze sw, ktere toto resi? diky Tom

  6. Zahájeno uživatelem porter,

    Zdravím, mám problém s Fabkou 1.4 mpi 44 kw. Při 3000 otáčkách ( přesně) motor najednou ztratí výkon. Dojde ke vteřině dlouhém "záškubu" vyměnil jsem vzduchový filtr, ale to bohužel nepomohlo. Po překonání onoho místa se 3000 otáčkami motor zabírá normálně. Prosím o radu, nebo případně odkaz, děkuji

    • 3 odpovědi
    • 2,5tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem Yetidriver,

    Zdravim, vsimol som si na Fabii pri volnobehu prerusovany chrastivy zvuk. Na ukazku davam video. Ak sa s niecim podobnym niekto z vas stretol, budem rad za nazory, odkial by to mohlo ist. Napadla mi rozvodova retaz, ta bola menena cca pred 35 000 km. Inak ten motor nema problem, nekolisu otacky, tah ma plynuli.. http://youtu.be/2Kcgfvmds-A

    • 7 odpovědí
    • 3,4tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem LeprikonCZ,

    Zdravím, Potřeboval bych poradit na co se mám zaměřit..Auto za studena chytá na 3válce po sešlápnutí plynu se chytne i ten čtvrtý a otáčky se drží okolo 1500 jak se motor zahřívá tak otáčky klesají, určitě to má souvislost s těmito chybami jiné jsem totiž přes ŘJ nenašel..Fabia má najeto 44tis. km. Jedná se o 1,4 MPI 50Kw.. Teoreticky by to mohla mít na svědomí lambda přece jenom už je 15roků stará, ale ruku do ohně bych za to nedal... Sání vzduchu vypadá taky dobře filtr, je vyměněný před 3 měsíci... Auto od novoty moc nejzdilo až teď sem ho dostal do ruky (to mělo cca 37tisíc km ) a je v provozu téměř každý den.. Jinak předtím jezdilo tak jednou za týden nebo dva.. …

    • 1 odpověď
    • 22,1tis zobrazení
  9. jedna se o fabii 02, motor 1,4 - 50 kw, motor mi zacal pri nizkych otackach skubat a spotreba je vyssi tak o litr a pul, kdyz jedu treba na ctyrku, motor je treba kolem 1800 otacek tak je cititi jak to mirne skube ( dela to ve vsech otackach do asi 2300otacek ) a posledni dobou je vyssi spotreba ( neni to zimou ) , motor ma najeto 186 tisic km, vymeneny svicky, olej, chladici kapalina, termostat, cidlo termostatu, palivovy filtr, diagnostika nehlasi zadnou chybu, napada me jeste lambda ale vyhodit 2500,- jen tak abych to zkusil se mi nechce ,nejake napady v cem by mohl byt problem?

    • 10 odpovědí
    • 9,2tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Fábiátor,

    Zdravím pánové.Mám Škodu Fábii style z roku 2002,za ten čas mám najeto jen 17 tisíc kilometrů.Nesmějte se,mám služební automobil a s ním vše objezdím.Ale mám problém.Nedávno se mi stalo že auťák chytnul,ale jen na tři válce a přitom to je čtyřválec .Rozsvítila se mi kontrolka emisí.Když to chvilku běželo a přidávál jsem plyn tak se chytnul i ten čtvrtý.A ta situace se teď vždy po nějakém čase stání opakuje.Většinou tak po čtyřech dní stání.Nedávno mi kontrolka svítila stále a tak jsem se zastavil za kamarádem co má vag.Ale moc mi nepomohl,bylo tam víc chyb ještě z minula.Nejezdím totiž na garančky.Tak mi vše vymazal,ale řekl mi že tam byla i chyba že vynechával třetí vál…

    • 13 odpovědí
    • 9,2tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem century,

    kde se přímo nachází ta škrtící klapka? nějaké foto třeba z etky nebo něco podobného... taky mi to po nastartování cukne tak to chci vyčistit... jak se to má přímo dělat... to nevadí když nastříkam spray do ty klapky a steče tam ta voda? může se použít odmaštovací spray... třeba na brzdy...

