Přejít na obsah

Motor 1.4 TDI / 1.9 TDI / 1.9 SDI


718 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 19.5k zobrazení
  1. Jízda bez vody

    • 10 odpovědí
    • 4.9k zobrazení
  2. Kat OFF a vykon

    • 9 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  3. Katalyzátor

    • 6 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
  4. Klepani 1.9 sdi

    • 1 odpověď
    • 4.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 15.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  5. Klepání v prostoru motoru

    • 3 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 17.4k zobrazení
    • 19 odpovědí
    • 2.8k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  6. Kolísavý výkon motoru

    • 0 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  7. Kontrola logu

    • 19 odpovědí
    • 4.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  8. kontrolka oleje 1 2 3

    • 56 odpovědí
    • 17.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 20.8k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Já mám 110kW verzi a aktuálně najeto 7.000 km a dolito cca 0,5l oleje. Hlídám si to.
    • Jo díky za rady. 😉 Přijde mi to jízdou jako kdyby turbo přeplnilo a nouze. Jde slyšet i přetlak jak sykne ,jako blow off ventil nebo tak.
    • Čau. Jsem tu nový. Koupil jsem Ovcu 1 ,81kw TDI. Vyměnil jsem podtlakové hadičky které byly bídné za silikonové -jela. Vyměnil olej- jela, vyměnil jsem palivový filtr. Jel jsem po dálnici cca 25 km,jela normálně a pak přestala jít za plynem. Druhý den jsem rozhýbal ovládání turba,start na 10x a jela bez výkonu. V práci jsem zjistil, že mám přehozené palivové hadičky do filtru. Dal jsem správně a už ani nejela. Potom jsem zjistil, že je někdo přehodil už vzadu na nádrži. Takže zapojit správně a startuje na drc. Ale problém je pořád nouze,nad 2500ot cuk,a už to nejde vůbec za plynem a je problém to rozjet na kilo. A myslím, že co jsem rozhýbal a prostříkal to táhlo na turbu,tak jde už i slyšet , že tlačí. Regulace jde rukou tam i zpět a po nastartování a přidání i podtlakem v celém rozsahu. Předtím zůstávala při vracení zhruba v půlce. 
    • Švédský výrobce baterií Northvolt podal návrh na bankrot. A to při tom společnost Northvolt byla největší evropskou nadějí, že se jí v bateriích podaří konkurovat obřím čínským společnostem, které vyrábějí většinu světových článků pro elektrická vozidla. Bohužel i toto je další  rána pro koncern VW AG, který má ve zmíněné společnosti  cca 20% podíl.    https://www.idnes.cz/ekonomika/zahranicni/svedsko-baterie-vyroba-tovarna-konkurence-cina-bankrot.A250312_085940_eko-zahranicni_jadv        
    • Já jsem opava, takže jezdíme do ADIVu zde
×
×
  • Vytvořit nový...