Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty.....


173 témat v tomto fóru

  1. START-STOP 1 2

    • 25 odpovědí
    • 23.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.7k zobrazení
  2. Tempomat 1 2 3

    • 66 odpovědí
    • 51.8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 8.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.4k zobrazení
  3. Topeni klima 1 2

    • 39 odpovědí
    • 25.7k zobrazení
  4. Topení 1.2 TSI 1 2 3 4

    • 93 odpovědí
    • 36.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 6.1k zobrazení
    • 67 odpovědí
    • 45.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 245 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.5k zobrazení
  5. Vše o PTC

    • 15 odpovědí
    • 13.6k zobrazení
  6. Vybití baterie

    • 19 odpovědí
    • 12.1k zobrazení
  7. Vyhřívání zrcátek

    • 1 odpověď
    • 2.8k zobrazení
  8. Výmena podvolantovky

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
  9. vypínání zásuvky 12V

    • 3 odpovědi
    • 7.4k zobrazení
  10. vypnuti pipani pasu 1 2

    • 37 odpovědí
    • 31.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Odpoviem si sam, ked sem nikto nepise. Mal som dole hlavu na mojom fsi a pri tej prilezitosti som vycistil vsetky ventily (lavy je vycisteny). Motor ma 270 tisic km a takto nejak ventily vyzerali. Motor fungoval bez chyb, nejaka vrstva karbonu tam bola ale nemala nejaky zasadny vplyv na funkcnost. Cize toho karbonu sa az tak velmi bat netreba. 
    • ono to drží trošku za ten plastový rantlík a hlavne tým gelom no ... v tej sade býva návod na ktoré to pasuje a na ktoré nie 
    • normálna spotreba to nie je rozhodne , dobré nežerú na interval 15 nič ... ale zase nie je to ani nejak extra drahá generálka na tom , urobiť komplet hlavu , rozvod ktorý aj tak treba , vpredu pozreť či netečie odlučovač a nové piesty 
    • a ked neodpovida? ELSA nie je dogma pre nové auto a nie natož pre 15 ročné herky ...    urobiť 1,2TSI solídne , tj olej , všetky filtre , sviečky , odlučovač oleja , rozvod aj s olejovým čerpadlom , pretesnenie predného držiaku , vyčistenie klapky je v prípade poctivej roboty pre jedného človeka kľudne celý deň a to som ich pár robil ... ale zase musím povedať že všetky kde sa to komplexne a raz urobilo jazdia super ... také tie zliepance že urobíme rozvod ,  o pol roka pretesníme predok , o dalsi polrok odlučovač to stojí vždy za prd ale majitel si mysli ako ušetril 
    • Kolegovy takhle klepaly na Superbu IV a v servisu mu je vymenili.
×
×
  • Vytvořit nový...