  12. Zahájeno uživatelem chroustradek,

    Vážení, za hubičku jsem sehnal Fábku 1.4mpi s pár neduhy. A tak mám skvělou zábavu po večerech . Jednou z neduh je prasklé těsnění pod hlavou. Rád bych výměnu provedl sám, jen se mi nechce pořizovat momentový klíč za +-2000,- Kč, když ho použiji možná ani ne jednou za rok. Zajímavá alternativa je např. http://klice.heureka.cz/cna-to-57450-klic-momentovy-1-2-vychylny/ A teď mi jde o dvě věci: Není lepší nic, než toto? Co mi uniklo v bádání ve světě momentových klíču? Nenašel jsem totiž žádnou psanou zkušenost s tímto typem klíčů -> takže otázka hlupáka: Není to klíč na něco jinýho? A nebo jen blbě hledám? Díky pánové, Vaše forum je skvělým zdrojem inform…

    • 3 odpovědi
    • 6,3tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Skeny,

    Zdravím mám problém s lambdou.Pred casem mi odesla druhá lambda za katem.Po vymene za lambdu delphi bylo vsechno vpohode a po ujeti cca 5tis km zacal zase svitit check.chvilku svitil pak zhasnul svitil zhasnul a porad dokola bylo jedno kolik jsem ujel km nebo jestli byl teply nebo studeny motor.Vag hlasi rada1 sonda2 bez aktivity (16 524) Jezdim na LPG tak jsem ho vypl chybu smazal a jezdil jenom na benzin a chyba vyskakuje porad.To abych vyloucil ze to dela plyn.Pak jsem zamiril k autoel. ktery ji promeril a rikal ze je dobra.Tak ja nevim co ted.Ve vagu jsem se docetl ze to muze delat vadne vedeni k ukostreni lambdy.Nevim zda meril i to.Tak by me zajimalo ktera barva dra…

    • 1 odpověď
    • 1,9tis zobrazení
  14. Ahoj, potřeboval bych poradit s Fabii I 1.4 MPI 50 kW 2001 Po bouračce co se vše opravilo, natočil se motor a rozsvítila se kontrolka "motoru" Vag hlásil jednu sondu, přerušenej okruh vyhřívání (multimetrem naměřenej nekonečnej odpor) a druhou sondu že je nefunkční. Auto jezdilo v pohodě bez problému akorát kontrolka svítila, tak se objednaly sondy nový od Bosche. Jedna tam sedla v pohodě i na konektor, u druhý byl konektor, kterej se musel přendat na auto ( to jsem vyřešil zbroušením konektoru na nový sondě na tvar origo konektoru na autě). Po nastartovaná kontrolka svítila tak sem vymazal vagem chyby a pohoda, jel jsem project a ejhle. Otáčky motoru na volnoběh lít…

    • 9 odpovědí
    • 4,3tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem rasto.furek,

    Viete poradit co odislo? Teplota ukazuje 90°C - snimac teploty by mal byt OK, termostat skontrolovany, odskusany, je v poriadku. Chladic sa zohrieva len vymenou tepla, hore teply, dolu studeny, takisto aj hadice - horna tepla, spodna studena, voda v nadrzke studena, vodna pumpa bola menena cca pred 10-mi mesiacmi len koly netesnosti na spojoch, inak bola funkcna. Ventilator na chladici sa nespusta, kedze chladic zohriaty nie je. Motor sa neprehrieva (aspon podla rucicky na budikoch - po zohriati stale drzi na 90°C) ani po prejdeni 100km. Typujem spravne ze to bude vodna pumpa, ked sa nespusti obeh chladiacej kvapaliny? Ako sa da skontrolovat jej cinnost bez toho aby s…

    • 9 odpovědí
    • 4,9tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem alabai,

    Dobrý den obracím se na Vás s prosbou o pomoc. Před měsícem jsem koupil Fabii kombi 1,4 mpi elegance najeto 139 tisíc km. Auto jsem hned předelal na LPG+výměna oleje+svíček a filtrů. Až do teď bylo vše v pořádku ovšem včera při jízdě domů z práce jsem zjistil klepání někde v motoru. Chová se to poněkud zvláštně jelikož 1- pokuď jezdím po mestě rychlostí do 60km/h tak je vše v pořádku. Klepání se spouští až když překročím rychlost 70 km/h a pak už to při jízdě klepe pořád. 2- stačí že odstavím auto jen na pár minut a když znovu nastartuju klepání už nepozoruju. Opět začne klepat až když překročím rychlost 70km/h. Jinak když otevřu kapotu auta tak to klepání jde z levé část…

    • 14 odpovědí
    • 8,5tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Nina studeničová,

    Ahojte nevím kam to zařadit a nikde sem tu článek nenašla Ehm ... chtěla bych aby mi z výfuku lítaly plameny při větších otáčkách a při přeřazení Mám Trubku od motoru až na konec a na konci laďák od DTM a jen si zastřílí ale plamen nikde :/ Jde to nějak udělat aby lítaly ? Děkuji za radu

      • Pozitivní
    • 4 odpovědi
    • 2,1tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem Jehla23,

