Dám to teda i sem, když je toto téma, které je přesně pro můj problém.
Takže bylo provedeno:
1. Výměna spínače spojky
2. Výměna hadice sání
3. Výměna škrtící klapky
4. Výměna EGR ventilu
5. Výměna Lambda sondy
6. Výměna vzduchového filtru
Bohužel, při řazení ty otáčky pořád vyskakují a já mám podezření, že to bude něco s pedálem plynu a jeho "dávkováním". Nic jiného mě už nenapadá. 🙂
Tak jsem to protáhl a vypadá to, že to byl fakt jenom kondenzát... Včera jsem měnil olej, tak jsem to měl na rampě a nic jsem tam neviděl, co by vypadalo jako mechanický problém.
Děkuji za tipy.
@Pawouk díky, nevěděl jsem, že mám pokračovat ve starém tématu.
už opraveno. U SDI je to čidlo dostupné ze spodu. Bylo to nakonec kabelem a je jich tam víc rozpadlých