    Ahoj, mám takový dotaz, při jízdě pokud sešlápnu plyn tak od cca 2500 ot a dál mi něco píská, zní jako turbo a při cca 3000 ot to jaksi změní tón a píská dál. Píská to také pokud jedu na 3000 ot a držím otáčky, ale už ne tak hlasitě. Vyměnil jsem hadici od airboxu k motoru, protože měla malinkou dirku, ale nepomohlo to. Jinak je to ticho, ale jak na to dupnu je to slyšet. Zní to jako kdybych pro takový zvuk mohl použít píšťalku, ale nevím zda to může být u sání nebo u výfuku. Má s tím někdo zkušenosti? Děkuji

    • 8 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem bibso,

    potreboval by som poradit ohladom chyby netesniaceho sacieho systemu, zevraj mam skontrolovat tesnost sacieho systemu, lenze neviem ako nato a kde to hladat v aute aby som to vyriesil pokial sa da bez servisu, dakujem

    • 53 odpovědí
    • 14,4tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem Lukas_cz,

    Mám problém. Poslední dobou se mi spatne ohrívá autiko. Nevíte nekdo cim to muze byt? Teplota mi nejde nahoru nebo kdyz vystoupa do pulky tak mi pak zase spadne na nulu. Driv se auto ohralo za cca 5 - 10 min. Ted se ohreje az asi za 30minut. Navic predtim byla rucicka presne v pulce a ani se nehnula. Tedka dost kolisa. Diky moc

    • 23 odpovědí
    • 12tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem arison,

    Dobrý den, mám Fabii 1,4 Mpi, r.v 2002 a mám následující problém. Byli jsme na dovolené u známého na chalupě a začal jsem slyšet výfuk, že to nějak není ono. Navštívil jsem tedy místního mechanika a ten mi vyměnil vlnovec. Za výměnu + díly, si řekl 2000Kč, což jsem nějak nečekal, ale vzhledem k tomu, že jsem jinou možnost neměl, tak mi nic jiného nezbylo. Vlnovec prý objednal u fi. Elit. Nedalo mi to a zavolal jsem do prodejny náhradních dílů Škoda a tam mi řekli, že vlnovec stojí cca. 300Kč...Co myslíte, řekl si těch 2000Kč, moc? Díky za odpovědi A

      • Pozitivní
    • 15 odpovědí
    • 17,8tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem Dolky,

    Zajimalo by me po kolika tisic KM zacne jakoby rachtat retez?a chci se zeptat jestl ito necemu vadi?

    • 18 odpovědí
    • 9,5tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem lubo628,

    Ahojte, vopred sa ospravedlňujem za možno duplicitnú tému, ale nikde som nenašiel odpoveď na otázku, ktorú mám ja. Pár dní dozadu som kúpil Fábiu r. 2001 motor 1,4 MPI s 123tis. km. Predchádzajúci majiteľ používal lacnejší olej PENNZOIL (minerál) viskozity 15W-40. Ja mám dobrú (neutrálnu) skúsenosť s polosyntetikou Castrol Magnatec 10W-40. Otázka: Odporučili by ste, alebo nie, aby som po tolkom počte km zamenil tieto oleje? V predajni olejov, ako aj na nete som sa dočítal, že chemické zloženie polosyntetického oleja má tendenciu čistiť (rozkladať - narúšať) karbónovú vrstvu vytvorenú po minerálnom oleji a tým pádom by mohlo dôjsť k upchatiu rozvodných kanálikov a n…

    • 18 odpovědí
    • 4,4tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem pmultimix,

    Všude se čip točí jen kolem TDi, konečně založíme forum jen o zážehových atmosférech. Co si myslíte o tomto? Cimbu ohledně čipnutí: Naše firma se již od roku 1994 zabývá seřizováním řídících jednotek motorů Škoda. Při těchto úpravách jsme zúročili zkušenosti ze startů v soutěžích mistrovství Evropy a domácího mistrovství v automobilových rallye. Poznatky z více jak 40 000 námi provedených aplikací úprav řídících jednotek jsou takové, že úpravy nemají vliv na jejich vlastní spolehlivost ani na spolehlivost motorů a jejich příslušenství. Úpravou programu řídící jednotky jsme dosáhli zvýšení výkonu z 50 na 57 kW (77,5 PS) přičemž maximální výkon je k dispozici při 5 500 ot…

    • 46 odpovědí
    • 30,9tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem ladislav26,

    Ahojte mám nasledovné problémy : niekedy mi začne vrieť voda a ked zapnem kurenie tak mi automaticky voda ide do normálu. A tiež dnes my vyskočila ikonka volantu a pod ním ! EPC čo som pozeral iné fora tak bolo písané len ohladom EPC.

    • 2 odpovědi
    • 1,7tis zobrazení

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.